ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، فیبروز لب چیست و مزایای فیبروز لب و عوارض فیبروز لب و فواید فیبروز لب و مراحل انجام فیبروز لب و فیبروز لب در تهران و فیبروز لب نی نی سایت و فیبروز چیست و فیکانتور لب چیست و فیبروز ابرو و عوارض فیبروز لب و قیمت فیبروز لب و فیلم فیبروز لب و شیدینگ لب چیست در نم نمک.

فیبروز لب چیست و چگونه انجام می شود؟

شیدینگ و فیروز لب یکی از روش های آرایشی و زیبایی است که باعث تغییر رنگ لب ها می شود. این روش در واقع نوعی تاتو است که رنگ لب ها را برای مدت طولانی تغییر می دهد. با اینکه تاتو لب در دسته آرایش دائم قرار دارد ، اما شیدینگ لب نیز مانند میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن ابرو یک روش دائمی نیست و بعد از مدتی لب شما به حالت قبل باز می گردد.فیبروز لب و شیدینگ لب چیست؟ [مزایا و عوارض]فیبروز لب و شیدینگ لب چیست؟ [مزایا و عوارض]

شیدینگ و فیروز لب چگونه انجام می شود؟

شدینگ لب برای تقویت و پررنگ کردن رنگ طبیعی لب شما گزینه بسیار مناسبی است. در این روش ، با استفاده از دستگاه و سوزن های مخصوص ، رنگ مناسب لب شما را به بافت لب تزریق می کنند. برای اطمینان از عدم حساسیت نسبت به این رنگ ها ، بهتر است قبل از انجام کار ، تست حساسیت را انجام دهید. به طور کلی مراحل شیدینگ لب به شرح زیر است :

فیبروز لب و شیدینگ لب

1. انتخاب رنگ

انتخاب رنگ اولین مرحله برای انجام شیدینگ و فیروز لب می باشد. این مرحله بسیار مهم است. زیرا متناسب نبودن رنگ می تواند تاثیر منفی بر نتیجه کار شما بگذارد. دقت کنید که رنگ مورد نظر شیدینگ را باید متناسب با تناژ پوستی و رنگ طبیعی لب انتخاب کنید.

2. قرینه سازی

مرحله دوم قرینه سازی لب هاست. برای انجام این کار باید با اندازه گیری دقیق ، عدم قرینه بودن لب ها را برطرف کنید و لب ها را به فرم دلخواه تغییر دهید.

3. بی حس کردن لب

برای بی حس کردن لب از مواد مختلفی چون ژل های بی حس کننده ، کرم های بی حس کننده ، دارو های تزریقی و … استفاده می شود. مدت زمان بی حس شدن لب ها به نوع ماده مصرفی بستگی دارد. اغلب مواد بی حس کننده به 20 الی 40 دقیقه زمان نیاز دارند تا تاثیر خود را بگذارند.

فیبروز لب و شیدینگ لب

4. آماده سازی دستگاه

برای آماده سازی دستگاه تاتو باید رنگ مورد نظر را در دستگاه قرار دهید. نوع سوزن و اندازه آن را متناسب با نوع شیدینگ لب مورد نظر انتخاب کرده و آن را روی دستگاه سوار کنید. در نهایت می توانید کار خود را شروع کنید.

مزایای شیدینگ و فیروز لب

از مزیت های شیدینگ لب می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • اصلاح یا تغییر رنگ لب
  • اصلاح فرم لب
  • برطرف کردن ایرادها و مشکلات لب
  • برجسته کردن لب ها با حفظ حالت طبیعی
  • شاداب شدن و جوان تر نشان دادن چهره

فیبروز لب و شیدینگ لب

عوارض و معایب شیدینگ لب

شیدینگ و فیروز لب نیز مانند هر روش زیبایی دیگری معایب خاص خود را دارد. برخی از معایب و عوارض این روش زیبایی عبارت است از :

رنگ های مناسب شیدینگ لب بر اساس رنگ پوست

برای انتخاب رنگ مناسب شیدینگ و فیروز لب باید به رنگ پوست مشتری دقت کنید. عدم هماهنگی رنگ لب با رنگ پوست می تواند ظاهر نامناسبی را در چهره ایجاد کند. به طور کلی رنگ پوست به دسته کلی روشن ، متوسط ، و تیره تقسیم می شود :

فیبروز لب و شیدینگ لب

1. پوست روشن

افرادی که پوست آن ها روشن است باید از رنگ هایی چون قرمز ، سرخابی و مرجانی استفاده کنند. به طور کلی رنگ های مناسب برای پوست های روشن در طیف رنگی صورتی ، هلویی ، و قرمز قرار دارد.

2. پوست متوسط

افرادی با رنگ پوست متوسط مانند گندمی رو به روشن باید از رنگ هایی با تناژ بنفش ، صورتی و هلویی پررنگ استفاده کنند. این نوع رنگ ها برای افراد با تناژ پوستی متوسط باعث شادابی چهره می شوند.

3. پوست تیره

افرادی که پوست آن ها تیره است می توانند از اکثر رنگ ها برای انجام شیدینگ لب استفاده کنند. البته بهتر است از انتخاب رنگ های بنفش و قهوه ای پرهیز کنید و رنگ های صورتی و نارنجی پررنگ را امتحان کنید.

  • البته افرادی که دارای پوست سبزه تره می باشند بهتر است رنگ هایی با تناژ جگری ، قرمز آجری ، قهوه ای ، بنفش و کاراملی انتخاب کنند.

فیبروز لب و شیدینگ لب

مدت زمان ماندگاری شیدینگ و فیروز لب

شیدینگ لب یک روش آرایش نیمه دائم یا موقتی است که بعد از گذشت مدتی اثر آن از بین می رود . به عبارت دیگر بعد از مدتی فرم و رنگ لب ها ممکن است به حالت طبیعی خود برگردد. مدت زمان ماندگاری شیدینگ و فیروز لب تقریبا 6 تا 10 ماه است. برای افزایش مدت زمان ماندگاری این روش می توانید شیدینگ لب را هر ماه ترمیم کنید.

در برخی موارد نیز ممکن است ماندگاری رنگ لب شما از 6 ماه هم کمتر باشد. عوامل مختلفی در کاهش ماندگاری این روش دخیل هستند که از آن میان می توان به لایه برداری مداوم لب ها ، قرار گرفتن در معرض آفتاب ، خشک شدن بیش از حد لب ها و …. اشاره کرد.

تفاوت شیدینگ و فیروز لب با رژ لب چیست؟

شیدینگ لب با رژ لب متفاوت است. در شیدینگ و فیروز لب از رنگ های مخصوصی جهت تقویت رنگ طبیعی لب ها استفاده می شود. اما در تزریق رژ لب عموما رنگ لب با استفاده از رنگدانه های خاصی به طور کامل تغییر می کند. از دیگر تفاوت های این دو روش می توان به نوع دستگاه مورد استفاده اشاره کرد. همچنین ، مدت زمان ماندگاری شیدینگ لب نسبت به تاتو رژ لب کوتاه تر است.

فیبروز لب و شیدینگ لب

زمان مناسب برای ترمیم شیدینگ و فیروز لب

شیدینگ لب یک روش زیبایی نیمه دائمی است. در نتیجه برای ترمیم و جلوگیری از محو شدن رنگ لب ها باید هر چند مدت یک بار آن را ترمیم کنید. زمان مناسب برای ترمیم به کیفیت انجام کار ، کیفیت رنگ ، و نحوه نگهداری شما بستگی دارد. اما به طور کلی بهتر است بعد از گذشت 6 الی 8 ماه برای ترمیم به تاتوکار خود مراجعه کنید.

انجام شیدینگ لب برای چه کسانی مناسب است؟

  • افرادی که دارای لب های نازک و ظریف هستند می توانند از شیدینگ و فیروز لب جهت برجسته کردن لب ها و بزرگ تر نشان دادن آن ها استفاده کنند.
  • شیدینگ لب برای افرادی که دارای لب های بی رنگ هستند ، گزینه مناسبی است. زیرا این روش باعث تقویت رنگ طبیعی لب می شود.
  • افرادی که لب آن ها قرینه نیست و مشکلاتی مانند لکه یا زخم دارند ، می توانند از شیدینگ لب جهت اصلاح و پوشاندن آن ها استفاده کرد.
  • افرادی که زمان کافی جهت رسیدگی به لب ها و آرایش کردن را ندارند.

فیبروز لب و شیدینگ لب

باید ها و نباید بعد از شیدینگ و فیروز لب

بعد از انجام شیدینگ باید برای مراقبت از آن ها دستورالعمل های مختلفی را مد نظر قرار دهید. به عنوان مثال :

  • بعد از انجام شیدینگ لب می توان از وازلین جهت تسکین ورم ، درد و سوزش لب ها استفاده کرد.
  • بعد از مدتی سطح لب ها پوسته پوسته خواهد شد. در طی این مدت از کندن این پوست ها خودداری کنید.
  • به مدت 3 الی 4 هفته پس از شیدینگ و فیروز لب بهتر است از انجام فعالیت های ورزشی خودداری کنید.
  • از مصرف مداوم بالم لب غافل نشوید.
  • بعد از انجام این روش زیبایی از مصرف مواد غذایی شور ، تند ، تیز و ترش خودداری کنید.

شیدینگ لب یا رژ لب دائم یکی از روش های آرایش نیمه دائم بسیار محبوب در میان خانم هاست. امیدواریم با خواندن این مطلب تمام اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورده باشید و با آگاهی کامل نسبت به مزایا و معایب این روش برای انجام آن اقدام کنید.

آیا شیدینگ لب درد دارد؟

بله. شیدینگ و فیروز لب درد دارد اما میزان درد آن به آستانه تحمل درد شما بستگی دارد. اگر آستانه تحمل درد شما پایین است ، می توانید قبل از مراجعه به سالن زیبایی از استامینوفن خوراکی استفاده کنید. البته متخصص شما قبل از شروع تاتو لب شما از بی حسی موضعی استفاده می کند تا درد کمتری را حس کنید.

ماندگاری شیدینگ و فیروز لب چقدر است؟

شیدینگ لب از روش های زیبایی نیمه دائم محسوب می شود. به این معنی که هر چند سال یک بار باید برای ترمیم به متخصص زیبایی خود خود مراجعه کنید. مدت زمان ماندگاری اثر این روش را نمی توان به طور دقیق تعیین کرد. به طور کلی طول عمر شیدینگ لب به نوع پوست ، نوع و کیفیت مواد مورد استفاده ، و نحوه نگهداری شما بستگی دارد.

آیا هنگام انجام شیدینگ لب امکان خونریزی وجود دارد؟

اگر برای انجام شیدینگ لب یا رژ لب دائم به یک فرد ماهر مراجعه کنید و از روش های استاندارد استفاده کنید ، دچار خونریزی نخواهید شد. فقط خراش های ریزی روی لب شما ایجاد می شود و این خراش ها نیز هیچگونه خونریزی ندارند.

مدت زمان بهبودی شیدینگ لب چقدر است؟

به طور کلی مدت زمان بهبودی پس از انجام شیدینگ لب 4 تا 5 روز است. در این مدت باید مراقبت های لازم را انجام بدهید تا روند بهبودی به بهترین شکل و به طور کامل طی شود.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
100%

نظر دادن