ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، سریع ترین ابر کامپیوتر جهان و ژاپنی ها رکورد سریع ترین ابر کامپیوتر جهان را شکستند و سریع ترین ابر کامپیوتر های جهان و سریعترین کامپیوتر جهان در آمریکا و کاربرد سریع ترین ابر کامپیوتر جهان و ابررایانه و ابررایانه ها و هرآنچه که باید از آن ها بدانید در نم نمک.

سریعترین ، بزرگترین و پیشرفته ترین کامپیوتر جهان

کامپیوترها امروزه بعد از گذراندن نسل های مختلف موفق به پیشرفت چشمگیری در صحنه های مختلف شده اند که برای انجام هر کاری در دنیای امروزه قطعا نیاز به کامپیوتر داریم و بدون کامپیوتر شاید هر کاری که قصد داریم انجام دهیم ، ساعت ها و یا حتی روزها طول بکشد. با این حال زندگی بدون کامپیوترها اتفاقی محال و غیر ممکن می باشد.بزرگترین و سریع ترین ابر کامپیوتر جهانبزرگترین و سریع ترین ابر کامپیوتر جهان

اما نسبت به کاربردهای مختلف ، ممکن است نیاز به کامپیوترهای گوناگونی داشته باشیم تا با سرعت و مشخصات سخت افزاری مختلف بتوانند نیاز ما را برطرف کنند. با این حال تا به حال چیزی در مورد سریع ترین و پیشرفته ترین کامپیوتر جهان شنیده اید؟! ما قصد داریم شما را در ادامه این مطلب از بخش تکنولوژی نم نمک هر چه بهتر با سریع ترین کامپیوتر جهان آشنا سازیم. همراه ما باشید.

مشخصات سریع ترین کامپیوتر جهان ابر کامپیوتر آمریکا

سریع ترین کامپیوتر جهان به نام فرآنتیر است که سازندگان آن دو شرکت شناخته شده AMD و Cray می باشند و هدف از ساخت این ابرکامپیوتر ، برای انجام محاسبات پیشرفته در زمینه تحقیقات هسته ای و اقلیمی برای آزمایشگاه ملی اوک ریج واقع در کشور آمریکا می باشد که سالانه بودجه ای بیش از 1.5 میلیون دلار صرف این مرکز تحقیقاتی می شود.

کامپیوتر

سریع ترین کامپیوتر جهان

آقای ریک پری ، چهاردمین وزیر انرژی ایالات متحده آمریکا در طی مصاحبه ای این گونه گفت : عملکرد فرآنتیر می تواند نجر به پیشرفت های گوناگونی در عرصه علم و دانش ، زندگی و یا حتی اقتصاد تمام مردم آمریکا و کشورهای دیگر جهان شود. فرآنتیر می تواند دسترسی هر چه بیشتری به هوش مصنوعی با استفاده از داده های محاسباتی به محققان بدهد که شاید بزرگترین اختراعات بعدی در کشور آمریکا باشد.

سریعترین کامپیوتر جهان

سریع ترین کامپیوتر جهان

طبق گفته ها فرآنتیر تبدیل بزرگترین کامپیوتر جهان نسبت به 160 ابرکامپیوتر دیگر خواهد بود که پهنای باند آن نسبت به اینترنت ساده خانه ها ، 24 میلیون برابر است که قادر به پردازش 100 هزار فیلم HD در یک ثانیه می باشد! همچنین میزان فضایی که قرار است این کامپیوتر اشغال کند ، 2 برابر زمین بسکتبال می باشد که 144840 متر سیم کشی نیاز دارد.

ابر کامپیوتر فرآنتیر

سریع ترین کامپیوتر دنیا در آمریکا

قیمت این ابر رایانه در طی قرار داد به میزان 600 میلیون دلار ثبت شده است که در سال 2021 میلادی به کشور آمریکا توسط چین ارائه خواهد شد که بی شک هزینه بسیار زیادی می باشد.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن