ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، شرکت شناخته شده هوندا اخیرا از ایده جالب ودیدنی خود رونمایی کرد که می تواند این مشکل را برطرف کند.

رونمایی از نسل جدید آینه بغل اتومبیل به سبک هوندا!

درست در سال 1676 میلادی اولین وسیله متحرک جهان توسط پدر فردیناند معروف که با چرخ ها و بدنه چوبین مجهز شده بود ، چیزی نزدیک به 350 سال می گذرد و امروزه با پیشرفت چشمگیری در این صنعت روبرو هستیم و بشر در حال تغییر دادن سمت و سوی جهت زندگانی به سمت مدرن شدن می باشد.رونمایی از نسل جدید آینه بغل اتومبیل به سبک هوندا! + عکسرونمایی از نسل جدید آینه بغل اتومبیل به سبک هوندا! + عکس

با این حال دیدگاه مدرن شدن همیشه در تخیل انسان بوده است و امروزه می توان این گونه گفت که این دیدگاه تا میزان زیادی پیشرفت کرده است و توانسته است به حقیقت تبدیل شود. از این رو امروزه اکثر شرکت های بزرگ اتومبیل سازی جهان در حال رونمایی و معرفی اتومبیل های کانسپت و مفهومی هستند که برای استفاده از آنها نیازی به سوخت های فسیلی نیست.

رونمایی از نسل جدید آینه بغل اتومبیل به سبک هوندا! + عکس

این اتومبیل ها مجهز به باتری های پر ظرفیت با موتور الکتریکی قدرتمندی هستند که می توانید تنها با یکبار شارژ ، مسیرهای طولانی را با آنها بپیمایید و بجای آلوده کردن محیط زیست ، شروع دوستدار محیط زیست شوید. از این رو تکنولوژی نه تنها در موتور اتومبیل ها پیشرفت کرده است ، بلکه در سایر قسمت های مختلف اتومبیل نیز در دست پیشرفت است.

رونمایی از نسل جدید آینه بغل اتومبیل به سبک هوندا! + عکس

برای مثال یکی از مشکلات رانندگی این است که با مشاهده آینه بغل در سمت چپ و راست ماشین ، نمی توانیم با دید بازتری رانندگی کنیم و آینه ها دارای نقاط کور هستند و به این دلیل رانندگی را کار سخت تری تبدیل می کنند. از این رو شرکت شناخته شده هوندا اخیرا از ایده جالب ودیدنی خود رونمایی کرد که می تواند این مشکل را برطرف کند.

رونمایی از نسل جدید آینه بغل اتومبیل به سبک هوندا! + عکس

شرکت معروف و محبوب اتومبیل سازی هوندا ، اخیرا از طرح و ایده جالب خود برای نقاط کور آینه بغل اتومبیل ها از ایده ای جالب رونمایی کرد که می تواند مشکل نقاط کور را بهبود دهد. این ایده شامل نصب دوربین واید در جای آینه ها می باشد که تصاویر این دوربین ها دقیقا در داخل کابین به نمایش راننده در می آید.

رونمایی از نسل جدید آینه بغل اتومبیل به سبک هوندا! + عکس

با این حال این دوربین ها می توانند در نسل های آینده اتومبیل هایی که قرار است تولید شوند ، به مرحله اجرا برسد و با دید عریض خود میزان تصادفات و سوانح جاده ای را به کمترین میزان ممکن برسانند.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن