ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، ژست عکس گرفتن مردانه و ژست عکس مردانه در طبیعت و ژست عکاسی مردانه در خانه و ژست عکاسی پرتره مردانه و ژست عکاسی مردانه ایستاده و ژست عکس مردانه لاکچری و ژست عکس مردانه در آتلیه و ژست عکاسی اسپرت مردانه و ژست عکاسی مردانه برای پروفایل و ژست عکس گرفتن مردانه و ژست عکاسی مردانه ایستاده و ژست عکاسی تک نفره مردانه و ژست عکاسی مردانه در جنگل و ژست عکس مردانه در طبیعت و ژست عکاسی پرتره مردانه و ژست عکاسی مردانه در خانه و ژست عکاسی مردانه اسپرت‫ و ژست عکس مردانه لاکچری در نم نمک.

ژست عکس گرفتن مردانه در جنگل ، طبیعت و خانه

وقتی صحبت از ژست گرفتن مردها جلوی دوربین است ، باید به شکل یک مصاحبه به این موضوع نگاه کنیم. عکس می خواهد بگوید این مرد کیست و یا سعی می کند جلوی دوربین چه کسی باشد. این کار را می توانید با چند توصیه مختلف انجام دهید. به تازگی در مقاله ای ژست های مخصوص خانم ها را به شما معرفی کردم ، اما چگونه ظاهر شدن در عکس فقط برای خانم ها مهم نیست آقایان هم مسلما دوست دارند بهترین شکل را در یک عکس داشته باشند. به همین دلیل ژست های مختلف را در ادامه این مطلب از نم نمک به شما آموزش خواهم داد :ژست عکس گرفتن مردانه [در جنگل ، طبیعت و خانه]ژست عکس گرفتن مردانه [در جنگل ، طبیعت و خانه]

1. ژست عکاسی تک نفره مردانه رسمی

در ژست های رسمی محکم بایستید ، مرتب بودن لباس خود را کنترل کنید و طبیعی و مطمئن باشید. در این مدل عکسها بهتر است پس زمینه خلوت و ساده تری انتخاب کنید. استفاده از ساعت و کراوات در ژست عکاسی رسمی توصیه می شود.

ژست عکس گرفتن مردانه

 

ژست عکس گرفتن مردانه

 

ژست عکس گرفتن مردانه

2. ژست عکاسی مردانه اسپرت

در عکاسی اسپرت از حالت های طبیعی و روزمره مثل قدم زدن استفاده کنید. این سبک عکاسی می تواند در محیط های متنوع خانه ، طبیعت و فضاهای شهری انجام شود. نشستن روی زمین ، سر به سمت بالا ، لمس صورت با دست ، گرفتن موها ، گرفتن لباس بر پشت دوش ، قرار دادن پا روی پا و… از فیگورهای پرطرفدار این سبک عکاسی مردانه هستند.

 

ژست عکس گرفتن مردانه

 

ژست عکس گرفتن مردانه

 

ژست عکس گرفتن مردانه

3. ژست عکاسی تک نفره پسرانه سلفی

گرفتن عکس سلفی به دلیل کنترل همزمان دوربین و ژست کمی سخت است. اما با تکرار و تست زوایای مختلف ، حتما می توانید سلفی های جذابی بگیرید. در عکس سلفی پسرانه حواستان به مرتب بودن مو ، تابش نور روی صورت و زاویه فک باشد. برای خروج از یکنواختی شاید بهتر باشد لبخند ، اخم و حتی شکلک های بامزه را امتحان کنید. عکس در آینه و استفاده از تایمر هم راه های ساده ای برای ثبت سلفی هستند.

 

ژست عکس گرفتن مردانه

 

ژست عکس گرفتن مردانه

 

ژست عکس گرفتن مردانه

4. ژست عکاسی تک نفره مردانه روزمره

خوش عکس ها حتی در عکس های معمولی و روزمره هم جذاب بنظر می رسند! برای همین بد نیست چند ژست عمومی هم به خاطر بسپارید. در عکس های عمومی ساده و راحت بایستید. نگاه کردن به زاویه خارج از دوربین ، ایده جذابی برای ژست گرفتن است. به حالت پاها هم دقت کنید و سعی کنید آنها را از وضعیت صاف دربیاورید. بالا آوردن پا ، تکیه دادن یک پا روی دیوار ، کج کردن یک پا روی پای دیگر و…جذابیت بیشتری به عکس شما می دهند.

ژست عکس گرفتن مردانه

 

ژست عکس گرفتن مردانه

 

ژست عکس گرفتن مردانه

5. ژست عکاسی تک نفره مردانه برای پروفایل

این روزها با گسترش شبکه های اجتماعی همه ما عکسهایی در پروفایلمان منتشر می کنیم. عکس پروفایل اولین برخورد مخاطبان با ما است. پس حتما سعی کنید ژست ویژه ای برای این بخش در نظر بگیرید. به دلیل کوچک بودن کادر پروفایل بهتر است از عکسهای بسته تر و پرتره استفاده کنید. ژست های زیر ایده ای خوبی برای عکس پروفایل مردانه به شما می دهند.

ژست عکس گرفتن مردانه

ژست عکس گرفتن مردانه

 

ژست عکس گرفتن مردانه

نکات مهم در ژست عکاسی مردانه

ژست عکس مخصوص آقایان

یکی از ژست های خوب برای عکاسی تمام قد را می توانید در عکس بالا ببینید. فقط سعی کنید کمی بیشتر از نیمرخ به طرف دوربین بچرخد.

توصیه برای عکاس : وقتی در فضای آزاد عکسای می کنید حتما روی درست نفس کشیدن کار کنید تا تمرکزتان از روی سوژه اصلی عکس منحرف نشود.

ژست عکس مخصوص آقایان

ژست دست به سینه کلاسیک ، برای گرفتن چنین ژستی شانه بالاتر را پشت شانه دیگر قرار دهید ، سر را کمی کج کنید و دست ها را در طول قفسه سینه روی هم قرار دهید. نکته برای عکاس : از سوژه بخواهید چانه اش را کمی به طرف بیرون بیاورد.

ژست عکس مخصوص آقایان

سوژه باید به چیزی تکیه داده باشد طوری که بیشترین فشار روی بازو وارد شود. سر باید به طرف خارج بچرخد و به جایی دوردست خیره شود. نکته برای عکاس : از سوژه بخواهید در حالی که شانه هایش را محکم نگه داشته کمی سرش را به عقب ببرد.

ژست عکس مخصوص آقایان

برای گرفتن یک پرتره از زاویه نزدیک ، شانه ها را طوری قرار دهید که یکی پشت دیگری قرار بگیرد. سوژه در حالی که به دوربین نگاه می کند باید کمی بینی خود را به طرف پایین کج کند تا خیلی بزرگ نیفتد. همچنین اگر لبخندی هم زده شود عکاس مطمئن می شود که سوژه چشم هایش را نمی بندد.

ژست عکس مخصوص آقایان

عکس باید زمانی گرفته شود که سوژه نشسته است ، یک شانه عقب و شانه دیگر جلوی دوربین قرار می گیرد. سوژه باید به سمت جلو متمایل شود و دستهایش را روی لبه لباس یا زانو قرار دهد. سر نیز باید به سمت شانه ای که جلو قرار گرفته بچرخد و کمی کج باشد. بسته به آناتومی بدن عکاس باید چانه سوژه را با جلو و عقب بردن تنظیم کند.

ژست عکس مخصوص آقایان

سوژه باید به دیواری که پشت سرش قرار دارد تکیه دهد طوری که بیشترین فشار وزن روی پایین تنه باشد. این کار کمک می کند بالا تنه بزرگتر جلوه کند. شانه ها را صاف نگه دارید ، با یکی از دست ها کاری انجام دهید مثلا داخل جیب بگذاریدش که شانه ها خیلی افتاده نشود. سوژه هم می تواند مستقیم به طرف دوربین نگاه کند و یا به نقطه ای دوردست خیره شود.

ژست عکس مخصوص آقایان

شاید برخی دوست نداشته باشند که در عکس هایشان از سیگار استفاده کنند ، اما در این ژست استفاده ازسیگار حس قدرت را می سازد. برای این ژست سوژه باید کمی سرش را کج کند و پیشانی اش را مقداری بکشد.

ژست عکس مخصوص آقایان

بعد از صاف کردن ظاهر شانه ها ، سوژه باید بینی خود را از زاویه دوربین بچرخاند. چانه کمی به طرف بیرون باشد و کمر را نیز کمی خم کند.

ژست عکس مخصوص آقایان

شست دو دست در جیب ها قرار بگیرد و سوژه صاف بایستد اما شانه ها را بیاندازد. شانه ها کمی به طرف عقب کشیده شوند و در زاویه 45 درجه به سمت دوربین باشند. صورت طوری قرار بگیرد که به سمت دوربین باشد.

ژست عکس مخصوص آقایان

سوژه باید بنشیند ، مقداری به سمت جلو خم شود ، و ران هایش نباید کاملا روی محلی که نشسته قرار بگیرد. آرنج ها را در میانه ران ها استراحت دهید و انگشتان و کف دست ها را روی هم قرار دهید. دست در عکس بسیار پر معناست و خیلی چیزها درباره فرد می گوید. سوژه همچنین باید کمی سر و چانه خود را بالا بیاورد.

ژست عکس مخصوص آقایان

شانه ها را طوری قرار دهید تا شانه ای که پایین است کمی جلوتر از شانه بالایی باشد. دست ها را داخل جیب پشتی شلوار کنید. سر را صاف کنید و چانه را بیرون دهید. در زبان بدن این حالتی است دوستانه.

ژست عکس مخصوص آقایان

عکس گرفتن از زاویه پایین همیشه سوژه عکس را قدرتمند جلوه می دهد. سوژه باید ابتدا کمی چانه را بیرون بیاورد و سپس کمی سرش را کج کند تا پایین چانه صاف به نظر برسد. برای عکسی مانند این سوژه باید شونه ها که بالا تر قرار دارد را به طرف جلو بیاورد.

ژست عکس مخصوص آقایان

سوژه باید وزن خود را روی یک سمت بدن بیاورد و شانه سمت دیگر را کمی بالا بکشد ، همچنین می تواند یک کت یا ژاکت را روی شانه های که پایین تر است بیاندازد و شست دست آزادش را در جیب ببرد.

ژست عکس مخصوص آقایان

وقتی سوژه لباسش چند لایه است باید شکم خود را به طرف داخل بکشد و شانه هایش را راحت بگذارد. شانه ها و صورت باید در زاویه 45 درجه به دوربین قرار بگیرند. صورت کمی بیشتر به سمت دوربین بچرخد بهتر است. عکاس باید حواسش به بینی سوژه باشد که مبادا خیلی بزرگ جلوه کند.

ژست عکس مخصوص آقایان

اگر می خواهید به خوبی سبک زندگی سوژه نشان داده شود ، او باید کاری با دست هایش انجام دهد مثل بازی کردن با گوشی و یا هر چیز دیگری که می تواند توضیح دهد او کیست. سوژه باید کمی به طرف جلو متمایل شود ، سرش کمی کج باشد و چانه را هم بالا بگیرد.

ژست عکس مخصوص آقایان

وقتی سوژه به حالت متعادلی مانند چیزی که در تصویر بالا می بینید بنشیند نشان دهنده این است که یا خیلی راحت است و یا شخصی است به قول خودمان با حال. شانه ها کمی بالا قرار می گیرند و ساعد نیز روی ران ها گذاشته می شود. سوژه سرش را نیز کمی باید به سمت جلو بیاورد.

ژست عکس مخصوص آقایان

برای شیک جلوه دادن یک مرد ، فقط نوع لباس نیست که مهم است ، بلکه ژستش نیز باید خاص باشد. سوژه وزنش را روی شانه ای که بالاتر قرار دارد می دهد ، شانه پایین تر کمی باید به سمت جلو بیاید و سر نیز باید کمی کج شود.

ژست عکس مخصوص آقایان

شست دو دست در جیب های شلوار قرار بگیرد ، سوژه آرنج ها را کمی خم می کند و شانه ای که پایین است را کمی جلوتر از شانه بالا تر قرار می دهد. سر نیز به سمت جایی که شانه پایینی هست متمایل می شود. سر به طرف عقب کمی کج می شود ، و اینجاست که دوباره عکاس باید مواظب چگونه جلوه کردن بینی سوژه باشد.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن