ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، اخیرا محققی تصاویری عجیبی را از لحظه ای که باتری وارد بدن می شود را منتشر کرد که نتایج آن توانست با حواشی متعددی روبرو شود. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نم نمک خواهیم گفت.

اتفاق وحشتناکی که بعد از خوردن باتری دیسکی رخ می دهد!

یکی از بهترین اتفاقات زندگی هر یک از ما انسان ها متولد شدن نوزادی است که از همان بدو تولد با عطر و بویش می تواند تمام جو خانه و خانواده را متفاوت سازد و به نحوی احساس مسئولیت پذیری سنگینی را به والدین خود تلقین سازد که این احساس می تواند منجر به ترک عادات و رفتارهای نامناسب در آنها می گردد و آنها نهایت تلاش خود را در ساخت شخصیت هر چه بهتر نوزاد تازه متولد شده خود خواهند کرد.اتفاق وحشتناکی که بعد از خوردن باتری دیسکی رخ می دهد! + عکساتفاق وحشتناکی که بعد از خوردن باتری دیسکی رخ می دهد! + عکس

اما این احساس بر هر یک از والدین ممکن نیست ایجاد شود و دیدگاه آنها نسبت به نوزاد تازه متولد شده شان این باشد که مسئولیت پذیری آنها متعلق به زمان بارداری می باشد و اما در این در حالتی است که مهم ترین و اصلی ترین مسئولیت پذیری متعلق به دوران بعد از فارغ شدن می باشد.

چرا که کودکان تازه متولد شده با دنیای جدید خود اشنا نیستند و از این رو در مقابل هر شیء ای ممکن است کنجکاو شوند و سعی کنند تا بتوانند با لمس کردن و یا خوردن آن ، آشنا شوند که این اقدامات گاها ممکن است به قیمت جان آنها تمام شود. به همین دلیل والدین می بایست نهایت تلاش خود را به کار بگیرند تا به نوزاد تازه متولد شده آنها آسیبی وارد نشود.

از این رو اخیرا محققی تصاویری عجیبی را از لحظه ای که باتری وارد بدن می شود را منتشر کرد که نتایج آن توانست با حواشی متعددی روبرو شود. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نم نمک خواهیم گفت.

خانم سارا هانستید ، بنیاگذار سی پی آر کودکان ، در طی اقدامی عجیب و باور نکردنی تصمیم گرفت تا واکنشی که بعد از خورده شدن باتری که یک شیء کوچک است را در بدن انسان تجزیه و تحلیل نماید که نتیجه آنرا در 30 دقیقه اول و همچنین 4 ساعت بعد از خورده شدن آن به اشتراک گذاشت.

اتفاق وحشتناکی که بعد از خوردن باتری دیسکی رخ می دهد! + عکس

 

تصویری که در بالا مشاهده می کنید ، متعلق به 30 دقیقه اول است که باتری را در میان سینه مرغ قرار داده است و باتری در مقابل گوشتی که درون آن گیر افتاده است ، واکنش داده است و به میزان اندکی منجر به سوزاندن گوشت نموده است.

اتفاق وحشتناکی که بعد از خوردن باتری دیسکی رخ می دهد! + عکس

اما تصویری که در بالا مشاهده می کنید متعلق به 4 ساعت بعد از خورده شدن باتری می باشد که نتیجه دردناکی می باشد چرا که باتری در طی واکنشش با گوشت ، سوزاندن و سیاه کردن محیط می باشد که این می تواند بسیار ناخوشایند و در عین حال دردناک باشد و افرادی که این پست را در صفحات مجازی مشاهده کرده بودند ، بسیار وحشت زده شده بودند.

از این رو بیشتر از حد ممکن مراقب کودکان خود باشید.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن