ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، استادیوم مدرن مرسدس بنز در ایالت جورجیا آمریکا دارای ویژگی های فوق العاده ای است.

استادیوم مرسدس بنز در ایالت جورجیا آمریکا سازه ای شگفت آور است که چنانچه اهالی زمین چند دهه پیش با آن مواجه می شدند ، احتمالا آنرا ساختمانی فرازمینی می پنداشنتد.پیشرفته ترین استادیوم جهان + فیلمپیشرفته ترین استادیوم جهان + فیلم

کمپانی مشهور مرسدس بنز آلمان همان طور که در ساخت اتومبیل های خود از تکنولوژی های پیشرفته بهره می برد در ساخت این استادیوم نیز از بروزترین تکنولوژی های قرن 21 بهره گرفته است.

هزینه ساخت این سازه مدرن 1.6 میلیارد در برآورد گردیده است. ساخت آن از سال 2014 آغاز شد و در روزهای پایانی آگوست 2016 به پایان رسید. یکی از بارزترین ویژگی های این پروژه سقف مدرن و متحرک آن است که شبیه به تیغه های دیافراگم دوربین عکاسی است. بخش هایی که در هم تنیده شده و در موقع لزوم به زیبایی هرچه تمام تر باز می شود تا هوای آزاد وارد فضای داخلی مجموعه شود. از متریال شفاف در ساخت بدنه و پنل های خورشیدی در فضای پارکینگ آن استفاده شده است تا امکان شارژ وسایل الکتریکی را فراهم آورد.

مدرن ترین استادیوم جهان+ تصاویر

پنجره ای بزرگ با نمایی زیبا از شهر در بخش شمالی ورزشگاه تعبیه شده است.

مدرن ترین استادیوم جهان+ تصاویر

یکی دیگر از ویژگی های جالب این استادیوم فوتبال آمریکایی ، نمایشگر بزرگ 360 درجه های آن است. که حاضران در تمام نقاط امکان تماشا آن را در زاویه ای مناسب دارند. در فضاهای مختلف داخلی حتی بر روی ستون های بزرگ هم از نمایشگر های بزرگ دیجیتال استفاده شده است. ظرفیت این استادیوم برای مسابقات فوتبال آمریکایی 71 هزار نفر و تا 83 هزار نفر قابل گسترش است.

در ادامه فیلمی در خصوص این ورزشگاه را مشاهده می کنید.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
100%

نظر دادن