ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، مردی که به طور بسیار عجیبی ادعا می کند داروی ضد انگل سگ، سرطان لاعلاج او را درمان کرده است !

درمان بیماری سرطان با داروی مخصوص سگ!

مردی اهل اوکلاهاما ، که مبتلا به سرطان ریه بود ادعا کرده است به دلیل خوردن دارو های ضد انگل که مربوط به سگش بوده است و با قیمت 5 دلار خریداری کرده بود ، درمان شده است . سرطان ریه در "جو تیپنز" در 2016 تشخیص داده شد، علی رغم درمان ، تا ژانویه 2017، سرطان به سایر اندام ها از جمله معده ، گردن ، پانکراس و حتی استخوان ها پیشروی کرد.پزشکان به او توصیه کردند که به خانه برود و امیدوار نباشد ، زیرا تنها سه ماه دیگر زنده خواهد بود و شانس بقای او به یک درصد رسیده بود.درمان بیماری سرطان با داروی مخصوص سگ! + عکسدرمان بیماری سرطان با داروی مخصوص سگ! + عکس

"تیپنز" که داستانش را در این بخش از سرگرمی نم نمک میخوانید به این فکر کرد که قرار است بمیرد و چیزی برای از دست دادن ندارد ، او همه تلاش خود را برای درمان کرد حتی از داروی ضد انگل سگ استفاده کرد.او به دنبال درمان های عجیب و غریب بود. در پستی خواند که اگر سرطان دارید و یا کسی را می شناسید که سرطان داشته باشد به من خبر دهید. "جو" تحت درمان ازمایشی ای قرار گرفت که در نتیجه آن پزشکان گفتند او نجات پیدا نخواهد کرد ، با این حال تصمیم گرفت که این موضوع می تواند جالب باشد پس به آن منتشر کننده آن پست مراجعه کرد ، در واقع این فرد داستان جالبی را برای بازگو کردن داشت.

دانشمندان به طور اتفاقی کشف کردند که داروی انگل کش قادر به حمله به سلول های سرطانی در موش است. یکی از دانشمندان که تحقیق را انجام داده بود ، مبتلا به سرطان مغز شده بود و این پیش آگهی را به "جو" داده بود ، او از قرص های انگل کش استفاده کرد و در طی شش هفته ، سرطان او از بین رفت ؛ در کمال ناباوری بسیار جذاب بود.

داروی سگ سرطان صاحبش را درمان کرد

داروی سگ سرطان ناعلاج صاحبش را درمان کرد

"تیپنز" در کارازمایی بالینی باقی ماند ولی سفارش داروی پیشنهاد شده را از داروخانه دامپزشکی داد او به پزشک خود در این باره چیزی نگفت. سه ماه بعد ، او اسکن دیگری را در خصوص شیوع سرطان دریافت کرد و متوجه شد که علائم تومور در بدن وجود ندارد.

او در این مورد میگوید : سه ماه بعد ، سرطان از سر تاپای من نفوذ کرده بود ؛ این سرطان یک متاستاز خطرناکی بود که 100 درصد قربانیان را در طی سه ماه می کشد ولی سه ماه بعد ، اسکن هیچ گونه سرطانی را نشان نداد.

در سپتامبر 2017، جو اسکن دیگری را گرفت که نشان داد هیچ سرطانی وجود ندارد. این بار در مورد قرص انگل کش به دکتر گفت ولی اثبات نشد که این قرص او را درمان کرده است.او مکمل های ویتامین E ، CBD و دارو های زیستی نیز مصرف می کرد و از بین 1100 بیمار در کارازمایی بالینی ، تنها جو درمان شده بود.

جو گفت : مطمئن نیستم که آن فرد که این روش را به من پیشنهاد داد یک پزشک باشد برای همین این دارو را تجویز نمی کنم و مجاز به ارائه مشاوره در درمان های پزشکی نیستم. اما ... واجد شرایط هستم تا داستانم را به همان اندازه که ممکن است به مردم بگویم. "

داروی ضد انگل سگ

داستان این بیمار ، توجه رییس بنیاد تحقیقات پزشکی اوکلاهاما ، "استفن پرسکوت" را به خود جلب کرد که گفت روی یک مطالعه موردی در خصوص خواص سرطان کشی این دارو کار می کند. ما قصد داریم بدانیم که آیا این دارو موثر است و اگر بتوانیم آن را تایید کنیم ، این بیماران می توانند از مرگ نجات پیدا کنند. من همیشه تردید دارم و امیدوارم که در این زمینه به پیشرفت برسیم.

"تیپنز" که همچنان سالم است ، گفت که حداقل 40 داستان موفق را دارد که همه آن ها شامل استفاده از این دارو است.برخی مطالعات نشان می دهد که برخی ترکیبات خاصیت کشتن سلول ها سرطانی را دارند.

پزشکان در مورد این دارو تردید دارند و توصیه می کنند که بیمار درمان کلاسیک انجام دهد چراکه هیچ تایید علمی در این مورد وجود ندارد.

تیپ متهم شده است که به بیماران سرطانی ، امید واهی می دهد و او در واکنش به این اتهام می گوید : اوه ، چگونه می توانم به این پاسخ دهم؟

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن