ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، اصول چیدمان خانه بدون پنجره و آشپزخانه بدون پنجره و پذیرایی بدون پنجره و دکوراسیون آشپزخانه بدون پنجره و ایده برای اتاقهای بدون پنجره و پنجره کاذب و نورگیری اتاق بدون پنجره و پنجره بین دو اتاق و تهویه اتاق بدون پنجره در نم نمک.

اصول چیدمان خانه بدون پنجره و ایده ها و ترفندها

پنجره یک نعمت در دکوراسیون خانه به حساب می آید که تاثیر زیادی در منزل دارد ، با این حال برخی از خانه ها از این نعمت محروم هستند و برای جبران نبود پنجره باید از ترفندهای خاصی استفاده کنند. اگر شما هم جزو عروس و داماد هایی هستید که خانه تان پنجره ندارد در این بخش از نم نمک به شما میگوییم جهیزیه را چگونه بچینید و از چه ترفندهایی استفاده کنید تا نبود پنجره در خانه حس نشود.اصول دکوراسیون و چیدمان خانه بدون پنجرهاصول دکوراسیون و چیدمان خانه بدون پنجره

وقتی خانه عروس پنجره ندارد و تاریک است میتوانید با ایده های شگفت انگیز خانه را روشن و دلباز کنید ، ایده های ساده اما شگفت انگیز برای پرنور شدن خانه های بدون پنجره را در ادامه مشاهده کنید.

طراحی و چیدمان خانه بدون پنجره

طراحی و چیدمان خانه بدون پنجره

هالوژن ها بیشترین تاثیر را در تامین نور خانه های بدون پنجره دارند ، هالوژن ها و نورافکن ها خانه های بدون پنجره و تاریک را حسابی روشن میکنند به این صورت که باید هالوژن های زیادی با فاصله های معین روی سقف نصب کنید و منزل تان را پر نور کنید.

ترفندهایی برای خانه های بدون پنجره

ترفندهایی برای خانه های بدون پنجره

در خانه هایی که پنجره ندارند یکی از بهترین کارها این است که دیوارها رنگ روشنی داشته باشند ، سقف چنین خانه هایی باید سفید رنگ باشد. دیوارهایی به رنگ روشن به همراه آینه و ریسه های نورانی کاری میکنند که خانه فوق العاده روشن و پر نور شود ، در خانه های بی پنجره از آینه زیاد استفاده کنید همچنین میتوانید دور آن ها ریسه های نورانی نصب کنید که هم زیبا هستند و هم باعث نورانی شدن خانه میشوند.

طراحی خانه بدون پنجره به رنگ روشن

طراحی خانه بدون پنجره به رنگ روشن

در اینگونه خانه ها میتوانید پنجره کاذب هم نصب کنید ، برخی از افراد فوبیای فضای بسته دارند و نمیتوانند در خانه های بدون پنجره بمانند در چنین شرایطی باید از بخش های شیشه ای در دکوراسیون منزل استفاده کنند تا استرس و ترس از ان ها دور شود و به آرامش برسند.

ایده هایی برای خانه هایی که پنجره ندارند

ایده هایی برای خانه هایی که پنجره ندارند

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن