ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، راضی کردن مرد و چگونه بفهمیم قصد پسر ازدواج است یا دوستی و چگونه آشنایی را به ازدواج برسانیم و چند درصد دوستیها به ازدواج ختم میشود و چرا ازم خواستگاری نمیکنه و چیکار کنم دوست پسرم بیاد خواستگاریم و چگونه پسر مورد علاقه مان را راضی به ازدواج کنیم و دوست پسرم حرفی از ازدواج نمیزنه و راضی کردن نامزد و مرد موردعلاقه تان برای ازدواج و راههای ترغیب مردان به ازدواج و روش جذب پسر مورد علاقه برای ازدواج و جلب رضایت و علاقه مردان و جذب مرد مورد علاقه را در نم نمک ببینید.

چگونه مردان را در زندگی و بعد ازدواج راضی و علاقه مند نگه داریم؟

زمانی که حقیقتا به شخصی علاقه دارید ، قطعا دلتان می خواهد که با او ازدواج کنید اما ازدواج بخشی از تحقق این خواسته است و شما باید بدانید چگونه طوری رفتار کنید که جایگاه خود را در نزد او ارتقا دهید.چگونه پسر مورد علاقه مان را راضی به ازدواج کنیم؟چگونه پسر مورد علاقه مان را راضی به ازدواج کنیم؟

البته که دوست ندارید خودتان را برای این کار تغییر دهید و ما هم از شما این را نمی خواهیم اما نکات کوچکی وجود دارد که با رعایت آن ها می توانید رابطه را بهتر کنید و باعث شوید که مردتان به شما تعهد بدهد.

در دوران پیش از ازدواج یعنی نامزدی با در جریان قرار گرفتن خانواده ها ، برای آشنایی و اطمینان از انتخاب درست باید چند مورد را نیز رعایت کنید که در این قسمت از نم نمک به بیان آن ها می پردازیم.

راهکارهای جلب رضایت همسر

1. از خودتان مراقبت کنید

اولین و مهم ترین نکته ای که باید بدانید ، این است که جذابیت در هر رابطه ای نقش اساسی را ایفا می کند. اگرچه که تعهد شما به رابطه باید اولین اولویتتان باشد اما اجازه ندهید که هیچ چیز باعث شود تا روی تعهدتان به خود پا بگذارید. همیشه باید مراقبت از جذابیت خود را در اولویت قرار دهید.

فعال باشید ، غذای خوب بخورید ، برای ملاقات با دوستانتان زمان بگذارید و مطمئن باشید که کارهایی انجام می دهید که دوستشان دارید. مراقبت از خود به این معناست که سلامت جسم و ذهن خود را بررسی کنید و اگر خودتان را از هر جنبه در زندگی ارتقا دهید ، مطمئن باشید که همسرتان اولین نفر به این تغییرات پی می برد و او از شما یک زن جذاب ، با اعتماد بنفس و زیبا می خواهد که خودش را نادیده نمی گیرد و مراقبت از خود را در اولویت قرار می دهد.

2. جنجال نکنید

قطعا با یکدیگر جر و بحث خواهید داشت و زمان های سختی در زندگی شما به وجود می آید. او در این زمان ها همسری می خواهد که درکش کند و بتواند در کنار سختی های بعد از ازدواج با او همراه باشد.

قبل از هرگونه دعوایی یک نفس عمیق بکشید و احساسات خود را آرام کنید که زمانی که آرامش داشته باشید ، فضا را برای هر دویتان آرام می کنید و صمیمیت بین خود را بالا می برید و اگر مقصر شما بودید ، مسئولیت اشتباه خود را بپذیرید و عذرخواهی کنید ، با این کار به او یاد می دهید که او هم اشتباهات خود را پذیرا باشد و به شما نزدیک تر شود.

راههای ترغیب مردان به ازدواج

3. واقعا به او اعتماد داشته باشید

اگر می دانید که او شما را دوست دارد ، پس نیاز دارید که به او اعتماد داشته باشید. گاهی اوقات سخت است که نا امنی ها را نادیده بگیرید و به هرکسی اعتماد کنید اما اگر می خواهید که این رابطه کارآمد باشد و آینده خود را در کنار این شخص سپری کنید ، باید به او اجازه دهید که اعتماد شما به خودش را ببیند. به قول هایتان وفا کنید ، او نیز همین کار را برای شما انجام خواهد داد و اگر او متقابلا به تعهدات خود عمل نکرد و از اعتماد شما سوء استفاده کرد ، پس مرد دلخواه شما نخواهد بود.

4. با او راحت باشید

پس از ازدواج ، او شما را صبح ها با هیچ آرایشی ، هیچ طراحی و دیزاینی مشاهده خواهد کرد. پس با خود واقعی و ظاهر بدون آرایشتان راحت باشید و سخت نگیرید که او می تواند حس نا امنی شما را بابت بی آرایش بودن صورتتان بفهمد و این که هیچ مردی مایل نیست با زنی زندگی کند که به خودش شک دارد یا مدام از خودش و ظاهرش انتقاد می کند و مدام در حال نشان دادن این است که چقدر خوش شانس است که شما با او هستید و باور داشته باشید که شما عالی هستید.

5. محبت خود را ابراز کنید

همه ما دوست داریم توسط شریک زندگی خود مورد تحسین و تمجید قرار بگیریم. او مایل است که ظرفیت انجام کارهای رمانتیک را در شما ببیند ، مثلا زمانی که به خودش می رسد ، از ظاهر او تعریف و تمجید کنید یا به او بگویید که چقدر از ارتقای شغلی اش مفتخر هستید و توجه خود را به او ابراز کنید.

ابراز محبت و علاقه به مردان

6. قدرشناس باشید

قطعا باید بابت چیزهایی که در زندگی دارید ، قدرشناس باشید مثلا از کادوهایی که می گیرید ، لحظه هایی که در کنار او سپری می کنید یا از حمایتی که او از شما دارد ، سپاس گزاری کنید و هرگز تشکر کردن بابت کوچک ترین چیزها را نیز فراموش نکنید.

اگر در را برای شما باز می کند هم تشکر کنید و یا با لبخند از او تشکر کنید. او همسری میخواهد که مهربانی هایش را ببیند و قدردان آن ها باشد پس به او نشان دهید که کوچک ترین کارها و تلاش او نیز برای شما قابل تقدیر و احترام است.

7. وفاداری خود را نشان دهید

اگر می خواهید که به شما متعهد باشد ، باید به او تعهد بدهید. رابطه را در اولویت قرار دهید؛ هیچ کس را جایگزین او نکنید و نشان دهید که چقدر به او و رابطه تان متعهد هستید. به او نشان دهید که لایق بهترین ها هستید زیرا بهترین نوع خود را در رابطه نشان می دهید.

8. در طوفان هایش ، آرام باشید

او به عنوان یک مرد زمان های سختی را در زندگی سپری می کند و به همین دلیل به زنی نیاز دارد که صدای او را بشنود و دلایلش را بپذیرد. او کسی را نمی خواهد که اضطرابش را بیشتر کند ، پس در چنین مواقعی به او نشان دهید که همراهش هستید و می توانید آرامش را به او برگردانید.

قانون جذب مردان

9. بدون سوال درخواست او را اجابت کنید

زمانی که مردی از شما درخواستی را دارد ، از او نپرسید که " چرا ". او با این سوال شما به این فکر می کند که رضایت و خوشحالی او را ندارید یا این که فکر می کند که برای کمک کردن به او باید قانعتان کند.

10. گاهی اوقات بین خودتان فاصله ایجاد کنید

هر مردی نیاز به زمان هایی برای تنها ماندن دارد و همه ما نیز به فضای شخص خود نیاز داریم که مردان نیز از این قاعده مستثنی نیستند ، بلکه بیشتر از ما نیاز به این تنهایی دارند اما ما نباید طوری رفتار کنیم که آن ها برای تنها ماندن از ما اصرار یا خواهش داشته باشند و به این موضوع آگاه باشید تا ببینید که او چگونه از شما قدردانی می کند.

11. هنگام مشکلات در کنار او باشید

زمانی که مشکلی برای او پیش می آید ، بدون هیچ سوال اضافه ای در کنارش باشید و حمایت خود را به او نشان دهید تا از حضور شا احساس آرامش کند.

12. از لحاظ اقتصادی مستقل باشید

این موضوع بسیار مهم است که مردان شما را انسان نیازمند یا وابسته از لحاظ مالی ندانند. بعضی از مردان از ازدواج می ترسند و دلیل آن هم از دست دادن پول هایشان می باشد و گاهی اوقات مردان نیز به دلیل ولخرجی از خانم هایشان طلاق می گیرند.

جذب مردان به زنان مستقل مالی

13. جوک گفتن را یاد بگیرید ، البته جوک های بامزه و مناسب

داشتن روحیه طنز پردازی به اندازه برای هر شخصی لازم است پس تصور نکنید که اگر با همسرتان شوخی کردید یا گاهی با صحبت و کارهایتان او را خنداندید ، از وقار شما کاسته شده است بله برعکس شما اگر تمام این موارد را در حد تعادل رعایت کنید برای مرد زندگی تان جذابیت بیشتری خواهید داشت.

14. انتقاد کردن را یاد بگیرید

بسیاری از مردان سعی می کنند که با انتقاد کردن از مسائل به شما نشان دهند که می توان از ابعاد دیگری نیز به موضوع نگاه کرد و گاهی اوقات نیز با این کار سعی دارند که راه حل هایی را به شما نشان دهند و شما نیز باید یاد بگیرید که چگونه انتقاد کنید و چگونه در برابر انتقاد او واکنش نشان دهید.

15. هرگاه که لازم بود جدی شوید

هیچ چیز برای یک مرد منزجر کننده تر از این نیست که یک خانم هیچ موضوعی را جدی نگیرد. یک موضوع کاملا جدی ، موضوعی است که واقعا اهمیت داشته باشد و اگر باز هم توانایی جدی گرفتن این موارد مهم را ندارید ، او به این فکر می کند که خود او هم برای شما هیچ جدیتی ندارد.

16. عشقتان را با کارهایتان ابراز کنید

قطعا که تا به حال به او گفتید که دوستش دارید اما کلمات معمولا زود از خاطر می روند. او مایل است که عشق شما را در عمل نیز ببیند پس این کار را از او دریغ نکنید.

راضی کردن مردان به ازدواج

17. بهانه جویی نکنید

لطفا باور کنید که از دوران کودکی خود جدا شده اید و حالا به عنوان یک انسان عاقل و بالغ قصد آغاز زندگی مستقل برای خود دارید پس بهانه جویی و برخی رفتارهای بچه گانه را کنار گذاشته و از بودن در کنار نامزد یا همان مرد مورد علاقه تان لذت ببرید.

18. او را تشویق کنید تا هر روز موفق تر از روز قبل عمل کند

برای هر مردی داشتن یک همسر مشوق مسئله ای بسیار مهم و خوشایند است ، شاید ندانید که انگیزه بخشی شما برای همسرتان چقدر اهمیت دارد. مرد زندگی شما با تشویق و حمایت های شما قطعا به درجات بالاتری در کار و .. خواهد رسید پس این مورد را جدی بگیرید.

19. از چیزهایی که برای شما می خرد ، استفاده کنید

هرکسی دوست دارد فرد مقابل هدیه او را دوست داشته و استفاده کند ، در مورد همسران این مورد جدی تر است. وقتی نامزدتان زمان و هزینه ای را برای خرید وسیله ای مختص شما صرف کرده است قطعا انتظار دارد مورد استفاده قرار گرفتن آن وسیله را توسط شما شاهد بوده و لذت ببرد.

20. برای مشکلاتش راه حل پیدا کنید

همیشه دو فکر بهتر از یک فکر به راه حل میرسد پس در شرایط سخت و مشکلات او را همراهی کنید تا حس رضایت از انتخاب شما به عنوان همسر را بیشتر و بهتر در خود درک کند.

همراهی مردان هنگام مشکلات

21. مخالفت خود را بدون نا امید کردنش نشان دهید

قطعا تفاوت هایی بین شما و شریکتان به عنوان دو انسان متفاوت وجود خواهد داشت اما موضوع اصلی این است که چگونه این تفاوت ها را مدیریت کنیم. اگر بخواهید که با بحث و دعوا به این تفاوت ها واکنش نشان دهید ، به او نشان می دهید که از لحاظ احساسی و عاطفی به بلوغ نرسیده اید اما اگر این تفاوت ها را بدون نا امیدی یا احساس بد بیان کنید ، به او نشان می دهید که به عقایدش احترام می گذارید حتی اگر با او مخالف باشید.

22. به او فشار نیاورید

تحت فشار قرار دادن مرد زندگی تان برای رسیدن به اهدافتان شاید نتیجه بخش باشد اما اثر بخش نخواهد بود ، بهتر است بگوییم اثر مثبت نخواهد داشت و ممکن است نامزدتان به دلیل تحت فشار قرار گرفتن تن به رضایت داده باشد درحالیکه در درون رضایتی در کار نیست.

23. زمانی که چیزی را نمی دانید ، از او سوال کنید

گاهی اوقات سوالات خود را از او پنهان می کنید زیرا نگران واکنش او هستید. اگر در مورد مسائلی که در موردشان کنجکاو هستید ، از او سوال نپرسید یعنی این که فرد نگران و بدون اعتماد به نفسی هستید و رابطه شما بر اساس فرضیات و توهمات خودتان پیش خواهد رفت.

روانشناسی رفتار با آقایان

24. هیجانتان را بالا نگه دارید

ازدواج کردن یک رابطه بلند مدت است و مردان برای وارد شدن به این رابطه و انتخاب همسر ، نیاز دارند که این پتانسیل را در فرد مقابل ببینند ، به این صورت که مطمئن شوند این فرد می تواند او را در طولانی مدت راضی نگه دارد و رابطه در کنار او کسل کننده نخواهد بود.

25. از اشتباهات خود درس بگیرید

اگر در رابطه دونفره تان مرتکب اشتباهی شدید و دانستید که خطای شما مرد زندگی تان را ناراحت کرد ، از تکرار آن خودداری کنید چراکه این تکرار رابطه شما را ضعیف و کمرنگ خواهد کرد.

26. خودتان را ارزیابی کنید

مردان معمولا دوست ندارند که خودشان یک اشتباه را چند بار تکرار کنند و بنابراین از شما نیز همین توقع را دارند ، پس اگر موضوعی پیش آمد و آن را حل کردید ، نباید دوباره آن را پیش بکشید یا رفتار اشتباه گذشته را پیش بکشید و برای جلوگیری از این اتفاق نیز باید خودتان را ارزیابی کنید.

27. احساسات خود را بشناسید

شناخت احساسات و بروز صحیح آنها در رابطه بسیار مهم است پس در این مورد آگاهی خود را بالا ببرید.

نحوه جذب مرد مورد علاقه برای ازدواج

28. به او نشان دهید که توانایی صرف نظر کردن از برخی مسائل را نیز دارید

یکدندگی و لجبازی شما هیچ جذابیتی برای نامزدتان ندارد پس تصور او را نسبت به خود خراب نکرده و جایگاهتان را نزدش ضعیف نکنید . همانطور که شما دوست دارید او به خاطر شما از برخی مسائل صرف نظر کند او نیز چنین انتظاری از شما دارد.

29. به او اجازه دهید که انتظارات شما را از رابطه بداند

روراستی و بیان خواسته ها با رعایت چهارچوبی که پیش از این در مطالب سبک زندگی نم نمک بارها به آنها اشاره کردیم را رعایت کنید.

30. او را به چالش بکشید

او کسی را می خواهد که برای بهتر شدن یا برای ایجاد هیجان در زندگی به چالشش بکشد و این کار باعث می شود که او مثل یک چسب به شما بچسبد و هیچ کس جز شما را نخواهد.

31. تا جایی که می توانید برایش گوش شنوا باشید

بارها در بخش روابط عاطفی در نم نمک به این نکته مهم اشاره کرده ایم که شنیدن البته با رعایت کیفیت لازم اهمیت خاصی برای فرد مقابل شما خواهد داشت به خصوص اگر رابطه عاطفی بین او و شما برقرار باشد چراکه او دوست دارد که در مورد هر چیزی که در ذهنش می باشد با شما صحبت کند و شما نیز به او گوش دهید.

گوش شنوا بودن برای جذب مرد مورد علاقه

32. زمان خود را با او تقسیم کنید

اجازه دهید او حس کند تا برایش وقت میگذارید و زمانی از روزتان را صرف صحبت و حتی فکر کردن به او می کنید.

33. صادق باشید

به یاد داشته باشید که صداقت باید در همه حال حفظ شود ، حتی اگر رعایت کردنش به کسی صدمه بزند. حتی دروغ های کوچک و مصلحتی نیز اعتماد او را از شما سلب می کند.

34. او را همان گونه که هست ، بپذیرید

برای هر مردی شنیدن رضایت همسر آینده اش از هر آنچه که او دارد و هر آنچه که او هست لذت بخش خواهد بود.

35. او را سورپرایز کنید

ایده های مناسب و جذاب برای غافلگیر کردنش داشته باشید تا تنوع و هیجان را به رابطه خود اورده باشید.

سورپرایز مرد مورد علاقه

36. در زندگی با انگیزه باشید

داشتن انگیزه در زندگی به شما شوق ادامه و پیشرفت در هر زمینه ای را خواهد داد پس آن را در تمام جوانب زندگی مشترکتان داشته باشید.

37. او را به خنده وا دارید

خندیدن بهترین دارو برای سلامتی است و یکی از ویژگی های زنان جذاب این است که اکثر مواقع شاد هستند و لبخند به لب دارند.

38. اجازه دهید که بفهمد با شما کامل می شود

مردان معمولا از این موضوع نگران هستند که آیا می توانند حامی شما باشند یا خیر؟ آیا شما می توانید به عنوان مرد زندگی به آن ها تکیه کنید یا خیر؟ حتی در مورد این هم فکر می کنند که تا چه حد در شادی شما در زندگی نقش دارند و همین دلایل است که گاهی اوقات باعث می شود از شما فاصله بگیرند یا این که از ازدواج بترسند پس اگر می خواهید که او را برای ازدواج متقاعد کنید ، طوری رفتار کنید که بفهمد هرکاری که الان انجام می دهد ، دقیقا همان چیزی است که باید در آینده انجام بدهید زیرا با همین کارها می تواند شما را راضی نگه دارد . . . در نتیجه از این که بتواند شما را در آینده خوشحال نگه دارد یا خیر ترسی نخواهد داشت زیرا می بیند که توانایی انجام این کار را دارد.

همه موارد ذکر شده را می توان با مشورت گرفتن از خانواده ها برای داشتن بهترین انتخاب انجام داد.بهتر است قبل از قطعی شدن انتخاب مرد مورد علاقه خود ، معیارهای درست را بهتر بشناسید و آنها را در گرفتن مهمترین تصمیم زندگی لحاظ کنید.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(3 رای)
100%

نظر دادن