ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، منوی کلیک راست همیشه بهترین میانبر برای دستیابی به برخی نرم افزارها محسوب می شود،اما با زیاد شدن این آیتم ها کاربران در مواقع ضروری دجار سردرگمی می شوند.

آموزش مدیریت و مرتب کردن کلیک راست

کامپبوترها در دنیای امروزه جایگاه بسیار ویژه ای دارند و از آنها در هر صنف کاری استفاده می شود تا فروشندگان بتوانند هر چه بهتر به مشتریان خود خدمات رسانی نمایند. اما گاها برخی مشکلات در کامپیوترها رخ می دهند که ممکن است باعث رنجاندن کاربر شوند. برای مثال شاید تا به حال برای شما نیز پیش آمده باشد که پس از نصب یک برنامه جدید در سیستم عامل ویندوز ، آنها را در منو راست کلیک خود نیز (همانند تصویر ذیل) مشاهده می نمایید که بی شک به مرور می توانند سرعت انتخاب کاربر را کمتر و کمتر کنند.نحوه مدیریت و مرتب کردن گزینه های منو راست کلیک موسنحوه مدیریت و مرتب کردن گزینه های منو راست کلیک موس

تنظیمات رجیستری برای Right click

مدیریت و تنظیم منو راست کلیک

از این رو لازم است بدانید که می توانید این مشکل را به سرعت برطرف کنید و ما در این مطلب از بخش تکنولوژی نم نمک قصد داریم شما را با روشی بسیار در نحوه تنظیم کردن راست کلیک موس آشنا سازیم. همراه ما باشید.

تنظیم و مدیریت راست کلیک موس

1- ابتدا دو کلید " Win+R" را با یکدیگر بفشارید تا پنجره Run برای شما باز شود. پس از باز شدن پنجره کوچک Run ، عبارت " regedit.exe " را در کادر موجود تایپ کنید و سپس کلید Enter را از صفحه کلید خود بفشارید.

تنظیمات رجیستری برای Right click

مدیریت گزینه های راست کلیک در کامپیوتر

2- هم اکنون پنجره ای جدید در مانیتور شما باز خواهد شد. در ادامه شما باید همانند تصویر ذیل پوشه هایی را دنبال کنید تا بتوانید تنظیمات منو راست کلیک را مدیریت نمایید.

  1. ابتدا گزینه سمت چپ عبارت " HKEY_CLASSES_ROOT " را بفشارید.
  2. سپس از پوشه های باز شده ، گزینه " * " را انتخاب نمایید.
  3. اینک از موارد باز شده گزینه " Shellex " را برگزینید.
  4. در نهایت پوشه " ContextMenuHandlers " را همانند تصویر ذیل باز کنید.

نحوه تنظیم منو راست کلیک

چگونه گزینه های موجود در راست کلیک را تنظیم کنیم؟

3- در نهایت پس از گذشتن از دو مرحله ، می توانید به سادگی تمام گزینه های موجود در راست کلیک موس را مشاهده و مدیریت نمایید. برای حذف آن نیز کافی است همانندتصویر ذیل بر روی گزینه مورد نظر کلیک راست کنید و سپس گزینه " Delete " را برگزینید.

تنظیمات رجیستری برای Right click

نحوه مدیریت راست کلیک موس کامپیوتر

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن