ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در این مطلب با داستان زندگی زن و شوهری آشنا می شوید که پس از مرگ خود با سنگ قبرشان مشهور شده اند.

زن و شوهر عاشقی که بعد از مرگ با سنگ قبر عجیب شان مشهور شدند

زن و شوهر همیشه مونس هم هستند و خیلی ها پس از چند سال زندگی به قدری به هم وابسته می شوند که دوست دارند پس از مرگ هم نزدیک به هم دفن شوند اما برخی رسومات هستند که اگر زن و شوهر از یک قوم نباشند نمی شود در یک مقبره آنها را دفن کرد ؛ مقبره ای با سنگ قبرهای عجیب و غریب که در این بخش از سرگرمی نم نمک مشاهده می کنید.سنگ قبر عجیب زن و شوهر عاشق! + عکسسنگ قبر عجیب زن و شوهر عاشق! + عکس

سنگ قبر عجیب یک زن و شوهر عاشق

سنگ قبر عجیب یک زن و شوهر عاشق

"گریوز" یک زن کاتولیک و شوهرش پروتستانی بود که اجازه نداشتند بعد از مرگ با یکدیگر در یکجا به خاک سپرده شوند در قسمت پروتستان این قبرستان ون گورکام ، سرهنگ سواره نظام هلندی و مامور عالی دولت دفن شد اما همسر او خانم ون در کلیسای کاتولیک دفن شده است. آن ها در سال 1842 ازدواج کرده بودند ، بانو 22 ساله و سرهنگ 33 ساله ، پروتستانی و جز طبقه اعیان بود.

عکس سنگ قبر عجیب زن و شوهر

سنگ قبر زن و شوهری که بعد از مرگ مشهور شدند

این باعث شد که همهمه ای در شهر رورموند به وجود آید. سرهنگ پس از 38 سال ازدواج ، در سال 1880 فوت کرد و در قسمت پروتستان در مجاور دیوار دفن شد. همسرش در سال 1888 درگذشت و تصمیم گرفت در مقبره خانوادگی دفن نشود ، اما در طرف دیگر دیوار نزدیک ترین جایی که می توانست به شوهرش برسد دفن شود تنها یک دیوار ما بین این زوج بود.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن