ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، به تازگی در یکی از خیابان های تهران خودروی کلاسیک و کمیاب پونتیاک "GTO Convertible 1968 " دیده شد.

خودروی نیم قرن پیش آمریکایی در تهران!

به تازگی خودروی کلاسیک و کمیاب پونتیاک "GTO Convertible 1968 " در خیابانهای تهران دیده شده است. کادیلاک به دلیل قدمتش در دسته خودروهای عتیقه قرار دارد و قیمت آن بسیار بالاست. خودروی نیم قرن پیش آمریکایی در تهران! + عکسخودروی نیم قرن پیش آمریکایی در تهران! + عکس

گفتنی است :

پونتیاک ، (به انگلیسی : Pontiac) شرکت خودروسازی آمریکایی است ، که در سال 1926 فعالیت اصلی خود در صنعت خودروسازی را به عنوان شرکت زیرمجموعه ای از شرکت اوکلند موتور ، که خود از شرکت های تابعه کمپانی جنرال موتورز به شمار می آمد ، آغاز نمود.

در سال های نخست فعالیت پونتیاک در صنعت خودروسازی آنچنان موفق عمل کرد ، که از شرکت مالک خود؛ اوکلند نیز مشهورتر گشت ، تا جایی که در سال 1933 جایگزین اوکلند شد. شرکت پونتیاک خودروهای تولیدی خود را در کشورهای ایالات متحده آمریکا ، کانادا و مکزیک ، با مدیریت جنرال موتورز عرضه می کرد.

در تاریخ 27 آوریل 2009 در پی مشکلات مالی بوجود آمده که حاصل بازسازی و تجدید ساختار شرکت پونتیاک بود ، جنرال موتورز اعلام نمود که تا پایان سال 2010 تولید خودروهای پونتیاک متوقف خواهد شد و این کمپانی نیروی خود را بر تولید خودروهای شورولت ، بیوک ، کادیلاک و جی ام سی متمرکز خواهد کرد. آخرین خودروی پونتیاک در اوایل سال 2010 تولید و در 31 اکتبر 2010 نیز آخرین نمایندگی فروش این شرکت ، تعطیل شد.

تصویر این خودرور عتیقه و گرانقیمت در ادامه ارائه شده است.

خودروی گرانقیمت آمریکایی در تهران

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن