ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، فیلتر نور آبی و فیلتر نور آبی ویندوز و برنامه فیلتر نور آبی آیفون و برنامه فیلتر نور آبی اندروید و نرم افزار فیلتر نور آبی کامپیوتر و blue light filter app و نور آبی چیست و فیلتر نور آبی اندروید چیست و فیلتر نور آبی ویندوز 10 و عینک فیلتر نور آبی و نور آبی موبایل و مضرات نور آبی و فیلتر گوشی سامسونگ در نم نمک.

دانلود برنامه فیلتر نور آبی(ویندوز ، اندروید و IOS)

استفاده از دستگاه هایی که دارای صفحه نمایش هستند ، در دنیای امروزی یکی از رایج ترین و از جمله متداول ترین اصول زندگی است که بدون این دسته از ابزارها ، به هیچ وجه قادر به انجام کارهای روزمره خود نخواهیم بود. با این وجود این دستگاه ها علاوه بر مزایایی که دارند ، دارای معایبی هم هستند که در طول زمان خودشان را نشان خواهند داد. برای مثال یکی از معایبی که ممکن است در اثر استفاده از گوشی ، تبلت و کامپیوتر به آن دچار شویم ، مشکلات بینایی اعم از خستگی و ضعف این قوه است که طبیعتا خوشایند نیست.دانلود برنامه فیلتر نور آبی(ویندوز ، اندروید و IOS)دانلود برنامه فیلتر نور آبی(ویندوز ، اندروید و IOS)

با این وجود شما باید راهکارهایی را در این زمینه انتخاب کنید تا به چشمان شما آسیبی وارد نشود. برای مثال می توان چند راهکار را معرفی کرد. اولین راهکار این است که شما حتما میزان استفاده از این دستگاه ها را کاهش دهید تا مشکلی در کوتاه و بلند مدت رخ ندهد. دومین راهکار بیشتر برای افرادی است که همیشه از این دسته از دستگاه ها استفاده می کنن و نمی توانند مدت زمان را کاهش دهند. بدین معنا که شما باید حتما در طول روز از گوشی ، تبلت و کامپیوتر به دلیل شغل خود استفاده کنید.

از این رو آیا باید بین سلامتی و کار با دستگاه های هوشمندی که نامبرده شد ، یکی را انتخاب کنیم؟ لزوما انتخاب شما یک مورد نخواهد بود و می توانید هر دو مورد را همواره کنار هم نگه دارید. برای مثال برخی از برنامه ها و ابزارهایی وجود دارند که شما با استفاده از آنها نور آبی که بسیار مضر است و توسط گوشی ، تبلت و کامپیوتر به چشم شما منعکس می شود را محدود و ضعیف می کنید و دیگر چشم شما همانند سابق درد نخواهد کرد. از این رو در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی نم نمک شما را با یک سری برنامه برای فیلتر نور آبی آشنا خواهیم کرد تا این مشکل برای همیشه حل شود. همراه ما باشید.

فیلتر نور آبی اندروید

اگر گوشی که شما از آن استفاده می کنید مجهز به سیستم عامل اندروید می باشد ، لازم به ذکر است که در نسخه های جدید این سیستم عامل یعنی اندروید 9 و 10، بصورت پیش فرض حالت blue light filter وجود دارد و نیازی به نصب برنامه جداگانه ای ندارید. برای فعال کردن حالت فیلتر نور آبی در اندروید 9 و 10 ابتدا وارد تنظیمات گوشی شوید و سپس گزینه Display یا صفحه نمایش را از ابتدای لیست تنظیمات انتخاب کنید. در صفحه جدید گزینه blue light filter قرار دارد که با انتخاب این گزینه می توانید فیلتر نور آبی را فعال کنید و حتی میتوانید بازه زمانی را تعیین کنید که در چه بازه ای بصورت خودکار فعال و در چه بازه ای غیر فعال شود.

فلتر نور آبی اندروید کجاس؟

اما اگر نسخه اندروید گوشی شما کمی قدیمی تر می باشد ، لازم به ذکر است که این قابلیت بصورت پیش فرض بر روی گوشی شما وجود ندارد و هرچقدر هم در گوشی به دنبال آن بگردید ، قطعا موفق به یافتن آن نخواهید شد. از این رو برنامه هایی طراحی شده اند که می توانند این نیاز را به بهترین شیوه ممکن برطرف کنند. یکی از این برنامه ها که شما می توانید از طریق آن اقدام به فیلتر کردن نور آبی دستگاه اندرویدی کنید ، برنامه blue light filter است که استفاده از آن خیلی ساده و آسان می باشد که با کلیک بر روی لینک آبی می توانید آنرا از فروشگاه گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

برنامه فلتر نور آبی اندروید

همان گونه که مشاهده می کنید ، ما این برنامه را نصب کرده ایم و با استفاده از ابزارهایی که در صفحه اصلی آن قرار دارد ، می توانید نور آبی را به هرمیزانی که تصمیم دارید ، محدود کنید تا چشمان شما در اثر نور آبی آسیب نبیند. توجه داشته باشید که این برنامه یک برنامه جامع و کامل است و دیگر نیاز به برنامه جانبی دومی نخواهید داشت.

فیلتر نور آبی کامپیوتر

کامپیوترها و لپ تاپ ها یکی از گرکاربردترین ابزارها هستند که برخی از ما بنابر کارهایی که انجام میدهیم ، نسبت به گوشی استفاده بیشتری داشته باشیم چرا که مشاغل امروزی یقینا بدون نیاز به کامپیوتر نیستند و بدون شک کامپیوتر و لپ تاپ یکی از الزامات می باشد. با این وجود آیا ابزاری کامپیوتر یا لپ تاپ بصورت پیش فرض برای فیلتر کردن نور آبی وجود دارد؟ پاسخ این سوال مثبت است اما فقط سیستم عامل ویندوز 10 آپدیت شده از این قابلیت بهرمند می باشد و خیلی ساده همانند تصویر ذیل می توانید فیلتر نور آبی را در این نسخه بدون نصب برنامه روشن کنید.

برنامه فلتر نور آبی کامپیوتر

اما اگر از نسخه های قدیمی تر ویندوز استفاده می کنید ، لازم به ذکر است که این قابلیت در آن وجود ندارد و باید برنامه جداگانه ای را دانلود و نصب کنید. با جستجویی در بستر اینترنت ، قطعا با برنامه های مختلفی روبرو خواهید شد که انتخاب شما را خیلی سخت خواهند کرد. اما ما برنامه تست شده ای را انتخاب کرده ایم که خیلی سریع و آسان می توانید فیلتر نور آبی را بر روی مانیتور اعمال کنید. یکی از این برنامه ها EYE SAVER است که ما این برنامه را بصورت کامل تست کرده ایم. برای دانلود این برنامه روی لینک آبی رنگ کلیک کنید و بعد از انجام فرایند دانلود و نصب ، ویندوز را ریستارت کنید تا برنامه بصورت کامل برای شما اعمال شود.

فیلتر نور آبی آیفون

در سیستم عامل iOS نیز همانند سیستم عامل اندروید ، در نسخه های های قدیمی iOS شاهد گزینه ای به نام فیلتر نور آبی نبودیم اما در نسخه های اخیر این گزینه در این سیستم عامل افزوده شد. به نحوی که اگر شما از گوشی و تبلت های جدید شرکت اپل استفاده می کنید ، ابتدا باید مرکز کنترل را از قسمت پائین به بالا بکشید و سپس با نگه داشتن انگشت روی گزینه روشنایی ، گزینه Night shift را انتخاب کنید تا فیلتر نور آبی برای ما اجرا شود.

فعال سازی فلتر نور آبی ایفون

اما اگر نسخه ios شما قدیمی است و نمی توانید از این طریق اقدام به روشن کردن فیلتر نور آبی کنید ، لازم به ذکر است که یک سری از برنامه ها هستند که شما با استفاده از آنها تنها در یکی دو بخش فیلتر نور آبی را روشن کنید. برای مثال برنامه Koala Browser یک برنامه مرورگر برای سیستم عامل iOS است که با نصب این برنامه می توانید صرف استفاده از این برنامه ، فیلتر نور آبی را بر روی گوشی خود فعال کنید.

برنامه فلتر نور آبی آیفون

همان گونه که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، امکان اعمال تغییرات جزئی در این برنامه وجود دارد.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن