ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، از مهم ترین امکانات همراه بانک ها یا سایر خدماتی هستند که می توانیم در چند ثانیه و بدون هر گونه معطلی در صف های طولانی انجام دهیم. در ادامه با روش های مختلف اعلام موجودی بانک شهر از سایت نم نمک آشنا خواهید شد.

روش های اعلام و دریافت موجودی حساب بانک شهر

موجودی بانک شهر ، یکی از مهم ترین سوالاتی است که ممکن است ذهن هر یک از مشتریان بانک شهر را به خود درگیر سازد که برای این کار ، ترجیح می دهند تا از طریق نزدیک ترین عابر بانک یا دستگاه ATM اقدام به چک کردن موجودی حساب بانکی خود می کنند که این کار طبیعتا می تواند زمان زیادی را از آنها بگیرد.روش های دریافت موجودی حساب بانک شهرروش های دریافت موجودی حساب بانک شهر

با این حال بانک شهر یکی از بانک های تازه تاسیس در کشور می باشد که این روزها دارای شعب زیادی در سطح شهرها می باشد که اکثر آنها به شکل کیوسک ها می باشند و بی شک این کیوسک ها برای انجام کارهای روزمره هر فردی می تواند موثر باشد! اما اگر شما تمایل به اعلام موجودی بانک شهر خود را دارید ، در ادامه این گزارش از نم نمک با تمام روش های ممکن آشنا خواهید شد. همراه ما باشید.

1- تلفن بانک بانک شهر

یکی از مهم ترین و اصلی ترین خدمات بانک شهر ، تلفن بانک شهر می باشد که مشتریان بانک شهر می توانند بدون تحمل هر گونه ترافیک و صف طولانی در بانک ، کارهای روزمره خود را که در گذشته برای آن ساعت های طولانی می بایست صبر می کردند تا نوبت آنها در بانک برسد را انجام دهند و این قطعا بسیار کارآمد می باشد. برای استفاده از این قابلیت می بایست تنها شماره 87611 - 021 را شماره گیری کنید و بصورت 24 ساعته از این خدمات بهرمند شوید.

شماره تلفن بانک شهر

تلفن بانک شهر همانند سایر تلفن بانک های کشور دارای قابلیت های متعددی می باشد که از مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • اعلام موجودی بانک شهر
  • خدمات صورتحساب
  • پرداخت قبوض
  • انتقال وجه
  • خرید شارژ برای اپراتورهای مختلف
  • اطلاع از نرخ ارز
  • دریافت شماره شبا
  • مسدود کردن کارت
  • اطلاع از وضعیت دسته چک
  • جزئیات تسهیلات

2- کد uusd بانک شهر

یکی دیگر از قابلیت های بانک شهر ، رونمایی و استفاده از کد ussd می باشد که تمام مشتریان با استفاده از این کد می توانند با خیالی راحت در تمام طول شب و روز و بدون مصرف هر گونه اینترنت و دیتا ، اقدام به انجام کارهای روزمره خود کنند که این قابلیت بسیار کاربردی است و در صورت عدم دسترسی به اینترنت می تواند ترفند مناسبی برای انجام کارهای بانکی و غیربانکی باشد.

کد ussd بانک شهر # 787 * می باشد و برای استفاده از آن تنها نیاز به شماره گیری این کد ussd دارید و سپس با وارد کردن عددهای مدنظر می توانید از خدمات پیوند ussd بانک شهر استفاده کنید.


3- همراه بانک شهر

دانلود همراه بانک شهر

بانک شهر همانند سایر بانک های کشور دارای سامانه همراه بانک می باشد که تمام مشتریان بانک شهر می توانند از این برنامه کاربردی برای انجام کارهای روزمره در تمام طول روز استفاده کنند. همراه بانک شهر دارای قابلیت های متعددی می باشد که از مهم ترین آنها می توان به اعلام موجودی بانک شهر ، پرداخت اقساط ، انتقال وجه و... اشاره کرد.


4- اینترنت بانک شهر

یکی دیگر از قابلیت های بانک شهر ، اینترنت بانک شهر می باشد که این قابلیت در راستای بانکداری نوین ساخته شده است و مشتریان حقیقی و حقوقی با ثبت نام در این سامانه آنلاین می توانند خدمات بانکی و غیر بانکی خود را تنها در چند ثانیه انجام دهند. از مهم ترین قابلیت های اینترنت بانک شهر می توان به انتقال وجه درون بانکی ، مدیریت چک ، تسهیلات ، مدیریت پرداخت و... اشاره کرد که برای اطلاع بیشتر در مورد قابلیت های اینترنت بانک شهر می توانید بر روی این لینــــــک کلیک کنید.

قابلیت های اینترنت بانک شهر

اینترنت بانک شهر --> لینــــــک

همچنین در صورت فراموش کردن رمز اینترنت بانک شهر می توانید بر روی این لینــــــــــک کلیک کنید. بانک شهر ، قابلیت اینترنت بانک را برای روشن دلان نیز فراهم ساخته است که با کلیــــــــــک بر روی این لینک می توانید از قابلیت های آن آشنا شوید.


5- دستگاه ATM

اعلام موجودی از طریق دستگاه atm

آخرین روشی که ما قصد معرفی آن به شما عزیزان را داریم ، استفاده از دستگاه ATM یا دستگاه خودپرداز می باشد که در صورت ناکارآمد بودن گزینه های بالا به شما پیشنهاد می شود که برای اعلام موجودی بانک شهر و سایر بانک های کشور می توانید با مراجعه به نزدیکترین دستگاه atm اقدام کنید و خدماتی همچون خرید شارژ ، برداشت وجه ، اعلام موجودی و... استفاده کنید.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن