ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، رونمایی از موتورسیکلت BMW سه بعدی و موتور سیکلت جدید هوندا و موتور سیکلت پرنده بی ام و و موتور سیکلت با حفظ تعادل و ساخت موتور سیکلت بنزینی و جدیدترین موتور بی ام و و بهترین موتور بی ام و و موتور مینی بی ام و و آخرین مدل موتور در نم نمک.

موتورسیکلت بی ام و 3 بعدی ساخته VAGABUND MOTO

زمانیکه در چند سال اخیر برای اولین بار دستگاه های پرینت 3 بعدی در سرتاسر جهان رونمایی شد ، هیچ یک از طراحان و محققان و حتی سازنده های این دستگاه های چاپ 3 بعدی این میزان پیشرفت را در طی کمتر از 5 سال تصور نمی کردند و بیشتر بر این باور بودند که دستگاه های امروزی در دهه های بعدی ساخته و عرضه خواهد شد.بهترین موتورسیکلت بی ام و (BMW) سه بعدی + تصاویربهترین موتورسیکلت بی ام و (BMW) سه بعدی + تصاویر

موتورسیکلت 3بعدی بی ام و

با این حال این روزها علاوه پیشرفت چشمگیری در زمینه های مختلفی که جهان به خودش دیده است ، شاهد پیشرفت در این زمینه نیز هستیم که با استفاده از دستگاه های چاپ 3 بعدی هم اکنون شاهد ساخته شده اتومبیل های 3 بعدی هستیم که طبیعتا پیشرفت بزرگی می باشد. اما این تنها پیشرفت در این زمینه نبوده است!

موتورسیکلت بازسازی شده بی ام و

از دستگاه های چاپ 3 بعدی در زمینه های مختلفی نیز بکار گرفته شده است که یکی از آنها موتورسیکلت ها می باشند و این در حال است که اخیرا موتورسیکلت BMW R100RT که برای اولین بار در سال 1994 میلادی طراحی و ساخته شده بود ، توسط مجموعه " VAGABUND MOTO " بازطراحی و با استفاده از دستگاه های 3 بعدی ساخته شد.

موتورسیکلت 3بعدی بی ام و

این موتورسیکلت دارای 12 سیلندر می باشد که دارای چراغ های 3 بعدی LED ، صندلی منحصر بفرد همراه با روکش چرم با کیفیت و همچنین طراحی خارق العاده ای می باشد که بی شک نشان دهنده مدت ها سعی و تلاش مجموعه "VAGABUND MOTO " می باشد و تا جایی که امکان داشت از دستگاه های 3 بعدی برای ساخت این موتور سکیلت بکار گرفته شده است.

موتورسیکلت چاپ 3بعدی

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن