ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، زنی برای زنده نگه داشتن یاد مادرش اقدامی جنون آمیز انجام داد که مورد انتقاد کاربران قرار گرفت.

دبورا پارسونز 41 ساله که علاقه بسیاری به مادرش داشت پس از مرگ او تصمیم گرفت از روش ناپسندی برای زنده نگه داشتن یادش استفاده کند.ماجرای زنی که خاکستر مادرش را میخورد! +تصاویرماجرای زنی که خاکستر مادرش را میخورد! +تصاویر

این زن ادعا کرد که خاکستر مادر خود را در جشن کریسمس روی غذا ریخته و خورده است ، زیرا تحمل برپا کردن مراسم کریسمس را بدون مادرش نداشت اما به این صورت حضور او را کنار خود حس می کند.

دبورا در این باره گفت : وقتی خاکستر مادرم را می خورم حس می کنم روح او در من حلول کرده و خونش در رگهای من جاری است.

او همچنین در ادامه صحبت هایش اظهار کرد که هر سال کریسمس که از راه می رسد میل من به خوردن خاکستر بیشتر بیشتر می شود ، به این شکل حضور مادرم را نیز در جشن حس می کنم ، برایم مهم نیست که دیگران درباره من چه می گویند ، از نظر من آنچه انجام می دهم درست ترین کار ممکن است.

اقدام وحشتناک زن دیوانه برای زنده نگه داشتن یاد مادرش+تصاویر

دبورا : با این کار به مادرم اجازه می دهم که به من نزدیک تر شود و زندگی روزمزه ام را با او به اشتراک می گذارم ، چه چیزی برای من بهتر از این است ، دیگر جای خالی اش عذابم نخواهد داد.

این زن می دانست که مادرش بیمار است اما به هیچ عنوان انتظار مرگ او را نداشت و با رفتن پیرزن ، دبورا با یک شوک بزرگ مواجه شد که برای کنار آمدن با آن دنبال راهی می گشت.

اقدام وحشتناک زن دیوانه برای زنده نگه داشتن یاد مادرش+تصاویر

خانم پارسونز : زمانی این خاکستر را در یک کیسه می گذاشتم ، من آن را حتی در خواب یا بیرون از خانه همراه داشتم ، بعد از مدتی خاکستر را درون یک جعبه گذاشتم ، اما این هم چاره کار من نبود ، ماجرا از آن روزی شروع شد که بسیار افسرده و غمگین بودم ، دلتنگی و دوری از مادر دیگر برایم قابل تحمل نبود ، بی اختیار به سراغ جعبه رفتم و مقداری از خاکستر را در دهانم گذاشتم ، حسی که در آن لحظه به من دست داد ، به راستی غیر قابل وصف بود.

اقدام وحشتناک زن دیوانه برای زنده نگه داشتن یاد مادرش+تصاویر

اقدام وحشتناک زن دیوانه برای زنده نگه داشتن یاد مادرش+تصاویر


yjc

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن