ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، اتومبیل بوگاتی ویرون یکی از لوکس ترین و خاص ترین اتومبیل های شرکت فرانسوی بوگاتی است که قیمت تعویض باک سوخت آن مساوی با خرید یک اتومبیل آئودی می باشد.

قیمت تعویض باک سوخت بوگاتی ویرون چقدر است؟

اتومبیل بوگاتی ویرون در مقابل اتومبیل های دیگر ، یکی از محبوب ترین و پر سرعت ترین اتومبیل های حال حاضر در دنیا است که طبق برآوردهای انجام شده حدودا 400 دستگاه از این اتومبیل هارق العاده و سوپر اسپرت از سال 2005 الی 2013 تولید و به بازارهای جهانی عرضه شده است. از این رو این اتومبیل سوپر اسپرت دارای موتور 8 لیتری با بیش از 1000 اسب بخار توان می باشد که توسط آقای " Jozef Kabaň " فرانسوی طراحی شده است.قیمت باک خودروی بوگاتی چقدر است؟ + تصاویرقیمت باک خودروی بوگاتی چقدر است؟ + تصاویر

هزینه تعویض باک بوگاتی ویرون

هزینه تعویض باک اتومبیل بوگاتی ویرون

اما امروزه این اتومبیل سوپر اسپرت توسط شرکت های بزرگی همانند منصوری و سایر برندهای دیگر که در زمینه تیونینگ فعالیت دارند ، باز طراحی می شوند و یا حتی گاها موتور تعبیه شده در آنها را ارتقاء می دهند و با قیمت های سرسام آوری به فروش می رسند. بطور کلی قیمت این اتومبیل سوپر اسپرت چیزی میان 2 الی 4 میلیون دلار متغیر است و افراد معروف این اتومبیل را خریداری می کنند.

بوگاتی ویرون   اتومبیل خاص و جذاب

جذابیت منحصر بفرد اتومبیل بوگاتی ویرون

همچنین لازم است بدانید که این اتومبیل در سال 2013 توانست در لیست رکوردهای گینس به دلیل سرعت بالا قرار گیرد چرا که این اتومبیل دارای حداکثر سرعت 430 کیلومتری می باشد. با این وجود بعد از این اتومبیل شاهد حضور بوگاتی شیرون و بوگاتی دیوو هستیم که تلفیقی از تکنولوژی و نهایت قدرت می باشد و بی شک هر شخصی توان خرید آنرا نخواهد داشت.

کابین خاص و خلبانی بوگاتی ویرون

کابین خلبانی خاص و جذاب بوگاتی ویرون

با این وجود هزینه تعویض برخی اتومبیل های سوپر اسپرت شاید چیزی مابین 5 الی 7 هزار دلار باشد که به گونه ای برای اتومبیل های سوپراسپرت یک قیمت منصفانه ای است. اما اگر شما مالک یک دستگاه بوگاتی ویرون هستید ، باید به شدت از باک سوخت اتومبیل خود مراقب باشید چرا که اگر اتفاقی برای ان بیافتد ، باید خسارت مالی زیادی به خود وارد کنید!

قیمت تعویض باک بوگاتی ویرون

نمایی متفاوت از اتومبیل سوپر اسپرت و گران قیمت بوگانی ویرون

چرا که هزینه تعویض باک سوخت بوگاتی ویرون ، حدودا 34 هزار دلار یا به عبارتی 340 میلیون تومان می باشد که با این قیمت می توان به راحتی یک دستگاه اتومبیل آئودی S3 2018 را خریداری نمایید!

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
100%

نظر دادن