ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، روز جهانی بازی و تاریخ روز جهانی بازی و تاریخ شمسی روز جهانی بازی و روز جهانی بازی در تقویم امسال و تاریخچه روز جهانی بازی و روز جهانی بازی چه روزی است و تاریخ دقیق روز جهانی بازی و روز جهانی بازی چند شنبه است و روز جهانی بازی چندمه و روز جهانی بازی در تقویم میلادی و علت نامگذاری روز جهانی بازی و روز جهانی بازی و روز جهانی جهانی بازی در تقویم قمری و روز جهانی بازی در تقویم قمری در نم نمک.

روز جهانی بازی چه روزی است؟

30 آذر 1403تاریخ روز جهانی بازی 2024 سال 1403تاریخ روز جهانی بازی 2024 سال 1403

برابر با 20 دسامبر

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که به چه نوع بازی علاقه مند هستید؟ قطعا بازی نقش ویژه ای را در زندگی هر فرد ایجاد می کند و یک راه مناسب برای سرگرمی و تنوع در زندگی است و می تواند شما را از استرس ها دور کند . اما آیا می دانستید که بازی ، روز جهانی دارد؟ با مطالعه این بخش از سرگرمی نم نمک به تاریخچه نامگذاری روز جهانی بازی آشنا خواهید شد.

تاریخچه روز جهانی بازی

نگاهی کوتاه به روز جهانی بازی

روز بازی یک روز قراردادی است که هر ساله آن را گرامی می دارند و این کار را از طریق ایجاد ورکشاپ های بازی برگزار می کنند . این روز از سال 1975 وجود داشته است ، اگرچه اولین بار ، تعیین این روز در بیرمنگام بریتانیا اتفاق افتاد اما هر فردی در هر جای دنیا می تواند این روز را گرامی بدارد که قطعا راه گرامی داشتن آن ، بازی کردن است.

20 دسامبر چه روزی است؟

تاریخچه روز بازی

روز بازی توسط کمپانی های مربوط به ساخت بازی و ورکشاپ های بازی ایجاد شد که اول از بازی های سنتی شروع کرده بودند و به تدریج جای خود را به بازی های مدرن و فانتزی تر دادند . آن ها در سال 1975 تصمیم گرفتند که یک روز جهانی برای بزرگداشت بازی را تعیین کنند .

معروف ترین مراسم ها برای روز جهانی بازی در 20 دسامبر 1975 در لندن برگزار شد . مدت زمان کوتاهی پس از آن؛ این مراسم ها جای خودشان را در قسمت های دیگر بریتانیا هم پیدا کردند و کم کم این روز در نقاط دیگر جهان هم معروف شد .

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
20%

نظر دادن