ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، بدون شک در هر گوشی هوشمند یک دیکشنری نصب شده که می توان در برخی شرایط با مراجعه به آن مشکل را رفع کرد. در این بخش فهرستی از بهترین واژه نامه های انگلیسی و فارسی اندروید را به شما معرفی می کنیم.

معرفی بهترین دیکشنری های اندروید

تاکنون شاید برای هر یک از ما اتفاق اتفاده باشد که به یک جمله یا یک کلمه به زبان های خارجی برمی خوریم و باید فورا از معنی آن مطلع شویم تا کار مدنظر را در پشت آن انجام دهیم. با این وجود در گذشته ای نه چندان دور برای آنکه بتوانیم از معانی کلمات مطلع شویم ، دیکشنری های سنگین را در کوله پشتی حمل می کردیم. اما امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی در صنعت های مختلف از جمله اسمارت فون ها دیگر نیازی به این مورد نیست و می توانیم سنگین ترین دیکشنری ها را تنها در اسمارت فون خود با نصب یک برنامه داشته باشیم و با چند کلیک ساده به آنها دسترسی پیدا کنیم.معرفی برترین دیکشنری های اندروید + دانلودمعرفی برترین دیکشنری های اندروید + دانلود

به همین دلیل ما قصد داریم در این مطلب از بخش تکنولوژی نم نمک شما را با تعدادی دیکشنری آشنا سازیم که می توانید با استفاده از آن ها از معنی کلمات و اصطلاحات مطلع شوید. همراه ما باشید.

واژه نامه های انگلیسی ـ انگلیسی

1- Advanced English Dictionary & Thesaurus

یکشنری فارسی به انگلیسی دیکشنری موبایل

اولین دیکشنری ای ما قصد داریم در این مطلب به شما کاربران آشنا سازیم ، دیکشنری " Advanced English Dictionary & Thesaurus " می باشد که در آن بیشتر از 140 هزار کلمه ، 250 هزار لینک و 1.4 میلیون کلمه وجود دارند و به نحوی می توان از آن به عنوان دیکشنری ای بسیار کامل و مجهز برای استفاده های روزمره استفاده نمود.

مهم ترین ویژگی های این برنامه کاربردی عبارتند از ؛

  • کلمات مترادف ، کلمات مشابه و مرتبط
  • مثال هایی که نحوه استفاده از کلمه مورد نظر را در جمله بیان می کند
  • دیکشنری کامل و جامع با بیش از 1 میلیون کلمه

برای دریافت آن از Play Store به اینجـــــــامراجعه کنید.

2- Dictionary

یکشنری فارسی به انگلیسی دیکشنری موبایل

دومین برنامه ای که مدنظرمان هست ، برنامه " Dictionary " است که این برنامه به گونه ای طراحی و ساخته شده است که با نصب آن می توانید به لغات و کلمات 13 زبان دیگر اعم از اسپانیایی ، فرانسه ، آلمانی ، ایتالیایی ، پرتغالی ، روسی ، چینی و... دسترسی پیدا کنید که این در نوع خود بسیار مناسب و جالب است و دیگر نیاز به نصب چندین برنامه جانبی در کنار هم نیست. همچنین می توانید بصورت آنلاین و آفلاین از این برنامه کاربردی استفاده کنید و کارهای روزمره حود را انجام دهید.

برای دریافت آن از Play Store به اینجـــــــامراجعه کنید.

3 - Dictionary Linguee

یکشنری فارسی به انگلیسی دیکشنری موبایل

دیکشنری " Dictionary Linguee " توسط میلیون ها نفر در سطح جهان استفاده می شود که با استفاده از آن می توانید چندین زبان اعم از فرانسه ، اسپانیا ، آلمان و... دسترسی بیابید. از مهم ترین ویژگی های این برنامه می توان به ترجمه سریع کلمات قبل از تایپ کامل اشاره نمود. همچنین بصورت آفلاین می توان از این برنامه جامع استفاده نمود.

برای دریافت آن از Play Store به اینجــــــامراجعه کنید.

4- Dictionary.com

یکشنری فارسی به انگلیسی دیکشنری موبایل

فرهنگ لغات " Dictionary.com " یکی از رایج ترین برنامه ها در میان کاربران می باشد که دارای بیش از 2 میلیون کلمه ، اصطلاحات ، مترادف ها ، تلفظ کلمات ، آموزش گرامر و... است که بی شک می تواند همانند دیکشنری های دیگر نیاز روزمره هر یک از ما را برطرف نماید.

همچنین با استفاده بخش گرامری این برنامه می توانید بخش گرامری خود را ارتقا دهید و در این زمینه نیز مهارت بیابید.

برای دریافت آن از Play Store به اینجـــــــامراجعه کنید.

5- Dictionary - Merriam-Webster

گوشی هوشمند

استفاده از این برنامه نیازی به اتصال به اینترنت ندارد و می توانید بصورت همزمان از تعارف و اصطلاحات استفاده کنید. همچنین با استفاده از این برنامه می توانید از ویژگی های زیر بهرمند شوید ؛

  • برنامه ای جامع برای آموزش و تست کردن اطلاعات
  • جستجوی صوتی
  • مترادف کلمات
  • استفاده از مثال در هر یک از کلمات
  • واژه های مهم و تاریخچه جستجو و...

برای دریافت آن از Play Store به اینجــــــامراجعه کنید.

واژه نامه های انگلیسی ـ فارسی

6- Fast Dictionary

دیکشنری فارسی به انگلیسی

برنامه فرهنگ لغات " Fast Dictionary" یکی از برنامه های مناسب فارسی به عنوان فرهنگ لغات است که می توانید با استفاده از این برنامه فورا کلمات مورد نیاز خود را از فارسی به انگلیسی و بلعکس جستجو کنید تا با تلفظ صحیح آن و مثالی متناسب با کلمه مورد نظرتان مشاهده کنید که بی شک بسیار مناسب است و برای استفاده از آن نیازی آنلاین بودن نیست و می توانید بصورت آفلاین از این برنامه کامل فارسی استفاده کنید.

برای دریافت آن از Play Store به اینجــــــامراجعه کنید.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن