ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با آموزش تصویری دوخت ماسک پارچه ای برای کرونا و آلودگی هوا برای کودکان و بزرگسالان به صورت مرحله به مرحله با شما در نم نمک خواهیم بود.

آموزش تصویری دوخت ماسک پارچه ای برای کرونا و آلودگی

یکی از ابزار پیشگیری از ابتلا به بیماریهای واگیردار مانند سرماخوردگی ، آنفولانزا ، کرونا و … ماسک است. در این مطلب آموزش دوخت سه مدل ماسک با پارچه تقدیمتان می شود. امیدواریم در این روزهای پر اضطراب و استرس شیوع کرونا و نایاب شدن ماسک ، این آموزش مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.آموزش تصویری دوخت ماسک پارچه ای(کرونا و آلودگی)آموزش تصویری دوخت ماسک پارچه ای(کرونا و آلودگی)

البته به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از ماسک برای افراد مبتلا به بیماری ضروری است. حتی الامکان سعی کنید از ماسک های طبی و فیلتر دار استفاده کنید.

چگونه ماسک پارچه ای در خانه درست کنیم؟

نکته مهم در استفاده از ماسک های پارچه ای و خانگی این است که بر اساس گفته مسئولان ارشد پزشکی کشور ماسک هایی که در منزل تولید می شود به طور قطع پارچه های آن مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی یا وزارت بهداشت نیست ، از سوی دیگر بر روند تولید بهداشتی ماسک و اینکه پارچه آلوده است یا خیر نظارتی وجود ندارد ، ممکن است خود ناقل بیماری هایی باشند ، حتما قبل از استفاده شستشو ، ضدعفونی و اتوکشی کنند.

در ادامه این مقاله از نم نمک برای شما آموزش دوخت ماسک پارچه ای به ساده ترین روش ممکن اماده کرده ایم. با نم نمک همراه باشید و و الگوی ماسک رو ببینید.

تو این روزها که با کمبود ماسک مواجه هستیم و سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده که حتی ماسک های پارچه ای هم جلوی انتقال ویروس را میگیره ، بهتره دست بکار بشیم و خودمون ماسک درست کنیم.

آموزش دوخت ماسک پارچه ای در منزل

الگوی ماسک پارچه ای

دو الگوی بزرگسال و خردسال.

این ماسک دولایه هست. از هر الگو باید 4 لایه پارچه دربیارید و دو به دو درز وسط رو بهم بدوزید. سپس دور تا دورش را چرخ کنید و یک درز برای برگرداندن به سمت رو باز بگذارید.

الگوی ماسک پارچه ای برای کودکان و بزرگسالان

الگوی ماسک پارچه ای برای کودکان و بزرگسالان

آموزش دوخت ماسک پارچه ای در منزل

مراحل دوخت ماسک پارچه ای

آموزش دوخت ماسک پارچه ای در منزل

ساده ترین روش برای دوخت ماسک پارچه ای

آموزش دوخت ماسک پارچه ای در منزل

آموزش دوخت ماسک پارچه ای

آموزش دوخت ماسک پارچه ای در منزل

آموزش دوخت ماسک دهان

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(6 رای)
76.6%

نظر دادن