ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، بهترین ورزش برای چربی سوزی شکم و ورزش برای لاغری شکم و پهلو در خانه در یک هفته و بهترین حرکات شکم و پهلو در خانه و حرکات شکم و پهلو برای خانمها و ورزش برای کوچک شدن شکم و پهلو و فیلم ورزش لاغری شکم و فیلم ورزش در خانه برای لاغری شکم و بهترین زمان برای ورزش شکم و ورزش برای لاغری شکم کودکان در نم نمک.

بهترین ورزش برای چربی سوزی شکم و پهلو در خانه

بیش تر افراد می گویند که تناسب و دیدی جذاب برای آن ها مهم است اما تنها در حدود یک سوم افراد به طور منظم ورزش می کنند. ما می دانیم که خیلی وسوسه کننده است که بعد از یک روز سخت کار کردن ورزش کنید و خوشبختانه ، تمرین های ورزشی وجود دارند که می توانند کمک کنند بدون بیرون رفتن از خانه چربی بسوزانید.بهترین ورزش برای چربی سوزی شکم و پهلو در خانهبهترین ورزش برای چربی سوزی شکم و پهلو در خانه

ما در بخش ورزش و تناسب اندام نم نمک می خواهیم ورزش ساده اما موثر باشد و به همین دلیل است تمرین هایی را پیدا کردیم که می توانند به شما کمک کنند تا بدن خود را با راحتی هماهنگ کنید و به عنوان یک پاداش ، در پایان مقاله یک تمرین مخفی خواهید دید که به تقویت فواید ورزش شما کمک می کند.

با کدام تمرینات ورزشی چربی سوزی کنیم؟

1. کرانچ نشسته V :

کرانچ نشسته V قدرت ماهیچه های تنه را افزایش می دهد و به هماهنگی و تعادل بهتر کمک می کند.

این گونه که بر روی کمر خود دراز بکشید و بازوهایتان را در کنار بدنتان قرار دهید و مطمئن شوید که پاهایتان صاف است و نفس خود را به بیرون دهید و کمر و پاهایتان را از روی زمین بلند کنید و عضلات خود را فشار دهید و به آرامی به موقعیت اولیه برگردید ، اما نگذارید شانه ها و پاهایتان به زمین بخورند و آن ها را دوباره بلند کنید.

این تمرین را 15 تا 20 بار تکرار کنید.

مجبور نیستید تا تمام ست ها را کامل انجام دهید ، فقط سعی کنید تا جای ممکن بدن خود را پایین بیاورید اما به زمین دست نزنید.

لاغری با ورزش

ورزش های زمینی برای چربی سوزی بهتر

2. لگد الاغ :

لگد الاغ بهترین ورزش برای گرد کردن گلوت ها و حجم دادن به پا ها است اما باید با احتیاط انجام شود. روی چهار دست و پا قرار بگیرید و عضلات شکم خود را فشار دهید و کمرتان را صاف نگاه دارید.

پای خمیده خود را بلند کنید و ماهیچه های گلوت ها را منقبض کنید و سپس به موقعیت شروع برگردید ، اما پاهایتان را از روی زمین دور نگه دارید!

20 تا 25 بار با هر پا تکرار کنید.

شما می توانید از وزنه های اضافی استفاده کنید تا این تمرین را به چالش بکشید.

حرکات زمینی برای لاغری

ورزش های ساده چربی سوز بدن

آموزش تصویری ورزش های چربی سوز در خانه

3. تمرین پل :

تمرین پل اغلب ، گلوت ها را مورد هدف قرار می دهد و ماهیچه های پایین کمر را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

روی زمین دراز بکشید و دست هایتان را روی بدن قرار دهید و سپس زانو های خود را خم کنید و نفس خود را به بیرون بکشید و گلوت های خود را منقبض کنید و بدن تان باید یک خط صاف را تشکیل دهد و بعد به موقعیت شروع برگردید و تا 15 بار این تمرین را تکرار کنید.

شما می توانید موقعیت دست هایتان را تغییر دهید و یا حتی پله ای را امتحان کنید تا تمام قسمت های ماهیچه بدن خود را به کار ببرید.

چربی سوز ترین ورزش چیه

چربی سوزی با ورزش روی زمین

4. پلانک :

این تمرین تمام بدن شما را به ویژه عضلات شکم و ماهیچه های کمرتان را هدایت می کند و به بهبود وضعیت بدنی شما کمک می کند.

یک خط صاف با بدن خود از سرتان تا به انگشتان خود شکل دهید و آرنج هایتان باید زیر شانه ها باشند و دقت کنید که کمرتان را خم نکنید و تا جایی که ممکن است این موقعیت را حفظ کنید و کمی استراحت کنید و دوباره این تمرین را تکرار کنید.

اگر نمی توانید موقعیت مناسب بدن را حفظ کنید ، بازوهایتان را فقط در موقعیت فشار بالا نگه دارید.

 ورزش چربی سوزی بالا تنه

ورزشی که به چربی سوزی کمک می کند

بهترین و موثرترین ورزش چربی سوز

5. به پهلو دراز کشیدن و بالا بردن پا :

این تمرین قسمت بیرونی ران شما را بالا می برد و با گلوت ها کار می کند و آن را نیز بالا می برد.

به پهلو دراز بکشید و فقط بدن شما باید یک خط صاف را تشکیل دهد، از بازوهایتان برای حمایت استفاده کنید، به آرامی پا هایتان را بالا ببرید و گلوت هایتان را منقبض کنید و برای لحظه ای در این موقعیت بمانید و مجددا به موقعیت شروع برگردید اما اجازه ندهید تا وقتی که دستگاه را تمام کنید سراغ پای دیگر بروید. این تمرین را 12 تا 15 بار برای هر پا تکرار کنید.

ورزش چربی سوزی شکم و پهلو

ورزشی برای چربی سوزی

6. ایستادن روی شانه :

ایستادن روی شانه به بهبود تعادل کمک می کند و عضلات گلوت و ماهیچه های کمر شما را کنترل می کند.

چنانچه ورزش و تناسب اندام نم نمک توضیح داده است بر روی کمر خود دراز بکشید و زانو های خود را خم کنید و دست هایتان را روی قسمت پایین کمر خود قرار دهید تا از آن ها پشتیبانی شود و سپس پاهایتان را بالا ببرید و یک پا را در یک زمان بلند کنید تا موقعیت مناسب گردن و شانه خود را حفظ کنید و از هر گونه آسیب جلوگیری کنید.

زانوهایتان را خم کنید و این موقعیت را تا جایی که ممکن است نگه دارید و شما می توانید با دست هایتان و یا به آرامی آن ها را بر روی زمین قرار دهید و بعد به موقعیت اولیه برگردید.

ایستادن روی شانه یک تمرین عالی برای استراحت و تسکین اضطراب است ، بنابراین بهتر است در پایان ورزش آن را انجام دهید.

ورزش چربی سوزی در خانه

ورزش های موثر در چربی سوزی

کدام ورزش ها موجب چربی سوزی می شوند؟

پاداش : این حالت را برای استراحت بعد از ورزش امتحان کنید.

یک کشش ملایم به پایین تنه می تواند به تسکین خستگی کمک کند و شما را بعد از ورزش شدید آرام می کند.

بر روی کمر خود دراز بکشید و در طول این تمرین ، ستون فقرات شما باید در وضعیت خنثی باشد و پاهایتان را به آهستگی به سینه خود نزدیک تر کنید و سپس هر دو کف پا را با هر دو دستتان بگیرید و دقت کنید که انگشتان پای شما با یکدیگر تماس داشته باشند.

زانوهایتان را باز کنید و آن ها را به روی زمین بیاورید و مچ پا های شما باید روی زانوهای شما باشد. گردنتان را فشار ندهید!

ورزش چربی سوز بانوان

آموزش ورزش های چربی سوز

این موقعیت را برای 30 تا 60 ثانیه نگه دارید و نفس عمیق بکشید.

آرام باشید و به آرامی بدن خود را روی زمین قرار دهید.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
50%

نظر دادن