ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، چنین اتفاقاتی متاسفانه به دلیل عدم بازرسی مناسب و صحیح ممکن است رخ دهد که اخیرا برای یک خانواده آمریکایی از ایالت ویسکانسین رخ داد .

قورباغه زنده وسط سالاد مشتری رستوران!

تصور کنید بعد از یک روز پرمشغله و خسته کننده کاری به خانه بر میگردید و تصمیم می گیرید که به همراه دوستان یا خانواده خود به یک رستوران مراجعه کنید و شب ارامی را تجربه نمائید. با این حال فورا خودتان را به رستوران مورد علاقه خود می رسانید که در آن گران ترین و لذیذترین غذاها سرو می شوند.قورباغه زنده وسط سالاد مشتری رستوران! + عکسقورباغه زنده وسط سالاد مشتری رستوران! + عکس

اما ناگهان در همان ابتدا ، با وجود یک حیوان زنده در غذا روبرو شوید! عکس العمل شما چه خواهد بود؟ چنین اتفاقاتی متاسفانه به دلیل عدم بازرسی مناسب و صحیح ممکن است رخ دهد که اخیرا برای یک خانواده آمریکایی از ایالت ویسکانسین رخ داد و این به گونه ای بود که آنها همراه با مهمانان خود به یک رستوران رفتند.

کشف قورباغه در سالاد

سپس غذای اصلی و پیش غذا را سفارش دادند و ابتدا پیش غذا برای آنها سرو شد که یک سالاد کاملا ساده بود. از قرار معلوم این سالاد ، در ظاهر یک سالاد ساده بود و اما در اصل تفاوت بزرگی با سالادهای دیگر داشت چرا که در آن یک قورباغه به اندازه دو بند انگشت نشسته بود و بعد از اینکه آنها متوجه چنین چیزی شدند ، با صدای بلند فریاد زده بودند.

کشف حیوان در سالاد

کشف عجیب قورباغه زنده در سالاد

با این حال مسئولین این رستوران در طی بیانیه ای از این خانواده عذرخواهی کردند و برای جبران خسارت هزینه ای را به آنها پرداخت کردند.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن