ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، امروز در مجله اینترنتی نم نمک آموزش ساخت یک حوضچه با استفاده از لاستیک را بصورت تصویری و گام به گام آموزش می بینید .

آموزش ساخت یک حوضچه با استفاده از لاستیک در حیاط منزل

آب و باغ و باغچه و سرسبزی چیزی است که همه ما انسانها ذاتا به آن علاقمندیم . زندگی آپارتمانی و زندگی در جاهای گران که مجبوریم برای نیم وجب زمین میلیونها تومان خرج کنیم شاید این علاقه به طبیعت و زیبایی را کمی در ما پنهان کند اما در واقع این احساس نمی میرد بلکه تشنه تر می شویم !ساخت حوض | آموزش تصویری ساخت حوض در حیاط و باغچهساخت حوض | آموزش تصویری ساخت حوض در حیاط و باغچه

داشتن خانه بزرگ با حیاط بزرگ با درختان سرسبز و محیطی دلکش و زیبا برای زندگی علاقه بیشتر ماست اما شهرنشینی باعث شده است کمتر کسی از این امکانات بهره مند باشند مگر آنکه خیلی پولدار باشید .

امروز در مجله اینترنتی نم نمک آموزش ساخت یک حوضچه با استفاده از لاستیک را بصورت تصویری و گام به گام آموزش می بینید . لاستیک از این جهت که اگر هم مستاجر بودید می توانید موقع کوچ اگر صاحبخانه راضی نبود با خودتان آن را ببرید .

همچنین از این حوض برای تزئینات حیاط کودکستان ها ، مسافرخانه های سر راهی ، مراکز تفریحی موقت و.. می توان استفاده کرد.

آموزش ساخت حوض در خانه :

  • مواد مورد نیاز لاستیک بزرگ یا کوچک 1 عدد
  • نایلون چند متر برای پوشاندن کف حوض
  • سنگ و ماسه و سنگ ریزه مقداری
  • شلینک آب

شما حوضی به شکل زیر خواهید ساخت

ساخت حوض در باغچه

1- با استفاده از چاقوی تیز و یا اره لاستیک را از یک طرف به شکل زیر برش بزنید .زمین را به ارتفاع لاستیک خوابیده بکنید و لاستیک را در چاله قرار بدهید .

ساخت حوض در باغچه

2- نایلون را بصورت دولایه یا چند لایه در محیط لاستیک پهن کنید

ساخت حوض

3- یک سر شیلنگ آب را در وسط حوض تعبیه کنید می توانید برای زیبایی کار سر آن آب پاش ببنید .قسمت های اضافی نایلون را به زیر لاستیک جمع کنید .

ساخت حوض

4-شیر آب را باز کنید تا حوض پر شود . سپس آب را ببنید چند ساعت صبر کنید سپس به حوض خود برگردید اگر ارتفاع آب کم نشده است تنها دو قدم دیگر مانده است .اگر ارتفاع آب کم شده چک کنید کجای نایلون سوراخ است ؟!البته در مناطق گرم به مقدار خیلی کم آب تبخیر خواهد شد جدی نگیرید .

ساخت حوض در باغچه

5- دور تا دور لبه لاستیک سنگ بچینید . این سنگ ها نقش زیادی در زیبای سازی محیط بر عهده خواهد داشت از سنگ های متنوع در طبیعت استفاده کنید سعی نکنید رنگ یا شکل خاصی برای سنگ ها در نظر نگیرید همین ناهماهنگی ها باعث زیبایی خواهند شد .

ساخت حوض

خسته نباشید حوض شما آماده است ! چند گلدان کنار آن بگذارید بدک نمی شود .

ساخت حوض در باغچه

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(17 رای)
76.4%

نظر دادن