ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، بارداری و پروتز سینه و ايا بعد از پروتز سينه ميتوان شير داد و بارداری بعد پروتز سينه و زمان تعويض پروتز سينه و درباره پروتز سينه و تغییر پروتز سينه بعد از حاملگی و بارداری بعد از پروتز سینه و تاثیر بارداری بر پروتز سینه ها و شیردهی بعد از پروتز سینه و شیردهی با پروتز پستان را در نم نمک ببینید.

نکات بارداری و شیردهی پس از پروتز سینه

توانایی شیردهی از پستان بطور کلی در افراد مختلف متفاوت است. برخی از زنان بدون این که جراحی پروتز پستان انجام داده باشند ، قادر به شیردهی از سینه نیستند. علاوه بر این ، برخی از زنان سابقه شیردهی نداشتند تا بدانند آیا می توانند. برای افرادی که قادر به شیردهی هستند ، ریسک کمی بعد از جراحی در این مورد وجود دارد.آیا بعد از پروتز سینه میتوان باردار شد؟ + شرایطآیا بعد از پروتز سینه میتوان باردار شد؟ + شرایط

به نظر می رسد ناتوانی در شیردهی بعد از عمل جراحی ، از آسیب به مجاری شیر در طول عمل جراحی ، یا از فشار اضافی پروتز روی بافت اطراف پستان و یا لوله شیر باشد. فشار اضافی پروتز ها ممکن است اجازه ندهد جریان شیر از طریق ترکیب با فشار ناشی از شیر حاصل شود. شیردهی با پروتز بزرگ و زیر بافت سینه و بالای عضله سینه دشوار می شود.

قراردهی پروتز در سینه و نوع برش آن می تواند تفاوت ایجاد کند

از آنجا که بیشتر خطرات مربوط به شیردهی از آسیب و فشار ناشی از شیر ایجاد می شود ، با یک نوع برش و روش قرارگیری به حداقل می رسد ، یا در کل جلوگیری می شود. این بافت ها می توانند به شما در شیردهی موفقیت آمیز با پروتز کمک کنند.

امکان بارداری بعد از پروتز سینه

بارداری بعد پروتز سینه

استفاده از برش زیربغل:

با تکنیک بزرگ کردن پستان بدون زخم ، پزشک می تواند برش کوچکی روی سینه ایجاد کرده و سالین گرد پستان یا سیلیکون پستان را در خود جای دهد تا از هر گونه برش سینه جلوگیری کند.

قرار دادن پروتز ها زیر ماهیچه سینه:

قرار دادن یک پروتز در زیر ماهیچه سینه ، فشار را از پروتز روی بافت پستان کاهش می دهد ، چون همانطور که در این بخش از نم نمک می خوانید ماهیچه به عنوان مانع عمل می کند و منجر به دستکاری کم تر بافت پستان می شود. اگر شیردهی برای شما اهمیت دارد ، لطفا در این موضوع با پزشک صحبت کنید.

آیا شیردهی از پستان بعد از پروتز سینه ایمن است؟

پارگی سالین مشکلی برای نوزاد ایجاد نمی کند. علاوه بر این ، مطالعات نشان داده اند که پروتز های سیلیکونی هم در شیردهی نوزاد خطر ندارند.

شیردهی بعد از پروتز سینه

اگر باردار شوید چه اتفاقی برای سینه ها و پروتز سینه می افتد؟

اگر بعد از بزرگ کردن پستان باردار شوید ، ممکن است شما تغییراتی در ظاهر کلی سینه تان مشاهده نکنید. صرف نظر از اینکه قبل از بزرگ کردن پستان ، باردار بوده اید ، در واقع به بافت پستان شما بستگی خواهد داشت.

بافت سینه با بارداری افزایش می یابد:

اگر پستان بافت بسیار کمی دارد ، متعاقبا بافت بسیار کمی برای بزرگ شدن در بارداری خواهید داشت و به احتمال زیاد تغییر زیادی نخواهید دید.

اگر بافت پستان بیشتری داشته باشید ، بافت بیشتری برای انبساط وجود خواهد داشت که می تواند منجر به شل شدن آن شود. این ضرورتا به این معنا نیست که پروتز سینه شما بعد از بارداری شل خواهد شد ، اما احتمال بیشتری دارد. در این وضعیت ، به نظر می رسد که بافت سینه از پروتز جدا شده است که لیفت سینه می تواند به اصلاح ظاهر کمک کند.

تغییرات سینه در بارداری

علائم کشش و چروکیدگی روی سینه در افراد از پیش برنامه ریزی شده است در واقع اگر مادر شما و دیگر بستگان خانم روی پستان خود چروکیدگی داشته باشند ، احتمال ایجاد آن در شما هم زیاد است. سینه های بزرگ شده نسبت به از دست دادن حجم و شکل که اغلب همراه با بارداری و شیردهی همراه اند ، مقاوم هستند.

در این موارد ، پوست را می توان کشید ، در حالی که حجم بافت پستان کاهش یافته است. در نتیجه سینه با از دست دادن شکل و حجم ، شل می شود. از آنجا که سینه های بزرگ شده بیشتر حجم خود را حفظ می کنند (حجم پروتز کاهش نمی یابد) ، زنان با پروتز به احتمال کمتر این تغییرات شدید را می بینند.

بنابراین به یک جراح پلاستیک حرفه ای نیاز دارید که توسط هییت جراحی پلاستیک تایید و دانش ، تجربه لازم برای به دست آوردن بهترین نتیجه ممکن برای نوع و سبک زندگی فردی شما را داشته باشد.

در حالی که یک افزایش استاندارد تمام چیزی است که بسیاری از زنان متناسب بابدن و اندازه نیاز دارند. برخی حتی به لیفت پستان (کم ، متوسط یا کامل)نیاز دارند. تنها یک جراح با آموزش و تجربه در تمام جنبه های جراحی سینه صلاحیت ارزیابی و درمان را دارد.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن