ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، تاثیر منفی بازیهای کامپیوتری بر رفتار کودکان و اثرات مثبت و منفی بازی های رایانه ای و مقاله در مورد تاثیر بازی های رایانه ای بر کودکان و تاثیر بازی های کامپیوتری بر کودکان و بازی های رایانه ای چه تاثیری بر کودکان دارد مطالعات هشتم و اثرات مثبت و منفی بازی های رایانه ای مطالعات هشتم و اثرات منفی بازی های رایانه ای و تاثیر بازی های رایانه ای بر افسردگی و اثرات مثبت بازی های رایانه ای در نم نمک.

عوارض و خطرات نگران کننده بازی های کامپیوتری و رایانه ای برای کودکان

آیا کودک شما هم در مهمانی ها و یا حتی اوقات تنهایی بازی های رایانه ای را ترجیح می دهد؟ هوشیار باشید که این مسئله معروف به"کراک همیشه حاضر" آینده کودک شما را تهدید می کند. مشکلاتی که در آینده برای کودکانی که در سنین زیر 12 سال از بازی های کامپیوتری و گوشی های تلفن همراه در حد بالایی استفاده می کنند بسیار جدی است که باید کنترل شود در ادامه این بخش از نم نمک توضیحات کاملی از این مشکلات را می خوانید.مقاله در مورد تاثیر منفی بازی های رایانه ای بر کودکانمقاله در مورد تاثیر منفی بازی های رایانه ای بر کودکان

اثرات منفی بازی های رایانه ای

عوارض بازی رایانه ای برای کودکان و نوجوانان

عوارض و مضرات بازی رایانه ای برای سلامت کودکان شما

رشد سریع تر از موعد مغز از عوارض بازی رایانه ای :

رشد مغز کودک در دو سال اول با اندازه ای خاص رشد می کند و بعد از 2 سال باید به طور طبیعی تا سن 21 سالگی طول بکشد اما زمانی که سلول های مغز در معرض فرایندهای تکنولوژی مانند گوشی موبایل و کامپیوتر و... قرار بگیرد این رشد زودتر اتفاق می افتد و در آینده اختلالاتی همچون برنامه ریزی و خود مدیریتی رخ می دهد.

تعلیق و کندی پیشرفت از عوارض بازی رایانه ای :

تکنولوژی محدودیت های خاصی را در ذهن ایجاد می کند که می تواند کند شدن پیشرفت را به دنبال داشته باشد که امروزه از هر 3 کودکی که وارد مدرسه می شود دچار این مشکل است که این اختلال در مشکلات یادگیری در سواد خود را نشان می دهد.

معایب بازی های رایانه ای

پیشرفت آرام و کند از عوارض بازی رایانه ای

چاقی :

بی تحرکی عامل اصلی چاقی است و بازی های کامپیوتری بی تحرکی کامل است.

پرخاشگری از عوارض بازی رایانه ای :

بازی های خشن کودکان شما را بدون دانستن خودتان خشن بار می آورد و آن ها را اینگونه تربیت می کند پس اجازه ندهید تکنولوژی کودکان دلبندتان را تربیت کند آنهم آنجور که خودش می خواهد.

خستگی از آموزش و ترک تحصیل :

این یک نتیجه بعد از تحقیقات در سال 2010 است که کودکان معتاد تکنولوژی زودتر ترک تحصیل می کنند.

ضرر های بازی های رایانه ای

عوارض بازی رایانه ای بر روی تحصیل کودکان

مشکلات استخوانی عضلانی از عوارض بازی رایانه ای

اولین و رایج ترین عوارض بازی های یارانه ای برای کودکان مشکلات استخوانی عضلانی است مثل درد دست ، درد گردن و کمردرد. مشکلات مربوط به انگشت شست در کودکان که شامل بی حسی و زدن تاول به دلیل استفاده زیاد از کنترل پلی استیشن و گوشی موبایل و تبلت بود ، گزارش شده است.

عوارض بازی های رایانه ای برای کودکان

عوارض بازی رایانه ای برای سلامت کودکان

مشکلات چشمی از عوارض بازی رایانه ای

مشکلی که نیاز به تشخیص هیچ پزشکی ندارد و به وضوح والدین آن را در ک.دکان خود می بینند ؛ حتما شما هم دیده اید کودکانی که علاقه شدید به بازی های رایانه ای دارند وضعیت چشمانشان طبیعی نیست چرا که نگاه کردن بیش از حد صفحه نمایشگر می تواند باعث فشار به چشم شود. گفتنی است بازی و خیره شدن طولانی مدت به صفحه بازی های کامپیوتری و ویدئویی می تواند منجر به سردرد ، سرگیجه و استفراغ به علت تمرکز بر صفحه نمایشگر شود.

بهداشت فردی ضعیف

کودکانی که علاقه مند به بازی های کامپیوتری هستند کلا اهمیت زیادی به بهداشت شخصی خود نمی دهند و استحمام ، مسواک زدن ، شستن صورت و شانه زدن مو را پشت گوش می اندازند.

تاثیر بازی های رایانه ای بر سبک زندگی نوجوانان

عوارض وحشتناک بازی های رایانه ای

سندروم تونل کارپال از عوارض بازی رایانه ای

برایتان نام آشنایی نیست ولی باید هوشیار باشید که سندروم تونل کارپال ناشی از فشار بر روی عصب مچ دست است و یکی از مشکلات رایج کودکان علاقه مند به بازی های کامپیوتری؛ استفاده بیش از حد از ماوس کامپیوتر می تواند و دسته های پلی استیشن چنین ورم و التهابی را ایجاد کند.

تحقیق در مورد مزایا و معایب بازی های رایانه ای

عوارض بازی رایانه ای بر روی کودکان

میگرن از عوارض بازی رایانه ای

یکی از دردهای شایع کودکان علاقه مند به بازی های کامپیوتری سردرد میگرنی است؛ افرادی که برای مدت زمان زیادی بازی ویدئویی انجام می دهد به دلیل فشار زیاد به چشم ، بیشتر در معرض دردهای میگرنی قرار می گیرد. در یک توضیح کوتاه و جامع در مورد سردردهای میگرنی باید گفت سردردهای میگرنی از یک قسمت سر شروع می شوند و به آرامی گسترش پیدا کرده و دردناک تر می گردند و در حالات شدیدتر منجربه استفراغ می شود.

تاثیر بازی های رایانه ای بر ذهن و روان انسان

عوارض جسمی و بیماری های ناشی از بازی رایانه ای

اختلالات خواب و غذا خوردن از عوارض بازی رایانه ای

اصطلاح اختلال خواب شامل چند نوع مشکل است از جمله بی خوابی ، حمله خواب ، آپنه خواب ، میوکلونوس شبانه و نابهنجاری خواب مثل کابوس های شبانه ، راه رفتن در خواب ، صحبت کردن و بختک). اختلالات خواب به علت تحریک بیش از حد مغز ایجاد می شوند. کسانی که بیش از حد به بازی های ویدئویی فکر می کنند ، نمی توانند به راحتی در شب بخوابند.

همچنین کودکان علاقه مند به این بازی ها زمان کافی برای غذاخوردن در نظر نمی گیرند و به جای خوردن غذای سالم ، به طور سریع و ناسالم غذا می خورند ؛ البته گاها غذا هم نمی خورند.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
100%

نظر دادن