ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، آیا او جراحی زیبایی خاصی داشته یا نه کاملا به صورت طبیعی دارای چهره زیباست؟ پاسخ دور از انتظاری را برای این سوالات در ادامه بخش سرگرمی نم نمک خواهید خواند.

"اما" مدلینگ مشهور ژاپنی که اصلا وجود ندارد

مدلینگهای عرصه دنیای وسیع مد باید داراری ویژگی های ظاهری خاصی باشند که گاهی یافتن فردی با ویژگی های مد نظر صاحب برندها کار ساده ای نیست اما هستند مدل هایی که به ظاهر کاملا بی نقص می باشند ؛ مثل " اما" مدلینگ مشهور کشور ژاپن که مدتهاست مردم زیادی تصاویر و کارهای او را دنبال می کنند . " اما " با چشم های ظریف ، پوست بی نقص و چهره ای متفاوت و موهای زیبا توجه برندهای زیادی را به خود جلب کرده است و در اینستاگرام این مدلینگ درخواست های همکاری فراوانی جاری است اما چطور " اما " ژاپنی ها اینقدر مشهور شده ؟ آیا او جراحی زیبایی خاصی داشته یا نه کاملا به صورت طبیعی دارای چهره زیباست ؟ پاسخ دور از انتظاری را برای این سوالات در ادامه بخش سرگرمی نم نمک خواهید خواند.مدلینگ مشهور و زیبای ژاپنی که اصلا وجود ندارد! + عکسمدلینگ مشهور و زیبای ژاپنی که اصلا وجود ندارد! + عکس

دختر مدلینگ مشهوری که وجود ندارد

دختر مدلینگ اهل کشور ژاپن

"اما" که نامش در ریشه فرهنگ ژاپن به مفهوم حال و اکنون است صاحب یکی از صفحات تقریبا پربازدید اینستاگرام بود تا اینکه بعد از تبلیغ یکی از برندهای مشهور لباس در کشور ژاپن به یکباره فالوورهایش دقیقا 2 برابر شد و بیش از 15 هزار فالوور به دنبال کننده های صفحه اجتماعی او اضافه شدند و این هجوم هواداران حساسیت و دقت ها را بیشتر کرد تا واقعیت ماجرا فاش شود.

براساس گزارش " گریپی" این مدلینگ مشهور ژاپنی در حقیقت یک انسان نیست و ساخته دست انسان است و این حقیقت غیرقابل باور برای دنبال کننده های صفحه اجتماعی "اما" تلخ بود چراکه آنها خود را مدتها علاقه مند به یک انسان غیرواقعی کرده بودند. بله " اما " صاحب تصاویر پربازدید و ژست ها و لباس های محبوب میان ژاپنی ها در خقیقت یک عروسک با طراحی فوق العاده حرفه ای بوده است که با تغییر مسیر حتی نگاهش بسیار شبیه انسان واقعی جلوه داده شده بود.

مدلینگی که وجود ندارد

دختر مدلینگ ژاپنی که اصلا وجود ندارد

جالب است بدانید برخی از کاربران اینستاگرام هنوز معتقدند که اشتباهی رخ داده است و "اما" دختر مدلینگی است که در آینده ژاپن مشهورتر خواهد شد.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(4 رای)
60%

نظر دادن