ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، یک زوج روسی که بچه دار نمی شوند تصمیم گرفتند از فرزندخوانده ای مراقبت کنند که با فرزندخوانده های دیگر بسیار متفاوت است.

عجیب ترین فرزندخوانده جهان!

بنا بر اطلاعات مندرج در اسپوتنیک یک زوج روسی که بچه دار نمی شدند ، تصمیم گرفتند برای پر کردن جای کودک نداشته شان ، یک ببر کوچک با نام "مسی" برا ه خانه بیاورند و او را به عنوان فرزندخوانده خود بزرگ کنند.عجیب ترین فرزندخوانده جهان! + فیلمعجیب ترین فرزندخوانده جهان! + فیلم

ببرها در حالت عادی موجودات بسیار خطرناکی هستند که قادرند مرگ بسیار وحشتناک و دردناکی را برای انسان رقم بزنند ، با این حال این زوج مدعی هستند که نگهداری از این فرزندخوانده اصلا کار سختی نیست.

با وجود ادعای این زوج درباره بی خطر بودن ببر کوچک کاربران بر این باورند که هیچ ضمانتی برای وجود امنیت این زوج در آینده وجود ندارد و زمانی که ببر بزرگ تر شود ممکن است روزی به آنها حمله ور شود.

با توجه به حوادثی که تاکنون در سیرک های مختلف شاهد آن بوده ایم کامنت های کاربران بی ربط به نظر نمی رسد ، زیرا مربیان بسیاری در سیرک ها قربانی ببرها شده اند در حالی که تصور می کردند پس از آموز ش های لازم به حیوانات دیگر هیچ خطری آنها را تهدید نمی کند.

به هر حال بعید نیست روزی فرزندخوانده این زوج به خوی وحشی گری خود بازگردد و آموزش هایش را برای اهلی شدن فراموش کند.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن