ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، ژست عکس سلفی و ژست عکس دخترانه سلفی و ژست عکس گرفتن مردانه و ژست عکس قدی‫ و ژست عکس تک نفره دخترانه و ژست عکس دخترانه هنری و ژست عکس در خانه و ژست عکس دخترانه لاکچری در نم نمک.

مدل و حالت ایستادن و ژست عکس تکی و تک نفره دخترانه و زنانه

یکی از جذاب ترین نوع عکس های ثبت شده به وسیله دوربین ، عکس پرتره است . یک عکس پرتره عالی می تواند لحظات زیبایی را از زندگی فرد ثبت نماید . اگر شما با فرم ایستادن و ژست عکس آشنا باشید می توانید عکس های بی نظیری را از مدلتان ثبت کنید . در این بخش از دنیای مد نم نمک شما را با مدل های ژست عکس تکی مخصوص خانم ها آشنا می کنیم.ژست عکس تکی و تک نفره زنانه و دخترانه[طرز ایستادن]ژست عکس تکی و تک نفره زنانه و دخترانه[طرز ایستادن]

ژست عکس تکی1

عکس پرتره از پهلو ، برای انداختن عکس پرتره از پهلو باید فرد در حالی که پشتش به طور کامل صاف است به نیمرخ بایستد و سر را به سمت دوربین بچرخاند و دست ها در پهلو قرار دهد.

عکس 1: بدون این که ژست تغییری بکند از فرد بخواهید حالت صورت خود را عوض کند لبخند ملایم یا لبخندی عمیق بزند.

عکس 2: برای اینکه بتوانید عکسی مانند عکس شماره 2 بگیرید به مدل بگویید ژست خود را تغییر ندهد و فقط به کمی عقب تر از شانه ها نگاه کند . شما با گرفتن این عکس از زاویه دیگر می توانید عکس متفاوتی داشته باشید.

عکس 3 : می توانید از مدلتان عکس های متفاوتی بگیرید و نیاز نیست که او ژست خود را عوض کند . پس باید همانگونه که پشتش صاف است و به نیمرخ ایستاده ، زاویه نگاه و شیب سر را تغییر دهد تا عکس ها متفاوت شوند . در این عکس مدل کمی سرش را به سمت پایین متمایل نموده است.

ژست عکس تکی

ژست عکس تکی 2

یکی از حالت های زیبا برای عکاسی ، عکس پرتره با دست ها در اطراف صورت است . با کمی ایجاد تغییرمی توانید با یک ژست عکس های متفاوتی بگیرید.

عکس 4: برای گرفتن این نوع عکس به مدلتان بگویید در مقابل دوربین مستقیم بایستند و وزن خود را روی یک پا اندازد سپس انحنای خاصی به بدن داده تا خط شانه ها تغییر نماید . حالا نوبت دست هاست ، دست ها را به اطراف صورت و داخل موها آورد. هر بار می توانید با تغییر سر و حالت نگاه از او عکس ها متفاوتی بگیرید.

عکس 5: در عکس شماره 5 مدل دست ها را پشت موهایش قرار داده و فقط با تغییر در جهت سر و نگاه عکس متفاوتی خلق نموده است.

عکس 6:برای گرفتن این عکس بسیار زیبا مدل عکاسی شما باید سر را کمی چرخانده و به سمت پایین نگاه کند و دست هایش را اینبار در نزدیکی صورت قرار دهد تا بتوانید از او عکس بی نظیری بگیرید.

ژست عکس تک نفره دخترانه

ژست عکس تکی 3

عکس 7:برای این مدل عکس تکی باید فرد بایستد و دست ها را روی سینه به هم متصل کند اما نباید دست به سینه باشد و خیلی تنگ و فشرده قرار نگیرند بلکه باید راحت و آزاد باشند. قبل از عکاسی خودتان این ژست را برای مدلتان انجام دهید تا او نیز بتواند این کار را انجام دهد.

عکس 8: برای اینکه بتوانید عکس متفاوتی را بگیرید می توانید عکس را بدون تغییر ژست مدلتان از زاویه دیگری بگیرید.

عکس 9:برای گرفتن یک عکس متفاوت از مدل بخواهید به دیوار تکیه دهد سپس خودتان به نزدیک او روید و فقط از چهره او عکس بگیرید.

ژست عکاسی پرتره زنانه

ژست عکس تکی 4

عکس 10: یکی از بهترین حالت ها برای عکاسی این ژست ساده است . از مدلتان بخواهید در روبروی دوربین به پهلو بایستد و کمر خود را صاف بگیرد و دست به کمر بایستد و با کمی بچرخد.

عکس 11:در این نوع از عکس مدل باید به دوربین نگاه کند و زاویه فرد از پهلو باید 45 درجه باشد.

عکس 12: بدون هیچ تغییری در ژست مدل می توانید از او عکس متفاوتی بگیرید فقط کافی است عکس از دور گرفته شود تا چارچوب عکس باز تر باشد. این تغییرات جزئی ، عکس های متفاوتی را به شما ارائه می دهد.

حالت ایستادن در عکس

ژست عکس تکی 5

عکس 13: در این سه مدل عکس مدل باید پشت به دیوار ایستاده و سنگینی وزن را روی یکی از پاها بیندازد و پای دیگر خود را روی پای دیگر خود قرار دهد . پاها در این مدل عکس مشخص نیست اما اینگونه قرار دادن پاها ، به بدن شکل S می دهد.

در آخر از مدل بخواهید دست ها را به پشت قرار دهد به طوری که دست های او نامتقارن باشد.در این نوع ژست بالاتنه نباید به دیوار بچسبد و باید کمی از دیوار فاصله داشته باشد و به سمت جلو خم شود.

عکس 14: باتغییر زاویه دوربین می توانید عکس متفاوتی از مدل بگیرید بدون اینکه ژست او تغییر کند . این عکس بیشتر از پهلو گرفته شده است.

عکس 15: در این عکس از مدل بخواهید تغییری اندک در حالت دست ها و سر ایجاد کند تا شما بتوانید عکس متفاوتی از او بگیرید.

آموزش ژست گرفتن عکس

ژست عکس تکی 6

عکس 16: در این مدل عکس زیبا از مدلتان بخواهید روبروی دیوار بایستد و دست ها را روی دیوار قرار دهید اما دست های شما نباید بالاتر از سینه قرار بگیرد.

عکس 17: برای گرفتن این عکس زیبا از مدلتان بخواهید به همان حالت قبل بایستد و شما با تغییر زاویه دوربین به موازات دیوار از او یک عکس زیبا به یادگار ثبت کنید.

عکس 18:در این عکس مدل حالت بدن خود را تغییر نمی دهد و فقط حالت دست های خود را عوض می کند و یکی از دستها را بالا تر از دیگری بر روی دیوار می گذارد.

ژست عکس دخترانه در آتلیه

ژست عکس تکی 7

عکس 19 : در این مدل عکس زیبا از سوژه خود بخواهید پشت به دیوار ایستاده و یکی از شانه ها را به دیوار تکیه دهد و دست دیگر خود را روی کمر بگذارد به طوری که آرنج دست او عقب تر از بدن قرار گیرد . پای او در عکس نمایان نمی شود اما برای حالت بخشیدن به بدن باید پای راست را روی پای چپ بیندازید.

عکس 20:در عکس شماره 20 از مدل بخواهید ژست خود را به مقدار جزئی تغییر دهد و شما از زاویه نزدیک تر از او عکس بگیرید تا عکستان متفاوت تر از قبل شود.

عکس 21: یکی از عکس های جذابی که این روزها طرفداران بیشتری دارد ، این مدل عکس است . در این مدل عکس از مدل بخواهید تا کاملا به پهلو بایستد و شانه ها را به دیوار تکیه دهد و به پایین نگاه کند تا شما عکس بی نظیری از او بگیرید.

انواع ژست عکس تک نفره

نکاتی که به هنگام عکس گرفتن باید رعایت کنید

  • شما می توانید هنگام عکس گرفتن به بدنتان زاویه دهید و با استفاده از بازوهایتان به بدنتان انحنا دهید.
  • برای گرفتن یک عکس زیبا و درشت تر به نظر رسیدن چشمها حتما دوربین را بالاتر از سطح چشم نگه دارید .
  • برای لاغرتر به نظر رسیدن ، یک طرفه ایستاده و چانه تان به سمت دوربین و پشت تان عقب تر از دوربین باشد.
  • برای گرفتن یک عکس دسته جمعی صورت های کوچکتر باید نزدیک به دوربین و صورت های بزرگتر دورتر از دوبین قرار بگیرند.
  • هنگام عکس گرفتن برای زیباتر شدن چهرهتان همیشه لبخند ملایمی بزنید و فقط سعی کنید دندان های بالایی تان دیده شود.
  • نوع لباس ، طرح و رنگ آمیزی آن را با محیط هماهنگ کنید و عکس خود را این چنین زیبا نمایید.
  • تمرین کنید تا بتوانید به خوبی ژست بگیرید .

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(3 رای)
33.4%

نظر دادن