ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، رفت امد با خانواده همسر و عدم تمایل به رابطه با خانواده شوهر و طرز رفتار با همسری که اهل رفت و آمد نیست و رفت و امد با خانواده شوهر در دوران عقد و ارتباط با خانواده همسر دکتر هلاکویی و رازهای ارتباط با خانواده شوهر و رفت و آمد با خانواده شوهر و نحوه برخورد با خانواده شوهر و نحوه رفتار با خانواده زن و دلیل رفت و آمد نکردن همسرم با خانواده و رفت و رفت و آمد با خانواده همسر را در بخش خانواده نم نمک بخوانید.

علت رفت و آمد نکردن همسر با خانواده ام

رفت و آمد و برقراری تعاملات مرسوم با خانواده همسریکی از موضوعات شایعی است که بسیاری از زوجین جوان بر سر آن اختلاف دارند. عدم تمایل همسر برای رفت و آمد با خانواده طرف مقابل ذهن فرد را درگیر سوالی می کند که چرا همسرم با خانواده ام رفت و آمد نمی کند؟ اگر ذهن شما را نیز چنین سوالی مشغول نموده و نمی دانید که چرا همسر شما تمایل زیادی به رفت و آمد با خانواده تان ندارد ، این بخش از خانواده پلاس نم نمک را مطالعه کنید. ممکن است همسر شما به دلایل زیر تمایلی به برقراری ارتباط و رفت و آمد با خانواده شما نداشته باشد :علت رفت و آمد نکردن همسر با خانواده ام + راه حلعلت رفت و آمد نکردن همسر با خانواده ام + راه حل

رفت امد با خانواده همسر ، رفت و آمد با خانواده همسر

مقایسه و تبعیض

در برخی خانواده ها متاسفانه مقایسه عروس ها و دامادها با یکدیگر صورت می گیرد. مثلا ممکن است مادرخانواده یکی از عروس هایش را بیشتر دوست داشته و با بقیه مقایسه کند ، در چنین شرایطی که میان عروس ها تبعیض قائل می شوند ، فرد احساس حقارت و یا حسادت می کند و علاقه ای به تعامل با اعضای خانواده همسرش ندارد زیرا احساس می کند که اطرافیان بین او و دیگری تبعیض قائل می شوند.

عدم احترام خانواده به همسر

در برخی از خانواده ها که والدین با ازدواج فرزند خود مخالف بوده اند ، با ورود عروس یا داماد شروع به زخم زبان زدن و کنایه می کنند و دل عروس یا داماد خود را به درد می آورند ، در چنین شرایطی عروس یا داماد خانواده تمایلی به رفت و آمد با خانواده همسر نشان نمی دهد. هنگامی که خانواده همسر به عروس یا داماد خود بی اعتنایی کند و مورد احترام قرار نگیرد ، بنابراین شخص تمایلی برای ارتباط ندارد.

عدم احترام خانواده به همسر

تفاوت فرهنگی دو خانواده

زن و مرد با فرهنگ های مختلفی با یکدیگر ازدواج می کنند ، عدم تناسب فرهنگ ها سبب می شود یکی از زوجین بعد از ازدواج و سرد شدن عاشقانه ها پی به تفاوت فاحش فرهنگ خانواده خود با خانواده همسرش ببرد. در چنین شرایطی اگر برخی رفتارهای والدین همسر متفاوت با معیارهای او باشد و فردی در خانواده ویژگی های اخلاقی مناسبی نداشته باشد ، او تمایلی به رفت و آمد با خانواده همسر از خود نشان نمی دهد.

دخالت خانواده ها در تربیت فرزندان

گاهی خانواده ها خود را مجاب می دانند از سر دلسوزی در امور تربیتی نوه خود و یا سایر امور دخالت کنند بنابراین همسر فرد در چنین شرایطی و کم کردن دخالت ها ترجیح می دهد از خانواده همسرش فاصله بگیرد.

دخالت خانواده ها در تربیت فرزندان

دیدارهای مکرر

در زندگی مشترک ممکن است یکی از زوجین تمایل زیادی به رفت وآمد با خانواده خود داشته باشد. این دیدارهای مکرر ، غیرضروری و بدون برنامه ممکن است همسر فرد را خسته کند و او لب به اعتراض بگشاید و مانع رفت و آمد شود و تمایلی به رفت و آمد با خانواده همسر نداشته باشد.

ماندن در خانه والدین همسر

در زندگی مشترک مرد و زن تمایل دارند با خانواده خود رفت و آمد داشته باشند ، رفت و آمد در حد معقول سبب افزایش صمیمیت می شود اما اگر یکی از زوجین تمایل داشته باشد که چندین روز در خانه پدری خود همراه همسرش بماند و به احساس راحتی همسر خود توجه نکند ، در زندگی مشترک مشکلاتی به وجود می آید .در اینگونه ارتباطات مرد یا زن به زودی دچار خستگی روانی می شود و تمایل زیادی به رفت و آمد با خانواده همسر خود ندارد.

منزوی بودن و گوشه گیری

در مطالب قبلی بخش سبک زندگی نم نمک خواندید که گاهی علت فاصله گرفتن همسر از خانواده فرد مقابل رفتار نادرست آنها نیست و بلکه او فردی منزوی و گوشه گیر است که از داشتن روابط اجتناب می ورزد. اگر همسر شما تمایلی به برقراری ارتباط با خانواده تان ندارد ، ارتباط او با سایرین را بررسی کنید.

عدم علاقه به رفت و آمد به علت منزوی بودن و گوشه گیری

حضور سرزده خانواده همسر

گاهی خانواده یکی از زوجین بدون اطلاع و سرزده به خانه فرزندش می رود. در چنین مواقعی همسر فرد از حضور همیشگی خانواده همسر احساس نا امنی می کند چرا که حضور دائمی عضو میهمان موجب می شود که او ناخواسته در جریان بسیاری از مسائل خصوصی و یا حتی اختلافات آن ها قرار بگیرد ، بنابراین همسر فرد برای کم کردن رابطه با خانواده همسر تمایلی به رفت و آمد با آنها نشان نمی دهد.

مکالمات تلفنی مکرر همسر با خانواده

برخی از افراد حتی در زمانی که درون خانه خود قرار دارند دست از وابستگی شان نمی کشند و حتی در زمان حضور همسر در منزل هم مشغول مکالمات تلفنی طولانی مدت و بازگوکردن مسائل روزمره هستند ، همین امر باعث می شود پای والدین به حریم خصوصی زندگی باز شود و همسر فرد فکر کند خانواده همسرش در همه مسائل و تصمیم گیری ها دخالت دارند بنابراین بدبین شده و تمایلی برای رفت و آمد نخواهد داشت.

خود شیفتگی

برخی از افراد خودشیفته خودشان را بالاتر و بهتر از دیگران می دانند و هیچ کسی را جز خودشان قبول ندارند ، این افراد در صورتی که طبقه اجتماعی خودشان بالاتر از همسرشان باشد ، خانواده او را نادیده گرفته و تمایلی به رفت و آمد ندارند.

عدم رفت و آمد به دلیل خود شیفتگی

برآورده نشدن توقعات

گاهی علت اینکه همسر تمایلی به رفت و آمد با خانواده طرف مقابل را ندارد ، این است که او توقعات غیر منطقی از خانواده همسرش دارد و برآورده نشدن برخی توقعات (هرچند غیرمنطقی) باعث ایجاد دلخوری او شده است. مثلا ممکن است همسرشما توقع حمایت مالی از خانواده شما را داشته باشد. شما می توانید با گفت وگو این اختلاف و سوءتفاهم را حل و فصل کنید.

سخن آخر

اگر همسر شما تمایلی به رفت و آمد با خانواده شما را ندارد ، قبل از اینکه واکنش نشان دهید و با خانواده او قطع ارتباط نمایید ، ابتدا علت را جویا شوید و با شفافیت در این رابطه با همسر خود صحبت کنید.سوء تفاهم های ایجاد شده را شناسایی و رفع کنید تا پایه های زندگی خود را مستحکم تر نمایید. همچنین اختلاف بین همسرمان و خانواده تان را در اسرع وقت حل کنید زیرا اگر عدم رفت و آمد عادت شود و ممکن است دیگر نتوانید آن را حل کنید.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن