ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، بالا آوردن شیر از بینی و دهان نوزاد و بیرون آمدن شیر از بینی نوزاد و برگشت شیر به ریه نوزاد و پریدن شیر در بینی نوزاد و استفراغ از بینی نوزاد و علت قورت ندادن شیر در نوزاد و علت بیرون ریختن شیر از دهان نوزاد و ریختن شیر از بینی نوزاد در نم نمک.

علت برگشت و بالا آوردن شیر از دماغ و بینی نوزاد

 برخی از نوزادان پس از خوردن شیر مادر از بینی شیر را بالا می آورند . علت برگشت شیر از بینی و دماغ نوزاد چیست؟و چگونه باید جلوی آن را گرفت؟علت برگشت شیر از دماغ و بینی نوزاد[استفراغ از بینی]علت برگشت شیر از دماغ و بینی نوزاد[استفراغ از بینی]

از دماغ نوزادم شیر میاد

چرا نوزاد شیر از دماغش بیرون میاد

چرا نوزاد شیر از دماغش بیرون میاد؟

شیر برخی مادران سریع و با فشار زیاد از سینه خارج می شود که در اصطلاح به این حالت رگ کردن گفته می شود. این حالت سبب می شود که مقدار اضافی شیر که نوزاد توان بلع آن را ندارد از دماغ و دهان نوزاد بیرون می ریزد.

راههای جلوگیری از برگشت شیر از بینی نوزاد

در اولین قدم لازم است تا مقدار شیرتان را کنترل کنید.

به این منظور این مادر لازم است تا با قبل از شیردهی مقداری از شیر را با دست یا با دستگاه بدوشید تا از حجم و فشار شیر کاسته شود.

طرز خوابیدن هنگام شیر خوردن

سعی کنید هنگام غذا دادن او را در موقعیت عمودی تر نگه دارید و بعد از غذا خوردن کمی در موقعیت ایستاده بماند. بهتر است بعد غذا روی شکم نخوابانید و چرت هم نزند.باید در نگه داشتن زاویه سر نوزاد و همچنین فرم نگه داشتن سینه خود دقت کنید.

تعداد دفعات شیر خوردن

می توانید مقدار کمتر ولی دفعات بیشتر شیر بدهید و اطمینان حاصل کنید بعد از هر بار غذا به خوبی آروغ بزند.

نکته : اگر نوزاد هنگام شیر خوردن خوابید ، آن را در یک سطح با شیب 30 تا 40 درجه قرار دهید تا حباب هوای ایجاد شده زیر شیر برای نوزاد مشکل مجاری تنفسی ایجاد نکند.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(14 رای)
88.6%

نظر دادن