ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در این مطلب از نم نمک چند نمونه از کارهایی را که می توانید با اضافات کاموای خود انجام دهید به شما نشان می دهیم.

آموزش کاردستی و وسایل تزیینی با اضافه های کاموا

برای بسیاری از خانم هایی که به بافندگی علاقه دارند پیش آمده که پس از تکمیل بلوز و شال و... مقداری از کاموا اضافه می ماند . اگر مقدار این کلاف ها خیلی کم نباشد شما می توانید از آنها استفاده نمایید و چیزهایی مثل شال گردن یا کفش و کلاه بچه که مقدار کمتری کاموا لازم دارند ببافید اما اگر مقدار کاموا اندک است ، لازم نیست کلاف های باقی مانده را دور بیاندازید بلکه می توانید با استفاده از کلاف های باقی مانده ، اثری هنری و ماندگار از آن درست کنید . در این مطلب از نم نمک چند نمونه از کارهایی را که می توانید با اضافات کاموای خود انجام دهید به شما نشان می دهیم.آموزش کاردستی و وسایل تزیینی با اضافه های کامواآموزش کاردستی و وسایل تزیینی با اضافه های کاموا

حلقه در

همیشه که نباید حلقه در را به صورت آماده از بازار تهیه کنید بلکه با کمی ذوق و خلاقیت با اضافه های کاموا می توانید حلقه در کاموایی زیبایی درست کنید و پشت در منزل تان بچسبانید و اینگونه ذوق و سلیقه خود را به رخ دیگران بکشید.

برای درست کردن این حلقه ، یک حلقه حصیری از خرازی تهیه کنید و سپس تعدادی کلاف کوچک و بزرگ در رنگ های مختلف را در کنار هم با نخ نامرئی ، سفت و محکم به هم وصل کنید . سپس آنها را به حلقه حصیری متصل نمایید.در آخر یک جفت میل را هم به شکل ضربدری روی کامواها وصل کنید.

کاردستی با پارچه نمدی و کاموا

درختچه

برای زیباتر کردن درختچه هایی که در خانه دارید می توانید از کاموا استفاده کنید ، کلاف های ریز و درشت را مطابق رنگ میوه انتخاب کنید و آنها را از شاخه های درختچه آویزان کنید تا درختچه ، زیباتر جلوه کند.

دکوری نخ

اگر می خواهید اثری زیبا و ساده داشته باشید ، ترکه ای بردارید و نخ های دارای رنگ های متناسب با یکدیگر را در چند رشته در کنار یکدیگر بیاویزید.

سبد کاموا

شما می توانید کامواهای رنگی خود را درون یک سبد حصیری قرار دهید و یا کمی از نخ ها را باز کنید و از سبد آویزان نمایید . دقت کنید رنگ کامواها باید شاد و متنوع باشند و با رعایت تناسب در کنار هم چیده شوند . این سبد را در گوشه ای از اتاق قراردهید.

جوراب صندلی

اگر می خواهید با یک تیر دو نشان بزنید با کامواهای اضافی خود جوراب برای صندلی ها ببافید . این جوراب ها بسیار مفید و کاربردی هستند و از ایجاد صدا هنگام کشیده شدن پایه صندلی بر روی پارکت خانه و صدمه دیدن کفپوش ها جلوگیری می کنند و جلوه زیبایی را به آشپزخانه و صندلی ها می بخشند.

کاردستی جوراب صندلی با کاموا

درست کردن ظرف تزیینی

شما می توانید با استفاده از کاموای اضافی خود یک ظرف کاموایی درست کنید . برای درست کردن این ظرف تزیینی ابتدا یک بشقاب پلاستیکی را بردارید و به دورتادور برش هایی با فواصل منظم حدود 2 سانتی متر بزنید و لبه های بشقاب را به سمت بالا تا بزنید.

نخ را به دور یکی از برش ها گره بزنید و ادامه نخ را به صورت یکی در میان از جلو و پشت لبه های بشقاب رد کنید و انتهای آن را بچسبانید. بهتر است از کامواهای رنگارنگ برای این کار استفاده کنید .

جا بطری

اگر بافتنی بلد باشید می توانید به سادگی با کامواهای اضافی خود یک جای بطری دسته دار ببافید تا هنگام پیاده روی آن را روی شانه بیندازید.

منگوله های کاموایی

می توانید با تکه نخ های اضافی خود منگوله های رنگی بسازید و در هر جایی از آنها استفاده کنید. از این منگوله ها می توانید به عنوان گردنبند یا آویز دکوری برای هدایا استفاده کنید و یا این منگوله ها را به حاشیه ژاکت خود بزنید ، برای دکوراسیون خانه در مهمانی ها استفاده کنید و... .

کاور موبایل

به جای خریدن کاور موبایل از مغازه خودتان با نخ های بافتنی اضافه می توانید کاور موبایل ببافید . این کار بسیار راحت است و حتی اگر مبتدی نیز باشید ، می توانید آن را انجام دهید فقط لازم است الگوی بافت خود را با طرح و اندازه موبایل هماهنگ کنید.

آموزش کاردستی با کاموا

نشانگر مارمولکی

می توانید با کامواهای اضافی خود یک نشانگر کتاب برای کودکتان ببافید و او را ترغیب به کتاب خواندن نمایید . نشانگر مارمولکی بسیار زیبا می باشد و می تواند ایده خوبی باشد . اگر کمی در بافندگی تبحر داشته باشید می توانید این نشانگر را ببافید.

کلکسیون توپ نخ

اگر بافندگی بلد نیستید می توانید یک کلکسیون توپ نخ درست کنید. برای این کار اضافه نخ ها را به صورت توپ جمع کرده و این توپ های نخی رنگی را در یک قاب کنار هم قرار دهید.

لباس لیوان

همانطور که دنیای مد نم نمک اشاره کرده است برای جلوگیری از سوختن دستتان هنگام گرفتن لیوان پر از نوشیدنی های داغ در دست ، می توانید با استفاده از نخ های اضافی با کمی ذوق و سلیقه لباس لیوان ببافید .

الگوی لباس برای لیوان ساده است و برای مبتدی ها بسیار مناسب می باشد . برای راحت تر شستن لیوان یک دکمه برای لباس لیوان استفاده کنید تا هنگام شستشو لباس لیوان را جدا کنید.

بافت لباس لیوان با کاموا

آویز

روش دیگر برای نشان دادن کلاف های خوش رنگ و زیبا این است که چند ابر نمدی درست کنید و نخ دور کاموا ها را سفت بپیچید و آنها را از ابر آویخته گویی باران کاموا آمده است! سپس این ابرها را با نخ نامرئی به سقف اتاق کودک آویزان نمایید.

درست کردن جوجه کاموایی

شما می توانید با اضافات کاموای خود یک جوجه زیبای کاموایی درست کنید . برای این کار نیاز نیست که بافتنی بلد باشید بلکه تنها کافی است دو گوله کاموایی که به پوم پوم معروف است در دو سایز بزرگ و کوچک یکی برای سر جوجه و دیگری برای بدنه جوجه درست کنید. این دو گلوله را به هم متصل کنید و بعد با چسب برای آن چشم و نوک درست کنید. برای پاهای جوجه هم از سیم تزیینی قرمز استفاده نمایید.

توپ های کاموایی

برای درست کردن توپ کاموایی ، ابتدا چسب چوب را داخل یک ظرف بریزید و نخ کاموا را به خوبی داخل آن بغلتانید سپس نخ را به دور یک بادکنک بپیچید و پس از خشک شدن چسب ، بادکنک را از داخل نخ ها خارج کنید.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(3 رای)
46.6%

نظر دادن