ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، شما به سادگی و با روشی کنترل شده این قوانین را رعایت کنید و از وعده های غذای سالم و مفید استفاده نمایید تا به وزن ایده آل خود برسید.

شروع لاغری و  کاهش وزن با برنامه اصولی ورزش و تغذیه

رسیدن به تناسب اندام از گذشته کار آسانی نبوده است به ویژه زمانیکه بخواهید وزن زیادی را از دست بدهید ... به هرحال اگر احساس می کنید که 22+ کیلو گرم اضافه وزن دارید می توانید با استفاده از راهنمایی ما به تناسب اندام مناسب خود در طی 4 ماه دست یابید .شروع کاهش وزن با برنامه اصولی ورزش و تغذیهشروع کاهش وزن با برنامه اصولی ورزش و تغذیه

قوانینی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد ، می توانند به شما کمک کنند که در هر ماه 12 پوند(5 کیلوگرم) کاهش وزن داشته باشید . همچنین با رعایت قوانین شما حدودا در هر هفته می توانید وزنی حدود 1.2 پوند(حدودا یک کیلو گرم) کم کنید . شما به سادگی و با روشی کنترل شده این قوانین را رعایت کنید و از وعده های غذای سالم و مفید استفاده نمایید تا به وزن ایده آل خود برسید.

برنامه شروع کاهش وزن

نکات مهم برای لاغری و شروع کاهش وزن با روش اصولی

برنامه اصولی و صحیح برای شروع کاهش وزن 22 کیلوگرم در 4 ماه

در ادامه این بخش از تناسب اندام نم نمک نکات اصلی و پایه های یک برنامه کاهش وزن صحیح را خواهیم گفت که با رعایت دقیق آنها بدون شک به گزارش متخصصان تغذیه و رژیم درمانی سایز قابل توجهی کم خواهید کرد. در حقیقت در این مطلب به شما نمی گوییم که چه بخورید و چه نخورید یا کدام حرکات ورزشی را برای لاغر شدن انجام دهید در حقیقت براساس متنی علمی از timefornaturalcare اگر بخواهید خودتان برنامه چربی سوزی را آغاز کنید باید این نکات و مراحل را به کار گیرید تا بدون صرف هیچ هزینه ای شروع به کاهش وزن کرده باشید.

شروع کاهش وزن با درست خوردن غذا

مرحله اول : اصلی ترین کاری که ابتدا باید تمرین کنید ، نحوه درست خوردن غذا و ایجاد آن به عنوان یک عادت صحیح می باشد . همچنین سعی کنید از غذاهایی که حاوی مقدار زیادی ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها وسبزیجات و.. می باشد استفاده کنید .

مرحله دوم : در هر صورت غذای سالم بخورید و قطعا از خوردن آن تماما لذت خواهید برد . اگر شما از غذاهای سالم استفاده کنید و از تمام قوانین برای لاغری پیروی کنید ، می توانید هفته ایی 3 کیلو گرم کاهش وزن داشته باشید . برای این کار باید تمام وعده های غذایی شما از سبزیجات و انواع ویتامین ها تشکیل شوند . مصرف ½ فنجان غلات مانند سینه مرغ و ماهی سفید می توانند در این امر به شما بسیا رکمک کنند .

مرحله سوم : برای کاهش وزن نباید از خوردن چربی ها خودداری نمایید و شما می توانید در وعده نهار از چربی های سالم نیز استفاده کنید و با خوردن چربی های سالم هدف کاهش وزن شما تضعیف نخواهد گشت . همچنین می توانید یک قاشق چایخوری از روغن زیتون ، نارگیل و دانه های کتان بر روی مقداری سبزی بریزید و میل کنید .

مرحله چهارم : نوشیدنی های شیرین ، الکلی به هیچ وجه ننوشید و از آبمیوه های صد درصد طبیعی تغذیه نمایید و اگر خواستید قهوه بنوشید ، توصیه می شود از قهوه خالص استفاده کنیه که هیچ گونه شکر به آن اضافه نشده است .

شروع کاهش وزن با تغذیه

اهمیت تغذیه و رژیم مناسب برای شروع کاهش وزن

برای شروع کاهش وزن ورزش کنید

مرحله اول : هدف از ورزش کردن ، سوزاندن 500 کالری در روز می باشد و همراه با کالری هایی که در روز با رژیم غذایی خواهید سوزاند چیزی بین 750 الی 1000 کالری می باشد.

مرحله دوم : زمانیکه شما تصمیم به کاهش وزن می کنید ، ممکن است که تنها کاهش وزن برایتان مهم باشد و دیگر عضلات مهم مانند قلب را فراموش کنید و برای افرادی که شروع به کاهش وزن با رژیم نامناسبمی کنند ممکن است به آنها آسیب جدی وارد شود .

برای شروع می توانید هفته ایی 3 بار به مدت 30 الی 45 دقیقه تمرین کنید و پس از گذشت چند ماه می توانید روال را تغییر دهید و طی برنامه ایی که از مربی خود دریافت می کنید شروع به تمرین کنید.

مرحله سوم : هنگامی که شما ورزش می کنید ، می توانید تمرینات فصلی را انتخاب کنید . تمرینات دوره ایی شامل جلسات تمرینی همراه با استراحت هایی کوتاه می باشد که می تواند به شما کمک کند و برای گرفت برنامه های فصلی می توانید با مربی خود مشورت کنید و از او برنامه مناسب خود را بگیرید که روزانه می توانید این برنامه را 20 الی 30 دقیقه انجام دهید تا به هدف خود دستیابید .

شروع کاهش وزن با ورزش

اصول پایه ورزش و تمرینات لاغری برای شروع کاهش وزن

مرحله چهارم : پس از به پایان رساندن نیمه این راه می توانید تمریناتتان را به روال بیندازید و انرژی خودتان را افزایش دهید تا بیشتر بتوانید تمرین کنید . برای گرفتن نتیجه بهتر می توانید به مراکز تناسب اندام مراجعه کنید و با کارشناسان و متخصصان در این زمینه مشاوره نمایید . شما می توانید از تمرینات اسکات ، کرانچ و ... استفاده کنید تا به هدفتان برسید .

مرحله پنجم : شیوه زندگی طبیعی در رسیدن به هدفتان بسیار مهم است و برای مثال می توانید پیاده روی های طولانی ، بازی های فیزیکی ، تمیز کردن خانه و غیره را انجام دهید تا تحرک داشته باشید .

همانطور که در ابتدای متن گفته شد خاطر نشان می کنیم که در این بخش رژیم غذایی و یا تمرینات لاغری خاصی را معرفی نکردیم بلکه راهنمای کاهش وزن صحیح و اصولی را در اختیارتان قرار دادیم که خود بهترین راه برای شروع برنامه تناسب اندام است.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
20%

نظر دادن