ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، جدیدترین اتومبیل بوگاتی با نام " بوگاتی لا ویچر نویر " معرفی گردید که می تواند سرنوشت اتومبیل های جهان را تا حدود بسیار زیادی تغییر دهد! جزئیات بیتشر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نم نمک خواهیم گفت.

رونمایی از اتومبیل بوگاتی لا ویچر نویر

شرکت خودروسازی بوگاتی یکی از شناخته شده ترین و منحصر بفردترین شرکت های اتومبیل سازی در جهان می باشد که آوزاه و شهرت این شرکت اتومبیل در هر نقطه شنیده می شود و برای خرید اتومبیل های این شرکت می بایست بیش از چندین میلیون دلار هزینه نمایید تا بتوانید یک دستگاه از اتومبیل های این شرکت را به نام خود کنید.رونمایی از اتومبیل بوگاتی لا ویچر نویر + تصاویررونمایی از اتومبیل بوگاتی لا ویچر نویر + تصاویر

اما اتومبیل هایی که هم اکنون می توانید آنها را مشاهده کنید ، نتیجه تلاش و زحمات این شرکت اتومبیل سازی در بیش از یک قرن می باشد. جالب است بدانید که شرکت اتومبیل سازی بوگاتی برای اولین بار در سال 1909 میلادی در فرانسه تاسیس شد که در مسیر پر پیچ و تاب توانست با شکست ها و موفقیت های متعددی روبرو شود تا اینک به این مقام و قدرت در جهان دست یابد.

با این وجود آخرین اتومبیلی که توسط بوگاتی معرفی گردیده بود ، بوگاتی دیوو بود که ابر ماشین بوگاتی نام گرفت و با مشخصات فنی و ظاهری توانست بازتاب متعددی را در سطح جهان به سمت خود جذب نماید. اما روز گذشته جدیدترین اتومبیل بوگاتی با نام " بوگاتی لا ویچر نویر " معرفی گردید که می تواند سرنوشت اتومبیل های جهان را تا حدود بسیار زیادی تغییر دهد! جزئیات بیتشر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نم نمک خواهیم گفت.

جدیدترین ماشین بوگاتی با قیمت 9.5 میلیون پوند

بوگاتی لا ویچر نویر 9.5 میلیون پوندی

جدیدترین اتومبیلی که این روزها با آن و بررسی های در مورد آن روبرو خواهید شد ، متعلق به " بوگاتی لا ویچر نویر " است که حدودا گران قیمت ترین اتومبیل ساخته شده تاریخ بوگاتی می باشد! این اتومبیل افسانه ای واقعا بسیار زیبا و در عین حال بسیار جذاب می باشد که در نگاه اول می تواند چشمان هر یک از شماها را به خود جلب نماید.

طراحی و آیرودینامیک بوگات

جدیدترین اتومبیل بوگاتی با قیمت 9.5 میلیون پوند!

در ساخت و طراحی این اتومبیل منحصر بفرد از اتومبیل افسانه ای بوگاتی تایپ 57 به کار گرفته شده است که یک نتیجه خلاقانه و مهندسی شده با طراحی سوپر لوکس را ایجاد نمود. در بدنه این اتومبیل از فیبر کربن استفاده شده است که تا میزان زیادی در وزن این ابر اتومبیل موثر واقع شد.

مشخصات فنی بوگاتی لا ویچر نویر

مشخصات فنی بوگاتی لا ویچر نویر و قلب تپنده این اتومبیل بوگاتی مجهز به موتور 8 لیتری چهار توربو W16 می باشد که تیجه عملکرد آن 1479 اسب بخار و 1600 نویتن متر گشتاور می باشد که مشخصات فنی این اتومبیل نسبت به بوگاتی شیرون کمی متفاوت تر و در عین حال قوی تر می باشد.

ایرودینامیک بی نظیر بوگاتی لا ویچر نویر

بوگاتی لا ویچر نویر

اما جالب تر از هر چیزی شما می توانید با استفاده از این ابر اتومبیل فقط و فقط در طی 2.4 ثانیه از صفر تا صد برسید که در کنار این مشخصات بی نظیر ، این اتومبیل می تواند به حداکثر سرعت 420 کیلومتر بر ساعت نیز برسد که در نوع خود واقعا بی نظیر می باشد!

طراحی و آیرودینامیک بوگاتی لا ویچر نویر

رونمایی بوگاتی از اتومبیل 9.5 میلیون پوندی!

جدیدترین اتومبیل بوگاتی رونمایی شد

همان گونه که در بالا گفته شد ، طراحی و آیرودینامیک بوگاتی لا ویچر نویر از اتومبیل بوگاتی تایپ 57 بکار رفته است که این اتومبیل را به یزان بسیار زیادی خاص و منحصر بفرد کرده است که آیرودینامیک آن بیشتر برای سرعت های بالا ساخته شده است که اتومبیل می تواند اصطکاک بیشتری را در حین سرعت بالا نسبت به زمین بدست آورد. از این رو این اتومبیل بسیار لوکس بیشتر برای مسابقات می تواند به کار رود.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
60%

نظر دادن