ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، شرکت نیسان از اتومبیل منحصر بفرد خود با چرخ های شنی رونمایی کرد که یک وسیله کاملا مناسب برای حرکت در مسیرهای برفی و یخبندان می باشد. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نم نمک خواهیم گفت.

اتومبیل جالب نیسان مناسب حرکت در مسیر برفی!

شرکت ژاپنی نیسان یکی از قدیمی ترین شرکت های اتومبیل سازی در جهان است که عمر تاسیس آن چیزی نزدیک به یک صده است و امروزه دارای طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان است و از مهم ترین مدل های این شرکت می توان به سری ماکسیما اشاره نمود که اتومبیل های سدان مناسب سفرهای خانوادگی است.اتومبیل عجیب نیسان مخصوص حرکت در مسیر برفی! + تصاویراتومبیل عجیب نیسان مخصوص حرکت در مسیر برفی! + تصاویر

اما اخیرا این شرکت محبوب از اتومبیل منحصر بفرد خود با چرخ های شنی رونمایی کرد که یک وسیله کاملا مناسب برای حرکت در مسیرهای برفی و یخبندان می باشد. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نم نمک خواهیم گفت.

Altima te

یکی از مشکلات افرادی که در مناطق یخبندان و برفی زندگی می کنند ، جابجایی سخت می باشد که آنها می بایست در سرمای زیادی حرکت نمایند تا بتوانند به مقصد خود برسند. اما مهندسان شرکت ژاپنی نیسان برای رفع این مشکل از سری جدید اتومبیل هایشان به نام " Altima-te " رونمایی کرد که بی شک می توانند در حمل و نقل بسیار تاثیرگذار و موثر واقع شود.

اتومبیل پیشرفته نیسان برای جاده های برفی

در اصل اگر بصورت واقع بینانه نگاه کنیم تاکنون وسیله این چنین اختراع و ساخته نشده بود و این شرکت توانست این نیاز را رفع کند و پیش قدم شود. شرکت نیسان ساخت چنین اتومبیل را پروژه سختی ترقی کرد که 250 ساعت زمان برای آن صرف شده است که در آن سیستم تعلیق به میزان 7.5 متر ارتفاع یافته است. طبق گفته های این اتومبیل برای اولین بار در شهر مونترال کانادا عرضه خواهد شد.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن