ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، روز گذشته خبرهایی حاکی از عرضه و انتشار اولین اتومبیل آئودی برقی با نام آئودی e-tron در صفحات مجازی و رسانه ها منتشر شد و توانست با بازتاب فراوانی روبرو شود.

رونمایی از اولین اتومبیل کاملا برقی آئودی در جهان

این روزها با مشاهده و گشت و گذار در صفحات مجازی شاهد پیشرفت صنعت اتومبیل ها هستیم که در طی چند سال گذشته تعداد زیادی از شرکت های اتومبیل سازی برای سال ها و دهه های آینده از طرح های مفهومی خود با عنوان اتومبیل های کانسپت رونمایی کردند که این اتومبیل ها کاملا الکتریکی هستند و موتور بنزینی درون آنها جای نگرفته است و به نحوی دوستدار محیط زیست هستند.اولین خودرو کاملا برقی آئودی در جهان + تصاویراولین خودرو کاملا برقی آئودی در جهان + تصاویر

برای مثال می توان به شرکت های بزرگ اتومبیل سازی همانند مرسدس ، دی اس ، بی ام و ، آئودی ، نیسان و... اشاره نمود که از تعدادی اتومبیل کاملا مفهومی و مربوط به اینده نسل اتومبیل ها رونمایی کرده اند. اما شرکت آئودی قول عرضه و ارائه اولین اتومبیل کاملا برقی خود را در سال 2019 میلادی به طرفداران خود داده بود که در روز گذشته خبرهایی حاکی از عرضه و انتشار اولین اتومبیل آئودی برقی با نام آئودی e-tron در صفحات مجازی و رسانه ها منتشر شد و توانست با بازتاب فراوانی روبرو شود.

Audi E tron

اتومبیل e-tron دارای یک باتری 95 کیلو وات ساعتی است که می تواند حداکثر 402 اسب بخار را تولید کند. همچنین این اتومبیل کاملا برقی قادر است سرعت 0 تا 100 کیلومتر را تنها در 5.7 ثانیه بپیماید که بی شک برای اتومبیل SUV و سنگین اتفاقی بسیار خوشایند می باشد که حداکثر سرعت آن 200 کیلومتر بر ساعت می باشد.

و مهم تر از بقیه ویژگی های این اتومبیل می توان به این مورد اشاره نمود که این اتومبیل قادر است تنها در طی 30 دقیقه به میزان 80 درصد شارژ شود که با هربار شارژ کامل می توانید به میزان 387 کیلومتر را بپیمایید.

نحوه شارژ شدن اتومبیل آئودی

با این وجود این اتومبیل منحصر بفرد و کاملا مدرن دارای ویژگی هایی اعم از آینه دیجیتال و مدرن ، کیلومتر شمار کاملا هوشمند ، دوربین 360 درجه برای پارک اتومبیل ، کابین زیبا و شخصی سازی شده ، چراغ های LED و کم مصرف ، رانندگی اتوماتیک تنها با فشردن یک دکمه و... است که بی شک بسیار خاص می باشند.

کابین اتومبیل الکتریک آئودی E tron

جالب است بدانید قیمت پایه این اتومبیل لوکس و مدرن از قیمت پایه 71490 پوند تا قیمت 82240 پوند نسبت به آپشن های منتخب شما متغیر است که با خرید این اتومبیل می توانید کمک زیادی به محیط زیست نمایید که از ابتدای ماه آوریل سال جاری می توانید به خرید این اتومبیل اقدام کنید.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن