ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، شرکت " Concorso d’Eleganza Villa d’Este " اخیرا از طرح وینتیج یا بروز شده خود از موتورسیکلت بی ام و R18 رونمایی کرد که این موتورسیکلت را با برخی از تغییرات جزئی تبدیل به موتورسیکلت بروز نموده است که مورد توجه جوانان زیادی قرار گرفت.

ویژگی و مشخصات موتورسیکلت وینتیج بی ام و R18

با وجود پیشرفت چشمگیر تکنولوژی در زمینه های مختلف امروزه ما شاهد رونمایی و استفاده از ابزارهای مدرن هستیم که برای خرید آنها و استفاده بهینه ، نیاز به صرف هزینه زیادی می باشد که قطعا هر یک از مردمان جوامع موفق به انجام چنین کاری نخواهند شد. با این حال گرچه علوم و تکنولوژی در طول یک یا دو قرن گذشته بسیار پیشرفت کرده است ، اما سلایق را موفق به تغییر نشده است!ویژگی و مشخصات موتورسیکلت وینتیج بی ام و R18 + عکسویژگی و مشخصات موتورسیکلت وینتیج بی ام و R18 + عکس

با این حال علیرغم رونمایی ساعت های هوشمند که می توانند تمام بدن ما را آنالیز کنند ، باز هم اکثر ما به این علاقه داریم تا از ساعت های عقربه ای و قدیمی استفاده کنیم و زیبایی را بیشتر در آنها مشاهده می کنیم. از این رو در صنعت اتومبیل و موتورسیکلت ها هم این گونه می باشد چرا که برخی به شنیدن صدای موتور عادت دارند و نشستن درون اتومبیلی که در آرامش مطلق قرار دارد ، جالب نیست و قبول نخواهیم کرد!

از این رو ما ناچار به تغییر سلایق خود در این زمینه هستیم چرا که با قبول کردن آن می توانیم به خودمان و انسان های دیگر کمک بزرگی کنیم و دیگر سوخت های فسیلی و در نهایت آلودگی و گرم شدن محیط کره زمین را شاهد نباشیم و به محیط زیست کمک کنیم که این چنین فرایندی در چند سال آینده در کشورهای مختلف اجرا خواهد شد.

ویژگی و مشخصات موتورسیکلت وینتیج بی ام و R18 + عکس

اما شرکت " Concorso d’Eleganza Villa d’Este " اخیرا از طرح وینتیج یا بروز شده خود از موتورسیکلت بی ام و R18 رونمایی کرد که این موتورسیکلت را با برخی از تغییرات جزئی تبدیل به موتورسیکلت بروز نموده است که مورد توجه جوانان زیادی قرار گرفت. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نم نمک خواهیم گفت.

ویژگی و مشخصات موتورسیکلت وینتیج بی ام و R18 + عکس

موتورسیکلت بروز شده بی ام و R18 که توسط تیم " Concorso d’Eleganza Villa d’Este " وینتیج شده است ، رونمایی شد که ظاهری کاملا مینیمالیست و کلاسیکی دارد که چرخ عقب این موتورسیکلت 18 اینچ و چرخ جلویی آن 21 اینچ می باشد و مجهز به موتور 1800 سی سی است.

ویژگی و مشخصات موتورسیکلت وینتیج بی ام و R18 + عکس

با این حال این موتورسیکلت وینتیج شده ، از بدنه سبکی با استفاده از کروم ساخته شده است که قطعا موتورسواری با آن می تواند لذت بخش و خاص باشد و خاطرات یک نسل را به درون روان و روح شما منتقل سازد. از این رو هنوز قیمت دقیق آن مشخص نشده است.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن