ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، بهترین کشور جهان از نظر مجله یو اس نیوز اند ورلد ریپورت و زیباترین و بهترین کشور دنیا و بهترین کشور جهان و بدترین کشور جهان و دروغگوترین کشور جهان و آزادترین کشور جهان و بهترین کشور دنیا در سال جدید و پیشرفته ترین کشور جهان و ایران چندمین کشور پیشرفته جهان است و بهترین کشور جهان برای زندگی در نم نمک.

بهترین کشور دنیا برای زندگی

در این مقاله از سایت نم نمک ، به کشورهایی می پردازیم که رتبه های برتر را در لیست کسب کرده اند.بهترین کشور جهان برای زندگی در سال 2024بهترین کشور جهان برای زندگی در سال 2024

بهترین کیفیت زندگی : 10 کشور برتر

US News & World Report یک نظرسنجی کشوری را برای تأیید آموزش ، بهداشت ، تولید ناخالص داخلی و سایر جنبه ها ، از جمله تعیین کیفیت زندگی کشورها ، هر ساله انجام می دهد.

بر اساس شاخص هایی مانند قدرت خرید ، میانگین امید به زندگی ، تحصیلات ، برابری جنسیتی ، امنیت و کیفیت مالی ، ببینید کدام کشورها بهترین کیفیت زندگی را ارائه می دهند.

برای کاوش در 10 کشور برتر لیست آماده هستید؟ بیایید شیرجه بزنیم!

10. نیوزلند

بهترین کشور جهان برای زندگی

نیوزلند در سراسر جهان به دلیل کیفیت بالای زندگی و سرعت پایین زندگی شناخته شده است.

نیوزیلندی ها به اخلاق سخت کار خود معروف هستند ، اما آنها همچنین به تعادل سالم کار و زندگی اهمیت می دهند. حتی در بزرگترین شهرها ، ساحل ، مسیر دوچرخه سواری یا پارک ملی هرگز دور نیست. اگر شهروند یا مقیم هستید ، یا ویزای کار برای حداقل دو سال اعتبار دارید ، مراقبت های بهداشتی عمومی در نیوزلند رایگان یا کم هزینه است. حتی اگر ویزای موقت دارید ، ممکن است تحت شرایط خاصی بتوانید خدمات مختلفی را دریافت کنید.

9. استرالیا

بهترین کشور جهان برای زندگی

استرالیا کشوری مرفه با اقتصاد مبتنی بر بازار است. . ساکنان استرالیا عاشق ورزش هستند و امید به زندگی برای مردان و زنان طولانی است. شهرهای استرالیا معمولاً در ارزیابی زیست پذیری رتبه بالایی دارند. در اواخر سال 2017، رای دهندگان با اکثریت قاطع قانون ازدواج همجنس گرایان را تایید کردند.

کیفیت بالای آموزش استرالیا نیز در سراسر جهان شناخته شده است.

8. هلند

بهترین کشور جهان برای زندگی

در نظرسنجی اخیر هلند در مجموع در رتبه هشتم قرار گرفت. ثبات سیاسی و سیستم های بهداشت عمومی و آموزش توسعه یافته کشور را در رتبه بندی ها متمایز می کند. این اولین کشوری بود که ازدواج همجنس گرایان را قانونی کرد و به خاطر جامعه بردبارش مشهور است. این کشور دارای بیشترین تمرکز موزه ها در جهان و 32 هزار کیلومتر مسیر دوچرخه سواری است که مردم را به فعالیت بیشتر تشویق می کند.

هلندی ها 52 درصد مالیات بر دستمزد خود می پردازند. با این حال ، آنها شکایت نمی کنند زیرا کشورشان زندگی با کیفیتی را به آنها ارائه می دهد. حمل و نقل عمومی بسیار کارآمد است ، دستمزدها خوب است ، کشور امن است ، و آموزش عالی است.

7. آلمان

بهترین کشور جهان برای زندگی

آلمان بدون شک یکی از قدرتمندترین قدرت های اقتصادی جهان است که در رتبه هفتم کلی فهرست قرار دارد. این کشور دارای اقتصاد قوی و همچنین سیستم های آموزشی و بهداشتی عمومی توسعه یافته است. از دیگر مزایای آن می توان به نیروی کار آموزش دیده و متنوع و همچنین بخش های مخابراتی ، بهداشتی و گردشگری پررونق اشاره کرد.

آلمان همچنین یک رهبر جهانی در واردات و صادرات و همچنین زادگاه نمادهای فرهنگی تاریخی متعدد است.

6. فنلاند

بهترین کشور جهان برای زندگی

فنلاند به دلیل ایمنی ، سیستم آموزش عمومی به خوبی توسعه یافته و جذابیت برای خانواده ها در این رتبه بندی برجسته است.

این کشور یک رهبر جهانی در آموزش است. فنلاند همچنین از نظر عملکرد در حقوق مدنی ، کیفیت زندگی و آزادی مطبوعات در رتبه بالایی قرار دارد. فنلاند همچنین یکی از اولین کشورهای جهان بود که به زنان حق رای داد.

اقتصاد فنلاند مبتنی بر بازار آزاد است و این کشور مانند همسایگان شمال اروپا سرمایه گذاری زیادی در شبکه های ایمنی اجتماعی و خدمات عمومی انجام می دهد.

5. نروژ

بهترین کشور جهان برای زندگی

نروژ در مجموع رتبه پنجم را در این نظرسنجی کسب کرده است. امنیت ، سیاست پایدار و سیستم آموزشی عمومی توسعه یافته نروژ در این رتبه بندی برجسته است. این کشور با داشتن یکی از بزرگترین صادرکنندگان نفت ، آموزش عالی رایگان و سنت ادبی طولانی ، آباد است.

این کشور یکی از توسعه یافته ترین کشور های جهان است که استاندارد زندگی بالایی دارد و به یکی از بهترین مکان ها برای زندگی شهرت دارد.

نروژ همچنین به عنوان یک کشور عالی برای کار در اروپا در نظر گرفته می شود و سیاست هایی مانند مرخصی زایمان و برابری جنسیتی برجسته است. نرخ بیکاری پایین است و دستمزدها رقابتی است ، به ویژه برای کسانی که دارای مدرک تحصیلی پیشرفته هستند.

4. سوئیس

بهترین کشور جهان برای زندگی

رتبه بندی سوئیس توسط عواملی مانند اقتصاد ، سیاست های باثبات ، و سیستم آموزش عمومی به خوبی توسعه یافته تضمین می شود.

این کشور دارای نرخ بیکاری پایین و نیروی کار تحصیلکرده است. اقتصاد توسط نرخ های مالیات شرکتی پایین ، بخش خدمات بسیار توسعه یافته با برتری در بخش های مالی ، و صنعت تولید قوی با تکنولوژی بالا تقویت می شود. در نتیجه ، زندگی در سوئیس برای کسانی که قصد مهاجرت به اروپا را دارند بسیار جذاب می شود.

همچنین توجه داشته باشید که سوئیس رتبه اول را در نظرسنجی بهترین کشورها برای بازنشستگی دارد .

3. کانادا

بهترین کشور جهان برای زندگی

کانادا یکی از امن ترین کشورهاست. در حالی که استاندارد زندگی در هر کشوری از فردی به فرد دیگر بسیار متفاوت است ، نگاهی به چندین شاخص اجتماعی نشان می دهد که کانادایی ها می توانند از آن ها سپاسگزار باشند. کانادایی ها معمولاً افراد سالمی هستند که به تعداد زیاد از هیچ گونه بیماری خطرناک یا عفونی رنج نمی برند.

کانادا یک جامعه صنعتی با فناوری پیشرفته است. در حالی که صنعت خدمات مهم ترین محرک اقتصادی در کانادا است ، این کشور انرژی ، غذا و مواد معدنی زیادی نیز صادر می کند. کانادا سومین تولیدکننده بزرگ نفت در جهان است. این کشور همچنین دارای سومین ذخایر بزرگ نفتی است. به دلیل قدرت اقتصاد کانادا ، کانادایی ها کیفیت زندگی بسیار بالایی دارند.

با توجه به اکثر معیارهای کیفیت زیست محیطی ، کانادا در ردیف برتر کشورها قرار دارد. قانون اساسی کانادا مردان و زنان را از نظر قانونی برابر اعلام می کند و قوانین حقوق بشر استانی و فدرال از آنها در برابر تبعیض جنسیتی توسط دولت و مشاغل بخش خصوصی محافظت می کند. ازدواج ، طلاق و خدمت سربازی همگی بر اساس قوانین فدرال به طور رسمی از نظر جنسیت خنثی هستند.

2. دانمارک

بهترین کشور جهان برای زندگی

دانمارک از نظر کیفیت زندگی دومین کشور جهان است. عواملی مانند برابری درآمد ، سیاست باثبات ، امنیت ، و سیستم های آموزشی و بهداشت عمومی خوب بر رتبه دانمارک تأثیر می گذارد.

دولت دانمارک به عنوان یک نهاد بسیار باثبات و شفاف شناخته می شود. این کشور تحت سلطنت مشروطه عمل می کند و اعضای بالاترین نهاد قانونگذاری دانمارک ، Folketing ، توسط مردم انتخاب می شوند. دولت دانمارک مترقی است و ساختار اجتماعی این کشور تحرک اجتماعی قابل تحسینی دارد.

از طریق مالیات تدریجی ، کشور دارای یک سیستم بهداشتی همگانی است که در آن شهروندان خدمات پزشکی رایگان دریافت می کنند. تحصیلات عالی نیز رایگان است.دانمارک دارای چندین بخش صنعتی پیشرو مانند فرآوری مواد غذایی ، تولید آهن ، فولاد و ماشین آلات و گردشگری است. ماشین آلات کشاورزی و صنعتی ، داروسازی ، غذاهای فرآوری شده و مبلمان عمده صادرات هستند.

1. سوئد

بهترین کشور جهان برای زندگی

سوئد برترین کشور در رتبه بندی بهترین کیفیت زندگی است. این کشور در رتبه بندی کیفیت زندگی برای سیستم های بهداشتی و آموزش عمومی توسعه یافته ، امنیت ، ثبات اقتصادی و سیاست برجسته است.

علاوه بر این ، سوئد به پایداری ، حقوق بشر ، توزیع ثروت و آموزش دانشگاهی متعهد است. این کشور زیبا ، با مناظر خیره کننده ، شهرهای شگفت انگیز و جمعیتی بسیار تحصیل کرده است

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن