ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، بک آپ گیری از بوکمارک گوگل کروم و backup و بوکمارک گوگل کروم و نحوه ذخیره بوکمارک در کروم و ذخیره بوک مارک های گوگل کروم و نرم افزار بک آپ گرفتن از گوگل کروم و بک آپ گرفتن از پسوردهای کروم و بک آپ از مرورگر و بازیابی بوک مارک گوگل کروم در اندروید و بک آپ گرفتن از بوک مارک فایرفاکس و محل ذخیره بوک مارک گوگل کروم و بوک مارک در کامپیوتر و بکاپ گیری از بوکمارک کروم و آموزش بکاپ گرفتن از کروم را درنم نمک ببینید.

آموزش تصویری بک آپ گیری از بوکمارک گوگل کروم کامپیوتر

گوگل کروم همواره یکی از پرکاربردترین و شناخته شده ترین مرورگرهای امن در جهان می باشد که اکثر ما از این مرورگر محبوب برای انجام کارهای روزمره خود استفاده می کنیم. با این وجود این مرورگر به طبع دارای امکانات زیادی می باشد که کاربران از این امکانات می توانند به بهترین شیوه ممکن کارهای روزمره را با سریع ترین حالت ممکن انجام دهند.بک آپ گیری از بوکمارک گوگل کروم[آموزش تصویری]بک آپ گیری از بوکمارک گوگل کروم[آموزش تصویری]

از مهم ترین امکاناتی که کروم در اختیار کاربران خود قرار داده است ، می توان به ذخیره کردن بی نهایت بوکمارک ، سرعت باز شدن تب ها ، امنیت ، اکستنشن های کاربردی ، تم های مختلف و... می باشد که اگر شما کاربر روزانه کروم باشید ، با این موارد آشنا هستید. اما بوکمارک ها که به تب ها یا آدرس های از قبل ذخیره شده ای که برای سهولت دسترسی به این تب ها آنها را بوکمارک می کنیم ، یکی از کاربردی ترین امکانات کروم می باشد.

تهیه نسخه بکاپ گوگل کروم

اما شاید برای هر یک از ما تاکنون چندین بار رخ داده باشد که وقتی در حال تعویض ویندوز هستیم ، بنابر دلایلی فراموش می کنیم که بوکمارک ها را ذخیره کنیم و در نهایت بعد از تعویض ویندوز ، تمام بوکمارک ها و اطلاعاتی که وارد کرده ایم بطور کامل حذف خواهد شد. این واقعا اتفاق تلخی است که می تواند رخ دهد. به همین دلیل در ادامه این مطلب از بخش تکنولوژی نم نمک قصد داریم شما را با آموزش بکاپ گرفتن بوکمارک گوگل کروم آشنا سازیم. همراه ما باشید.

نحوه بک آپ گرفتن از بوک مارک گوگل کروم

اگر شما قصد دارید بوکمارک های گوگل کروم را ذخیره و بکاپ گیری کنید ، باید طبق مراحل زیر ادامه دهید؛

1- کروم را باز کنید و سپس بر روی 3 نقطع عمودی که تنظیمات کروم است کلیک کنید. از منو باز شده به ترتیب بر روی Bookmarks و سپس Bookmark Manager کلیک کنید. توجه داشته باشید برای رفتن سریع به این بخش می توانید از کلید Ctrl+Shift+O استفاده کنید.

تهیه نسخه بکاپ گوگل کروم

2- اینک صفحه بوکمارک های شما باز شده است. بالا سمت راست شما می توانید 3 نقطه عمودی کلیک کنید و سپس بر روی “Export Bookmarks” بفشارید.

بکاپ گیری از بوکمارک های گوگل کروم

3- در این مرحله شما باید آدرس صفحه یا بخشی که قصد دارید نسخه پشتیبان ذخیره شود را انتخاب و سپس بر روی Save کلیک کنید.

آموزش بکاپ بوکمارک های کروم

توجه : گوگل بوکمارک های بکاپ گیری شده را در قالب فایل HTML ذخیره می کند. با این وجود شما می توانید این بوکمارک ها را با کلیک در مرورگرهای دیگر نیز باز کنید. پس باید مراقب آنها باشید.


آموزش بازگردانی بوکمارک های بکاپ گیری شده

اگر شما قصد بازگردانی و نصب فایل بکاپ در مرورگر کروم را دارید ، باید طبق آموزش زیر پیش بروید؛

1- از صفحه اصلی کروم بر روی 3 نقطه عمودی کلیک کنید و ابتدا بر روی Bookmarks و سپس بر روی Import Bookmarks and Settings کلیک کنید.

ذخیره کردن بوکمارک های کروم

2- شما وارد صفحه ای جدید می شوید که باید از نوار اول ، گزینه Bookmarks HTML File کلیک کنید و سپس باید فایل مورد نظر خود را انتخاب و سپس Open را بفشارید.

تهیه نسخه بکاپ گوگل کروم

3- هم اکنون باید بر روی Done کلیک کنید. اینک بوکمارک های شما ایمپورت شده اند و شما می توانید از آنها به راحتی استفاده کنید.

تهیه بوکمارک گوگل کروم

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن