ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، هر سال بیش از ۵۰ هزار مورد برای ثبت رکورد، تقاضا و نزدیک به ۶ هزار مورد در کتاب گینس پذیرفته می شود.

از سال 1954 که هوگ بیور کتاب رکوردهای گینس را چاپ کرد این رکورد ها روز به روز در حال افزایش است و با تنوع بیشتر ثبت می شود. هر سال بیش از 50 هزار مورد برای ثبت رکورد ، تقاضا و نزدیک به 6 هزار مورد پذیرفته می شود. رکوردهایی که افراد برای رسیدن به آنها خیلی تلاش می کنند تا حتی یک صدم درصد از نفر قبلی پیشی بگیرند. در ادامه این مطلب درباره تعدادی از رکوردهای ثبت شده در این کتاب توسط افراد مشهور می پردازیم.رکوردهای عجیب چهره های مشهور در گینس + تصاویررکوردهای عجیب چهره های مشهور در گینس + تصاویر

 

7-دواین جانسون ، معروف به راک

10 چهره مشهوری که در کتاب گینس رکورد دار هستند

این بازیگر و کشتی گیر حرفه ای علاوه بر رکوردهای جهانی اش ، با گرفتن 105 سلفی در مدت 3 دقیقه ، این رکورد را از آن خود کرد.

 

6- میشل اوباما

همسر رئیس جمهور سابق امریکا ، در ثبت رکوردی جهانی برای شکسته شدن رکورد بیشترین نفراتی که پرش کرده اند ، در سال 2011 شرکت کرد. البته 300265 نفر در سراسر دنیا به مدت یک دقیقه در طی 24 ساعت بعدی ، پرش کردند و به این ترتیب رکورد قبلی این موضوع را شکستند.

 

5- رابرت داونی جونیور

10 چهره مشهوری که در کتاب گینس رکورد دار هستند

جونیور به واسطه هوادارانش در کتاب گینس رکورد دار است. جریان از این قرار است که این بازیگر معروف در سفر به چین برای تولد خود کارت تبریکی دریافت کرد که حاوی 5339 امضا از طرف طرفدارانش بود.

 

4- امینم

این خواننده پرطرفدار امریکایی در سال 2013 با اجرای قطعه (Rap God) در مدت 6 دقیقه و 4 ثانیه این قطعه ، 1560 کلمه ادا کرد که یعنی 4/28 کلمه در هر ثانیه وامینم توانست رکورد بیشترین تعداد کلمات در یک تک آهنگ را از آن خود کند. جالب است بدانید در سریع ترین بخش این آهنگ ، تعداد کلمات به 6/46 کلمه در هر ثانیه می رسد.

 

3- رجیس فیبین

10 چهره مشهوری که در کتاب گینس رکورد دار هستند

این مجری مشهور امریکایی دوبار در سال های 2004 و 2011 نام خود را به عنوان رکورد دار بیشترین حضور در برابر دوربین تلویزیون ثبت کرد. او با 16746/5 ساعت رکورد دار این موضوع است ، یعنی در دوره 50 ساله کاری خود به طور میانگین روزانه یک ساعت در برابر دوربین های تلویزیونی بوده است.

 

2- الن دی جنرس

الن دی جنرس مجری مشهور برنامه های تلویزیونی در مراسم اسکار سال 2014 یک سلفی گرفت و در توییتر خود منتشر کرد ، این پست با 3/3 میلیون بار ریتوییت شدن رکورد دار شد. البته این رکورد توسط یک پسر 16 ساله شکسته شد. جریان از این قرار بود که او برای یک سال دریافت رایگان ناگت مرغ نیازمند ریتوییت شدن پستش بود و پست او با 3/4 میلیون بار رکورد قبلی را شکست.

 

1- هیلاری کلینتون

10 چهره مشهوری که در کتاب گینس رکورد دار هستند

هیلاری کلینتون رکورد بیشترین جستجوی انجام شده در اینترنت درباره یک زن را در سال 2016 و همزمان با انتخابات ریاست جمهوری امریکا ازآن خود کرده است. البته لازم به ذکر است این جستجوها در داخل امریکا مربوط به دونالد ترامپ بود که توانست کلینتون را شکست دهد. قبل از رکورد هیلاری این جایگاه متعلق به لیدی گاگا خواننده پرآوازه امریکایی بود.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
60%

نظر دادن