ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، جالب است بدانید که کلمبیایی ها سالانه در تاریخ 10 اوت یا 10August را با عنوان روز جهانی تنبل ها جشن می گیرند.

روز جهانی تنبل ها و جشن آن در کلمبیا!

تنبل بودن یا انجام کارهایی که می توانند نشانه ای تنبلی باشند ، طبیعتا می تواند خسته کننده باشد که قطعا هر یک از ما دوستانی تنبل داریم که همیشه در حال خواب و استراحت می باشند و به ندرت پیش می اید که توانند کارهای روزمره و مختص خودشان را انجام دهند که بیشتر از دوستان یا افراد نزدیک به خود درخواست کمک می کنند.روز جهانی تنبل ها و جشن آن در کلمبیا! + عکسروز جهانی تنبل ها و جشن آن در کلمبیا! + عکس

روز جهانی خواب و تنبلی

جالب است بدانید که کلمبیایی ها سالانه در تاریخ 10 اوت یا 10August را با عنوان " روز جهانی تنبل ها " جشن می گیرند. این جشن سالانه در شهر " Itagui " کلمبیا با حضور بیش از 200 هزار نفر برگزار می شود که می تواند آرامش را به ساکنین این منطقه منتقل کند. این روز جهانی برای اولین بار در سال 1985 میلادی تصویب شد.

روز جهانی تنبل ها

این جشن دارای جنبه های تفریحی و منطقی مختلفی است که از مهم ترین آنها می توان به کاهش فشارهای وارد شده به کارگران اشاره کرد که زحمات زیادی می کشند و شاید مدت ها به میزان کافی استراحت نکنند. این جشن همراه با لباس های خواب برگزار می شود که بیشتر از یک از جشن ، یک تفریح جالب و چشمگیر می باشد که می تواند در روابط و ارتباطات هم موثر واقع شود.

روز جهانی تنبل ها در کلمبیا

همچنین این جشن بیشتر همانند پتکی در مقابل استرس های روزانه و روزمره ای است که به ما وارد می شود که حتی به مدت یک روز از زندگی شلوغ و پر از استرس جلوگیری می شود.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن