ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، این شرکت همانند سایر شرکت ها از اتومبیل مفهومی خود در چند وقت اخیر رونمایی کرد که توانست با حواشی و واکنش های مختلفی از جانب طرفداران این شرکت اتومبیل سازی روبرو شود.

رونمایی از اتومبیل مفهومی و کانسپت سیتروئن 19_19

شرکت بزرگ فرانسوی سیتروئن یکی از شناخته شده ترین شرکت های اتومبیل سازی در سطح جهان می باشد که برای اولین بار در سال 1919 میلادی توسط آندره سیتروئن تاسیس شد و این روزها در زمینه ساخحت اتومبیل های شهری و غیر شهری آوازه فعالیت دارد و سالانه تعداد زیادی اتومبیل را به کشورهای بزرگ جهانی عرضه می کند.رونمایی از اتومبیل مفهومی و کانسپت سیتروئن 19 19 + عکسرونمایی از اتومبیل مفهومی و کانسپت سیتروئن 19 19 + عکس

اما این شرکت بزرگ فرانسوی نسبت به بزرگترین قطب های اتومبیل سازی پیشرفت داشته است و همانند سایر شرکت ها از اتومبیل مفهومی خود در چند وقت اخیر رونمایی کرد که توانست با حواشی و واکنش های مختلفی از جانب طرفداران این شرکت اتومبیل سازی روبرو شود. با این حال این شرکت اخیرا نیز یکی دیگر از طرح های مفهومی خود را نیز رونمایی کرد که قطعا برای شما نیز جالب خواهد بود.

رونمایی از اتومبیل مفهومی و کانسپت سیتروئن 19 19 + عکس

همان گونه که مطلع هستید ، اتومبیل هایی که این روزها مورد استفاده عموم قرار می گیرند ، دودزا هستند و باعث آلودگی و همچنین گرم شدن جو کره زمین شده اند که بر روی سلامتی ساکنان کلان شهرها تاثیر منفی گذاشته اند و اتومبیل های آینده که تا چند سال دیگر به بازارهای جهانی عرضه خواهند شد ، دوستدار محیط زیست هستند و می توانند این مشکل را برطرف سازند.

رونمایی از اتومبیل مفهومی و کانسپت سیتروئن 19 19 + عکس

از این رو شرکت بزرگ اتومبیل سازی سیتروئن نیز اخیرا از اتومبیل مفهومی خود پرده برداری کرد که بی شک یکی از زیباترین و جذاب ترین طراحی ها را به سبک این شرکت برای خود ثبت نموده است و با مشاهده این اتومبیل قطعا به زیبایی و طراحان حرفه ای این اتومبیل پی خواهیم برد.

رونمایی از اتومبیل مفهومی و کانسپت سیتروئن 19 19 + عکس

این اتومبیل با همکاری " Goodyear " و سیتروئن طراحی و ساخته شده است که با سنسورهای متعددی مجهز شده است و بهترین طراحی این اتومبیل را می توان به آیرودینامیک خاص و منحصر بفرد آن با لاستیک های 30 اینچی همراه با کابین شگفت انگیز و خارق العاده آن اشاره نمود که زیبایی های بصری زیادی را می توانند در نگاه اول ایجاد نمایند.

رونمایی از اتومبیل مفهومی و کانسپت سیتروئن 19 19 + عکس

با این حال جالب است بدانید با یکبار شارژ کامل این اتومبیل می توانید مسافت 800 کیلومتر را بپیمایید که قطعا خارق العاده می باشد.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن