ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، خاطرات کسی که دوباره زنده شد و کسانی که مردند و زنده شدند نی نی سایت و خاطرات کما رفتگان نی نی سایت و وقایع شب اول قبر مرده ای که زنده شد و کسانی که در کما هستند چه می بینند و کسانی که از کما برگشتند نی نی سایت و مرده بودم زنده شدم نی نی سایت و کیا اون دنیا رو دیدن نی نی سایت و داستان واقعی شب اول قبر نی نی سایت در نم نمک.

کسانی که مردند و زنده شدند چه گفته اند؟

بنا به اظهارات تکان دهنده افرادی که حیات پس از مرگ را تجربه کرده اند زندگی واقعیتی انکارناپذیر است. اطلاعاتی که بنیاد تجربه نزدیک به مرگ یا (NDERF) از افراد بازگشته از مرگ جمع آوری کرده است نشان می دهد که این افراد از مکانی سخن گفته اند که تا پیش از این ، آن را تجربه نکرده بودند.کسانی که مردند و زنده شدند چه گفته اند؟کسانی که مردند و زنده شدند چه گفته اند؟

کسانی که مردند و زنده شدند

یکی از این افراد با نام مستعار جورج که در کودکی در اثر تصادف جانش را از دست داده بود پس از مرگش خود را در مکانی احساس کرد که تنها توصیفش را شنیده بود اما خیلی زود به زمین بازگردانده شد. او  در این خصوص گفت :

پزشکان را در بالای جسدم می دیدم که تلاش می کردند جانم را نجات دهند. آنها بسیار مضطرب بودند چون فکر می کردند من مرده ام. سپس آنها لباس هایم را از تنم جدا کردند. روح یا هوشیاری من از جسم من جدا شد و من جایی حضور یافتم که در آنجا به من گفته شد اکنون موعد مرگ تو نیست و باید دوباره برگردی و کاری مهم را به اتمام برسانی.

کسانی که مردند و زنده شدند

این در حالی است که به تازگی نیز یک گروه تحقیقاتی در یکی از دانشگاههای انگلیس به سرپرستی دکتر سام پرنیا (sam parnia) برای نخستین بار اعلام کرده است که حس وجود و خودآگاهی پس از مرگ کامل قلب نیز ادامه دارد. این تحقیق بر روی افراد زنده شده بعد از ایست کامل قلبی 15 بیمارستان جهان صورت گرفته است و حدود 40 درصد از این افراد نوعی خودآگاهی و هوشیاری پس از مرگ را تجربه کرده اند. برخی از  این افراد این فرآیند را بسیار خوشایند و آرامبخش توصیف کرده اند. بنا به گفته این پزشک محقق ، این افراد از مشاهدات خود مانند پل ، گرمی ، نورهایی که آنها را احاطه کرده بودند و همچنین افرادی که به استقبال آنها آمدند سخن گفته اند. برخی دیگر نیز از احساس ترس و خشونت یا احساسی مشابه رویارویی با گیاهان و جانوران سخن گفته اند.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن