ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در این قسمت از کار و زندگی در نم نمک برخی از عواملی که باید هنگام انتخاب شغل پاره وقت در میان کلاس های دانشگاه و سایر برنامه های درسی مورد توجه قرار گیرند ، در نظر گرفته شده است که برای شما ارائه خواهیم داد .

بهترین مشاغل دانشجویی پاره وقت با درامد خوب

کار در دوران تحصیل در دانشگاه می تواند دشوار باشد اما انتخاب شغل پاره وقت مناسب می تواند بسیار کارآمد باشد . در این قسمت از کار و زندگی در نم نمک برخی از عواملی که باید هنگام انتخاب شغل پاره وقت در میان کلاس های دانشگاه و سایر برنامه های درسی مورد توجه قرار گیرند ، در نظر گرفته شده است که برای شما ارائه خواهیم داد .بهترین مشاغل دانشجویی پاره وقت با درامد خوب + 33 شغلبهترین مشاغل دانشجویی پاره وقت با درامد خوب + 33 شغل

محل سکونت : پیدا کردن شغلی که به راحتی در دسترس دانشجو باشد و اگر دانشجو ماشین داشته باشد امکانات گسترده تری در اختیار دارد اما اکثر شهر های دانشگاهی ، مشاغل پاره وقت زیادی را در اطراف دانشگاه ارائه می دهند .

برنامه : حتما در مواقعی که می توانید کار کنید ، شغل های مورد نظر همان زمان ها را بررسی کنید . برخی از شغل ها به شیفت شب ، شیفت صبح ، آخر هفته و یا تعطیلات نیاز دارند و قبل از شروع کار مطمئن شوید می توانید به تغییراتی که شغلتان به آن نیاز دارد متعهد شوید .

دستمزد : برای به دست آوردن حقوق کار می کنید یا تنها به دلیل داشتن علاقه به آن شغل ؟ برخی از شغل ها ممکن است شامل هر دو جنبه ذکر شده باشند اما دامنه دستمزد در مشاغل پاره وقت گسترده است . سعی کنید شغلی پیدا کنید که هم برایتان لذت بخش باشد و هم درآمد مورد نظرتان را فراهم کند .

ارتباط شغلی : برخی از افراد هم به دنبال کسب تجربه در صنعت مورد علاقه خود هستند . کار به عنوان کاراموز برای راه اندازی مشاغل محلی و یا یک شرکت بزرگ ممکن است برای حرفه رویایی شما پس از فارغ التحصیلی سودمند باشد .

تجربه مرتبط : توجه به داشتن تجربه لازم برای کار در بعضی از مشاغل نیمه وقت مهم است و شغلی را پیدا کنید که واجد شرایط آن ها باشید.

انواع کسب و کار دانشجویی

33 شغل پاره وقت مناسب برای دانشجویان

در ادامه ، به بررسی 33 شغل پاره وقت برای دانشجویان پرداخته ایم .

مشاغل تجاری محلی برای دانشجوها

1. فروشنده بوتیک

فروشنده لباس در بوتیک یکی از شغل های پاره وقت مناسب برای دانشجویان است . برخی از آن ها ممکن است نیاز به تجربه فروشندگی داشته باشند اما بسیاری دیگر فقط به دنبال شخصیت موجه و ظاهر مرتب هستند . می توانید بعد از ظهر ها و آخر هفته ها در بوتیک فروشندگی کنید و همچنین بیشتر بوتیک ها تخفیف های خوبی به کارمندان خود ارائه می دهند .

2. خدمات مشتری در فروشگاه های کتاب فروشی

معمولا کتاب فروشی های فراوانی در اطراف دانشگاه ها وجود دارند که دانشجویان می توانند در این کتاب فروشی ها پاره وقت کار کنند و همچنین از تخفیف این کتاب فروشی ها برای خرید کتاب های درسی مورد نیاز خود استفاده کنند .

3. مکانیکی در دوچرخه فروشی ها

یکی از مشاغل پاره وقت مناسب برای کسانی که علاقه مند به دوچرخه سواری اند و می توانند آن را تعمیر کنند .

4. عکاسی

اگر دوربین عکاسی دارید و علاقه مند به ثبت لحظات زیبا هستید ، می توانید به استودیو های محل زندگی و تحصیل خود رفته و از آن ها بپرسید که آیا به دستیار نیاز دارند یا خیر . همچنین می توانید با عکاسی از دوستان خود تمرین کنید و به یک عکاس حرفه ای تبدیل شوید .

5. منشی باشگاه های ورزشی

اگر به ورزش و تناسب اندام علاقه مند هستید و می توانید به دیگران برای ورزش کردن و رسیدن به اندام ایده آل انگیزه دهید ، این یک شغل پاره وقت عالی برای شما به حساب می آید . برای این کار نیاز به تجربه خاصی هم نخواهید داشت و همچنین بسیاری از باشگاه های ورزشی به کارمندان خود حضور رایگان در کلاس های ورزشی را ارائه می دهند .

6. نجات غریق

اگر مایل به آموزش و مجوز گرفتن باشید ، این شغل برای شما بسیار سودمند است . روز های خود را در کنار استخر می گذرانید و به تقویت ایمنی در آب کمک خواهید کرد و همکاران شما جوان اند و در یک محیط کار سرگرم کننده خواهید بود .

7. تدریس

گزینه های مورد نظر برای تدریس بی شمارند. می توانید در یک مدرسه غیر انتفاعی ، آموزشگاه و حتی منزل به صورت پاره وقت شروع به تدریش دروس مختلف کنید و دستمزد تدریس معمولا خوب است و ساعات آن قابل انعطاف هستند .

لیست مشاغل پاره وقت دانشجویی

مشاغل مربوط به خدمات غذایی در دوران دانشجو

8. کاردر بستنی فروشی

این کار مناسب دانشجویانی که علاقه مند به داشتن شغل اجتماعی هستند می باشد . بستنی فروشی ها معمولا افراد در هر سنی را به خود جلب می کنند و همچنین این شغل نیاز به تجربه خاصی در این زمینه ندارد .

9. کار به عنوان صندوق دار در رستوران ها

اگر چه درامد این شغل پایین است اما کار در یک محیط هیجان انگیز می تواند برایتان لذت بخش باشد و همچنین می توانید در مورد اداره کردن یک رستوران از طریق مشاهداتتان اطلاعات خوبی کسب کنید .

10. گارسن و یا سِرور رستوران

این کار مناسب برای افرادی است که به دنبال بدست آوردن پول سریع و کسب تجربه ای ارزشمند در صنعت مواد غذایی هستند که علاوه بر کسب درامد تجربه نیز به همراه دارد.

11. کار در آبمیوه فروشی

این کار را با کار در فروشگاه های آبمیوه فروشی محل زندگی خود شروع کنید . این یک کار عالی برای کسانی است که علاقه زیادی به شیوه زندگی سالم دارند و یکی دیگر از مزایا آن این است که مغازه های آبمیوه فروشی نسبتا زود تعطیل می شوند و زمان استراحت بیشتری خواهید داشت .

12. کار در کافی شاپ ها

اگرچه بیشتر این مشاغل نیازمند تجربه هستند اما یک گزینه بسیار عالی برای دانشجویان به حساب می آیند . کافه های زیادی در اطراف دانشگاه ها وجود دارند و همچنین کافه ها شیفت های کاری متفاوتی دارند .

13. کار کردن در رستوران و کافه های سیار ماشینی

بسته به جایی که شما زندگی می کنید ، کامیون های مواد غذایی روند رو به رشدی در تجارت دارند . ازاین فرصت برای کار جدید و با فرهنگ سرگرم کننده استفاده کنید که این کار تجربه جالبی برایتان خواهد بود .

14.صندوقدار

این شغل گزینه عالی برای دانشجویانی که در جستجوی شغل پاره وقت هستند می باشد زیرا ساعت کار بسیار قابل انعطافی دارد و در اکثر شهر های دانشگاهی به راحتی در دسترس است .

15. کارکردن به عنوان کارمند کترینگ

این یک کار عالی برای کسانی است که خاستار موقعیتی انعطاف پذیر و حقوقی مناسب اند . در این شغل برای هر جشن و میهمانی مکان های جدید وجود خواهد داشت و از تنوع بالایی برخوردار است .

شغل های پاره وقت برای دانشجویان

مشاغل راه اندازی/ شغل های دفتری دانشجویی

16. مدیریت رسانه های اجتماعی

بسیاری از این مشاغل از راه دور و به صورت اینترنتی انجام می شوند و برای دانشجویان پر دغدغه ، شغلی عالی محسوب می شوند .

17. دستیار اداری

کار به عنوان دستیار اداری راهی عالی برای کسب تجربه در دنیای واقعی است . شرکتی را انتخاب کنید که دوست دارید بعد از فارغ التحصیلی خود در آن کار کنید و شما به احتمال زیاد در اینجا با جمعیت مسن تر فارغ التحصیلان کار می کنید و نگاهی به حرفه بالقوه خود خواهید انداخت .

این یک حرفه عالی برای تقویت رزومه کاری خود و به دست آوردن مهارت های حرفه ای ارزشمند است و بعد از فارغ التحصیلی به شما کمک خواهد کرد . کارآموزی سرمایه گذاری در آینده شما است .

18. کاراموزی بازاریابی و فروش

19. طراح گرافیک

اگر طراحی کردنتان خوب است و نحوه استفاده از نرم افزار های مورد استفاده در طراحی را می دانید ، فرصت های شغلی زیادی برای شما وجود دارد . برای مثال می توانید به عنوان یک طراح آزاد کار کنید ، کار شما از راه دور است و ساعات کاریتان قابل انعطاف می باشد و درامد تان هم به شرکتی که برای آن کار می کنید بستگی دارد .

20.کار آموزی مهندسی نرم افزار

اگر مهارت کار به عنوان کارورز مهندسی نرم افزار را دارید ، شرکت های نوپا شما را جذب خواهند کرد . در این شغل می توانید تجربیات لازم را کسب کنید تا بعد از فارغ التحصیلی آمادگی مقابله با دنیای مهندسی را داشته باشید .

21. سفیر برند

اگر پرانرژی ، گرم و برونگرا هستید می ‏توانید به عنوان سفیر یک برند برای راه اندازی مشاغل محلی کار کنید . این شغل برای کسانی که می ‏خواهند در تعدادی از شغل ها تجربه کسب کنند عالی است. در این شغل به وسیله تماس ، بازاریابی اینترنتی ، رسانه های اجتماعی و حضور در شرکت های مختلف ، برند مورد نظر را معرفی می کنید و فرصت کسب تجربه در اختیارتان قرار خواهد گرفت .

22. وبلاگ نویسی

بسیاری از مشاغل ، وبلاگ نویسان را برای ایجاد محتوای جذاب و قابل اعتماد برای وب سایت های خود استخدام می کنند و به طور کلی این کار از راه دور است و به صورت آنلاین انجام می شود و همچنین شما می توانید به وبلاگ های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید و ببینید ایا به دنبال مشارکت کننده هستند یا نه .

بهترین کسب و کارهای دانشجویی

مشاغل تحصیلی برای دانشجوها

23. دستیار کتابخانه

مشاغل کتابخانه ای یکی از مناسب ترین شغل هایی است که می توانید به عنوان یک دانشجو به دلیل موقعیت مکانی خود در دانشگاه و ساعات کاری داشته باشید .

در این شغل برای شما مزایای استفاده بهتر و بیشتر از کتاب های موجود در کتابخانه وجود دارد و همچنین فرصتی برای تعامل با دانشجویان دیگر برای شما خواهد بود و علاوه بر همه این ها ، ساعات کاری در این شغل بسیار قابل انعطاف است .

24. کنترل امنیتی خوابگاه

این شغل برای دانشجویانی که علاقه مند به کار کردن در اواخر شب هستند بسیار مناسب است . بیشتر مشاغل مربوط به خوابگاه از غروب افتاب آغاز می شود و تا 3 صبح ادامه خواهد داشت . این کار از درامد خوبی برخوردار بوده و دارای محیطی امن است .

25. راهنمای تور

در صورت داشتن تجربیات لازم راهنمای تور شغلی مناسب با درامدی مناسب و ساعات کار قابل انعطاف است و تنوع در آن وجود دارد و همچنین شغلی ساده و سرگرم کنند نیز هست .

26. دستیار تحقیق/شرکت کردن در مظالعات پژوهشی

با کار کردن به عنوان دستیار تحقیقاتی برای یکی از اساتید خود در زمینه مورد علاقه خود تجربه کسب کنید و همچنین از آنجایی که تحقیقات معمولا در محوطه دانشگاه انجام می شود ، این شغل برایتان بسیار راحت خواهد بود و همچنین این شغل درامد نسبتا خوبی هم خواهد داشت .

27. مشاور اقامت در خوابگاه

این یک موقعیت پولی نیست اما فرصتی برای داشتن اتاق و تخت رایگان است . شما می توانید سالانه با صد ها دانشجوی دانشگاه ارتباط برقرار کنید و در کار خود بسیار تاثیر گذار باشید .

28. کار کردن در بوفه دانشگاه

این کار نیاز به تجربه زیادی ندارد ولی می تواند باعث کاهش قابل توجه هزینه های شما شود .

مشاغل اقتصادی دانشجویی

29. مسافر کشی

اسنپ و تپسی برنامه هایی هستند که برای خدمات مسافربری طراحی شده اند و امروزه کاربرد زیادی در زندگی اکثر افراد دارند .

30. ساختن صنایع دستی

اگر استعداد خاصی در ساختن صنایع دستی و منسوجات و حتی اشپزی دارید می توانید از طریق انتشار عکس آن ها در صفحه شخصی خود در رسانه های اجتماعی آن ها را بفروشید و برای خود درامد کسب کنید .

31. مراقبت از کودکان و سالمندان

پیدا کردن شغل هایی از قبیل نگه داری از کودکان و سالمندان بسیار اسان است. این شغل ها از ساعات کاری قابل انعطاف و دستمزد خوبی برخوردارند.

32 . خدمات نظافت منزل

شامل تمیز کردن منزل ، خرید مایحتاج مورد نیاز منزل می شود .

33. مشاغل آزاد

بستگی به میزان خلاقیت و اشتیاق شما دارد و طیف گسترده ای از مشاغل را شامل می شود .

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن