ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، گرانترین خانه دنیا و گرانترین خانه جهان متعلق به کیست و گرانترین خانه دنیا و رویایی ترین خانه های جهان و لاکچری ترین خانه های جهان و گرانترین منازل جهان و هوشمند ترین خانه های جهان و زیباترین ساختمان جهان و گرانترین خانه ویلایی و گرانترین خانه دنیا در هند و لندن و فرانسه و عکس قصر باکینگهام و گران قیمت ترین کاخ و ویلای ساحلی جهان در آمریکا و ویلای بیل گیتس و ترامپ را در نم نمک ببینید.

گرانترین و رویایی ترین خانه های جهان و قصرهای لاکچری

داشتن خانه ای رویایی و مجلل شاید آرزوی شما هم باشد ؛ خانه ای که زیربنا و امکانات آن در هیچ خانه دیگری وجود نداشته باشد . تا به حال به این فکر کرده اید که در میان میلیون ها خانه مجلل کدام یک گران قیمت ترین خانه دنیاست؟گرانترین خانه های جهان و قصرهای رویایی و لاکچریگرانترین خانه های جهان و قصرهای رویایی و لاکچری

براساس گزارش وب سایت richandricher 15 خانه در سرتاسر دنیا با امکانات خاصی که دارند به عنوان گران ترین خانه های دنیا شناخته شده اند که در ادامه این بخش از نم نمک آنها را معرفی خواهیم کرد.

15 خانه مجلل و گرانقیمت ترین خانه های دنیا

15 - خانه ای به ارزش 45 میلیون دلار در نیویورک

پنت هاووس مولتی میلیون دلاری که صاحب آن آقای " دنیل لوئیب" مدیر صندوق دپارتمان بیمه دنیل است ؛ این ویلای مجلل یکی از آدرس های منحصربه فرد نیویورک را از آن خود کرده.

گرانترین خانه دنیا

14- خانه باغ دار مجلل 88 میلیون دلاری در مونته سیتی کالیفرنیا

این خانه 42 هکتاری متعلق به کسی نیست جر ملکه مدیای آمریکا "اپرا وینفری" . این زن مشهور ثروتمند نه تنها چنین ویلای باشکوهی دارد بلکه ملک و املاک با ارزش دیگری نیز در شهرهای دیگر به نام خود سند زده است.

گرانترین خانه دنیا متعلق به اپرا وینفری

13- خانه ساحلی بینظیر 95 میلیون دلاری در ساحل پالم

این خانه ساحلی مجلل و باشگوه متعلق به دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا است ، خانه ای با امکانات فوق العاده خاص در پیش از این در دنیای مد نم نمک به آن پرداخته ایم.

گرانترین خانه دنیا و ویلایهای مجلل

12 - خانه گرانقیمت 100 میلیون دلاری در تپه های لس آلتوس در کالیفرنیا

میلیاردر روسی "یوری میلنر" بخشی از دارایی های میلیاردی اش را به این خانه 100میلیون دلاری اختصاص داده است ، خانه ای که استخر داخلی و محوطه آن مجزا است و زمین تنیس آن از مشخصات بی نظیر است . این مرد ثروتمند علی رقم داشتن چنین خانه ای به همراه همسر و تک دخترش در مسکو زندگی می کند.

گرانترین خانه دنیا

11- خانه 102 میلیون دلاری در میان طبیعت بکر شرق هامپتون

این خانه 40 هکتاری متعلق به میلیاردر "رون بارون" است و در لیست گران قیمت ترین ویلاهای دنیا قرارگرفته است.

گرانترین خانه دنیا

10- ویلای 117.5 میلیون دلاری در کالیفرنیا

این خانه گرانقیمت متعلق به "ماسایوشی سان" است ؛ امارتی لوکس که به داشتن کتابخانه ای غنی و امکانات رفاهی در تمام جهان شناخته شده است.

گرانترین خانه دنیا

9- خانه لوکس 120.5 میلیون دلاری در واشنگتن

خانه ای با امکانات و تکنولوژی پیشرفته که متعلق به ثروتمند ترین مرد دنیا "بیل گیتس" است .این امارت دارای باشگاهی به مساحت 2.500 فوت مربع و استخری به متراژ 60 فوت است.

گرانترین خانه دنیا

8- خانه 130 میلیون دلاری در ساحل پالم فلوریدا

ویلایی ساحلی "کن گریفینز" یکی از بهترین خانه های دنیا برای استراحت و تفریح است به خصوص به دلیل داشتن زمین تنیس فوق العاده اش.

گرانترین خانه دنیا

7- خانه ای 132.5 میلیون دلاری در آگوستا

برخی معتقدند به دلایلی ارزش واقعی این خانه اعلام نمی شود و این امارت مجلل برحسب یک سری بررسی های کلی با این ارزش گذاری در این لیست قرار گرفته است.

گرانترین خانه دنیا

6- خانه 200 میلیون دلاری در منطقه جنگلی کالیفرنیا

خانه ای یا بهتر است بگوییم مجموعه ای از خانه ها متعلق به لری اِلیسون ، بنیان گذار اوراکل است ، خانه ای با طراحی و معماری یاپنی چندین بخش دارد که در مجموع 10 خانه مخصوص با کاربردهای مختلف خلاصه می شود.

گرانترین خانه دنیا

5- هاید پارک لندن به ارزش 221 میلیون دلار

هاید پارک از بزرگترین پارکهای شهر لندن و یکی از پارکهای سلطنتی این شهر است. هاید پارک توسط دریاچه سرپنتاین به دو نیم می شود. هاید پارک به همراه باغ کنسینگتون 253 هکتار مساحت دارد.

گرانترین خانه دنیا

4 - باغ کاخ رینگتون کاخ 222 میلیون دلاری

این خانه لوکس متعلق به تامارا ، دختر قهرمان مسابقات فرمول یک و میلیاردر Bernie Ecclestone است. ویژگی های شگفت انگیز این خانه شامل امکانات رفاهی مانند سالن بولینگ و حمام ساخته شده از بلورهای آمازون است.

گرانترین خانه دنیا

3- خانه زیبای 750 میلیون دلاری در فرانسه

این خانه که پس از پادشاه لئوپولد دوم بلژیک نامگذاری شده ، به عنوان گران ترین و بزرگترین ویلای فرانسوی شناخته می شود. این است که در یک زمین 20 هکتار ساخته شده و دیدنی نفس گیر از دریای مدیترانه را فراهم می کند.

گرانترین خانه دنیا

2- خانه 1 میلیارد دلاری در بمبئی هندوستان

موشک امبانی ، یکی از ثروتمندترین بازرگانان در هند ، آسمانخراش خود را به خود اختصاص داده است که برای ساخت آن 1 میلیارد دلار پرداخت کرده است. این خانه دارای "طبقه سلامتی" ، شش سطح پارکینگ زیرزمینی و چندین سالن ورزشی است. این بسیار عظیم است که به کارکنان 600 نیاز دارد تا خانه را در شکل بالا نگه دارند.

گرانترین خانه دنیا

1-قصر باکینگهام با 1.55 میلیارد دلار گران قیمت ترین خانه جهان

مطمئنا نام آن را شنیده اید ، خانه ای با طراحی مجلل و امکانات فوق العاده لاکچری .ملکه ویکتوریا ، اولین سلطنت نشینی که کاخ باکینگهام را خانه خود گزید ، و پس از بر تخت نشستنش در سال 1837 به کاخ تازه تکمیل شده نقل مکان کرد.

کاخ باکینگهام در لندن اقامتگاه اصلی خانواده سلطنتی بریتانیا است. این کاخ همچنین یکی از بزرگ ترین کاخ های سلطنتی فعال دنیاست. با قرار گرفتن در شهر وست مینستر ، این کاخ اغلب مرکز رویدادهای عمومی ویژه و مهمانی های سلطنتی است. این مکان در هنگام جشن های ملی ، مورد توجه بریتانیایی ها است.

ویلای ترامپ

طراحی های داخلی اصلی از جمله استفاده گسترده از سنگ مرمرنمای رنگارنگ و لاجوردهای آبی و صورتی ، به پیشنهاد سر چارلز لانگ ، که در اوایل سده نوزدهم صورت گرفتند ، هنوز دست باقی مانده اند.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(9 رای)
73.4%

نظر دادن