ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، خبر رونمایی از بستنی هات داگی توسط یکی از برندهای جهانی در نوع خود جالب بود ؛ بستنی که در تهیه آن از طعم هات داگ تند استفاده خواهد شد و به صورت یک ساندویچ بستنی که میان دو لایه نان نرم قرار داده شده است سرو خواهد شد.

ساندویچ بستنی با مزه هات داگ یا ساندویچ هات داگ با مزه بستنی ؟

در تعریف کلی بستنی میتوان گفت بستنی یک ماده غذایی یخ زده است که معمولا به عنوان میان وعده یا دسر خورده می شود. ممکن است از شیر یا خامه لبنی یا سویا ، کاسو ، نارگیل یا بادام تهیه شود و با شیرین کننده ، یا شکر یا جایگزین و هر ادویه ای مانند کاکائو یا وانیل طعم دار شود ولی همیشه این چنین نیست و چنانچه میدانید تنوع مزه در بستنی و ساندویچ کم نیست و همین مسئله باعث شده افراد با هر ذائقه ای یکی از آنها را با میل انتخاب کنند اما انتخاب یک ساندویچ بستنی با مزه هات داگ از منو میتواند کمی بحث برانگیز باشد .بستنی با طعم هات داگ! + عکسبستنی با طعم هات داگ! + عکس

ساندویچ هات داگ جالب

ساندویچ بستنی با مزه هات داگ تند

خبر رونمایی از بستنی هات داگی توسط یکی از برندهای جهانی در نوع خود جالب بود ؛ بستنی که در تهیه آن از طعم هات داگ تند استفاده خواهد شد و به صورت یک ساندویچ بستنی که میان دو لایه نان نرم قرار داده شده است سرو خواهد شد.

مجله " پیپل" گزارش داد که " اسکار مایر " با همکاری " دل ژلاتو " کمپانی بستنی سازی نیویورک قصد تولید بستنی با طعم هات داگ دارد و 12 اگوست امسال اولین نمونه ان رونمایی می شود.

ساندویچ بستنی با مزه هات داگ

بستنی با طعم ساندویچ هات داگ

هنوز مشخص نیست که آیا این فقط یک شیرین کاری بازاریابی است یا یک محصول دائمی برای محصولات خانواده اسکار مایر است. این ایده جدید احتمالا بعد از ایده بستنی خردلی که ماه گذشته در فرانسه رونمایی شد ایجاد شده و قرار است عجیب ترین مزه بستنی در جهان را ثبت کند.

مواد اولیه این بستنی عنوان شده است ولی در واقع ترکیبات چنان عجیب و غریب بود که به جز اسانس هات داگ مورد دیگری قابل درک نبود برای همین در موردش ان توضیحی داده نشده است.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن