ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، از بین بردن سیاهی پشت ماهیتابه و ماهیتابه سیاه شده و تمیز کردن ماهیتابه سوخته و ترفند رفع سیاهی پشت ماهیتابه چدنی و رفع سیاهی پشت ماهیتابه سرامیکی و رفع سیاهی پشت ماهیتابه تفلون در نم نمک.

راهنمای از بین بردن سیاهی پشت ماهیتابه چدنی ، سرامیکی و تفلون

پشت ظروف تفلون و چدن بعد از مدتی استفاده دچار تیرگی و لک هایی می شوند که به راحتی هم قابل تمیز شدن نیستند ولی با استفاده از مواد پاک کننده مخصوص که در این بخش از نکات خانه داری در نم نمک معرفی خواهیم کرد می توانید این مشکل را حل کنید.ترفند رفع سیاهی پشت ماهیتابه چدنی ، سرامیکی و تفلونترفند رفع سیاهی پشت ماهیتابه چدنی ، سرامیکی و تفلون

در ادامه قصد داریم چندین روش تمیز کردن پشت ماهیتابه های تفلون و چدنی برایتان شرح دهیم پس با نم نمک همراه باشید.

راه تمیز کردن پشت ماهیتابه ، روش تمیز کردن پشت قابلمه

نحوه تمیز کردن پشت ماهی تابه

روش تمیز کردن پشت ماهیتابه ها و ظروف تفلون و چدنی

1- تمیز کردن پشت ماهیتابه با آب داغ و مایع ظرفشویی :

اول از همه با استفاده از آب داغ ، مایع ظرفشویی و اسکاچ می توانید سیاهی و لکه های پشت ماهیتابه تفلون و چدنی را تمیز کنید.

2- استفاده مستقیم از سرکه سفید روی لکه های پشت ماهیتابه :

روش دیگر برای برق انداخت پشت ماهیتابه تفلون و چدنی استفاده از سرکه سفید است به طوریکه سرکه سفید را مستقیما روی لکه بریزید و با اسکاچ یا ابر شروع به شستشو کنید.

تمیز کردن پشت ماهیتابه گرانیتی

تمیز کردن پشت ماهیتابه با سرکه سفید

3- استفاده از جوش شیرین به همراه آب اکسیژنه برای از بین بردن لکه پشت ماهیتابه :

برای پاک کردن سیاهی و لکه های پشت ماهیتابه این دو ماده را با هم ترکیب کرده و به صورت یک لایه ضخیم روی قسمت سوخته به مدت 10 دقیقه قراردهید و سپس با اسکاچ بشویید.

4- ترکیب بیکینگ پودر و سرکه سفید برای تمیز کردن پشت ماهیتابه :

برای تمیز کردن پشت ماهیتابه تفلون و چدن 2 قاشق غذاخوری بیکینگ پودر را در ظرفی ریخته و با آب مخلوط کنید. بعد از مخلوط شدن کامل اسکاچ را در محلول فرو کرده و با آن به جنگ چربی ها بروید! می توانید سرکه سفید را هم به این محلول اضافه کنید.

تمیز کردن پشت ماهیتابه استیل

تمیز کردن پشت ماهیتابه با بکینگ پودر

5- شستشو با مواد پاک کننده و لکه برهای قوی آشپزخانه :

علاوه بر سرکه سفید و جوش شیرین می توانید از لکه برهای رایج در آشپزخانه هم استفاده کنید مثل مواد سفید کننده و گاز پاک کن ، پودر رخشا.

تمیز کردن پشت ماهیتابه با جوش شیرین

تمیز کردن پشت ماهیتابه با مواد پاک کننده قوی

6- ساخت محلول رفع سیاهی پشت ماهیتابه با سرکه سفید ، آب اکسیژنه ، جوش شیرین و اسکاچ :

برای استفاده از این مواد برای تمیز کردن سیاهی پشت ماهیتابه تفلون و چدن به این روش که جوش شیرین را روی محل مورد نظر ریخته و آب اکسیژنه روی آن بریزید به مقداری که کمی مرطوب شود.

بگذارید به مدت 10 دقیقه در این حالت بماند ، بعد از آن سرکه سفید روی آن اسپری کنید و اجازه دهید 1 ساعت مواد روی ظرف بماند ، بعد با اسکاج و آب کاملا بشویید .

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن