ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، زمان جواب ثبت نام لاتاری و زمان مشخص شدن جواب لاری و نتیجه لاتاری و نحوه چک کردن قبولی در لاتاری آمریکا و کانادا و زمان اعلام نتایج لاتاری و سایت ثبت نام لاتاری و نتایج ثبت نام لاتاری آمریکا و سایت جواب ثبت نام لاتاری و تاریخ اعلام نتایج لاتاری در نم نمک.

اعلام زمان مشخص شدن نتایج لاتاری 2024

هر ساله در ماه MAY نتایج لاتاری گرین کارت اعلام می گردد یعنی 6 ماه پس از زمان ثبت نام لاتاری گرین کارت می باشد. این قرعه کشی به واسطه کامپیوتر و به صورت کاملا شانسی خواهد بود.تاریخ اعلام نتایج لاتاری 2024 سال 1402 [نحوه چک کردن قبولی]تاریخ اعلام نتایج لاتاری 2024 سال 1402 [نحوه چک کردن قبولی]

نتایج لاتاری 6 می 2023 یعنی 16 اردیبهشت 1402 اعلام شد.

جواب و نتیجه لاتاری

زمان مشخص شدن جواب و نتیجه لاتاری 2024

اعلام نتایج لاتاری 2024

زمان اعلام نتایج لاتاری 2024 : امسال از بین هر صد نفر ، سه نفر به عنوان برنده انتخاب شده اند که شانس برندگان را در لاتاری نسبت به سال گذشته بیشتر از 10 برابر افزایش پیدا کرده است و شاید دلیل این امر ، عدم ثبت نام بیشتر مردم بوده است.

شاید یکی از علل های که مردم استقبال نکرده اند ، تصور غلطی بوده که مرتبط با عدم صدور ویزا برای ایرانی ها در سفارتهای امریکا بوده است.

آموزش اعلام نتایج لاتاری

نحوه اعلام نتایج لاتاری 2024 : یکی از موضوعاتی که باید در خصوص آن اطلاعات کافی را در اختیار داشته باشیم ، چگونگی اطلاع از وضعیت ثبت نام لاتاری و نحوه اطلاع از اعلام نتایج آن بوده است.

جواب و نتیجه لاتاری

  • سپس دکمه Continue را زده و بعد از اینکه فرم را مطابق اطلاعات درخواستی تکمیل کردید دکمه Submit را بزنید.

جواب و نتیجه لاتاری

جواب و نتیجه لاتاری

قبول شدم یا نه؟
  • اگر پیام Session time out برای شما ظاهر شد باید دوباره تلاش نمایید.
  • در صورتی که پیام Based on provided information the entry has not been selected for further process برای شما نشان داده شده باید بدانید که متاسفانه شما نتوانسته اید در این دوره برنده شوید.
  • در صفحه بعدی اگر به شما ، شماره کیس داده شده بود به این صورت 2018AS000000 یعنی شما موفق شده اید که در لاتاری برنده شوید و این شماره کیس برایتان تعیین می کند که شما در آسیا چندمین نفر برنده بوده اید.

نمونه صفحه قبولی در لاتاری

نمونه صفحه قبولی در لاتاری

اگر که با پیغام های مثل The information entered is not valid روبرو شده اید یعنی یکی از گزینه های زیر برای شما رخ داده است :

  • 1)شما به صورت اشتباه اطلاعات را وارد نموده اید. بین حرف O و عدد 0 یا حرف I و عدد 1 باید حواس تان را جمع کنید که اشتباه حرفی را وارد نکرده باشید
  • 2) در این فرم شما باید نام خانوادگی خود را تایپ کنید و نباید نام را وارد نمایید.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(10 رای)
88%

نظر دادن