ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، این رستوران گوشت لابستر یا شاه میگو را که یکی از موجودات دریایی قابل سرو است را در ساندویچ ارائه می دهد و اخیرا در طی اقدامی از ساندویچ های گران قیمت لابستر با لایه ای از طلای 24 عیار رونمایی کرد.

غذای دریایی طلایی با قیمتی باورنکردنی!

موجودات آبزی این روزها یکی از مهم ترین منابع تغذیه ای در سرتاسر جهان هستند که در رستوران های مختلف برای عموم سرو می شوند و با این حال یکی از لذیذترین غذاهایی هستند که در فهرست غذاها می توان دید. با این حال خرید آنها نیاز به هزینه های سنگین و گران قیمتی ندارد و می توان به راحتی آنها را خرید.غذای دریایی طلایی با قیمتی باورنکردنی! + عکسغذای دریایی طلایی با قیمتی باورنکردنی! + عکس

لابستر در لایه ای از طلا

اما تا به حال حتما برخی تصاویر و ویدیوها را در مورد سرو غذاهای گران قیمتی که در رستوران های شناخته شده و لوکس سرو می شوند ، دیده اید که برای خرید یکی از این غذاها باید ده ها دلار هزینه کنید! از این رو رستورانی از " Crown Heights " واقع در بروکلین که در زمینه ارائه خدمات غذایی فعالیت دارد ، دست به اقدامی جالب و شوکه کننده زد.

قیمت غذاهای لوکس با طلای 24 عیار

این رستوران گوشت لابستر یا شاه میگو را که یکی از موجودات دریایی قابل سرو است را در ساندویچ ارائه می دهد و قیمت یک ساندویچ ساده آن 20 دلار یا به عبارتی 240 هزار تومان می باشد که اخیرا در طی اقدامی از ساندویچ های گران قیمت لابستر با لایه ای از طلای 24 عیار رونمایی کرد که قیمت آن 100 دلار یا به عبارتی حدودا 1200000 تومان می باشدکه نسبت به سایر غذاهای گران قیمت ، قیمت کمتری دارد!

قیمت پیتزا با ورقی از طلای 24 عیار

این در حالی است که این رستوران در سال 2016 میلادی ، اولین نسخه پیتزا 24 عیار را به قیمت 2000 دلار رونمایی کرد که توانست با حواشی و واکنش های مختلفی روبرو شود چرا که قیمت هر اسلایس آن 250 دلار می باشد که واقعا گران قیمت می باشد!

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن