ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، این ایده می تواند یکی از جالب ترین و جذاب ترین پروژه هایی باشد که تا کنون اجرا شده است. این افراد تصمیم گرفتند تا با استفاده از چمن و ریشه های چمن شروع به ساخت کتابی کنند که دارای 22 صفحه و 10 درس می باشد.

کتابی شگفت انگیز که رشد می کند!

کشاورزی این روزها یکی از اصلی ترین و مهم ترین منابع طبیعی برای رفع نیازهای انسان می باشد که از شیوه سنتی تبدیل به شیوه مدرن شده است که با این وجود هنوز توجه زیادی به آن و نقشی که در زندگی ما انسان ها ایفا کرده اند نمی شود. از این رو تیمی برای ترویج کشاورزی ، تصمیم عجیبی گرفتند.کتاب عجیبی که رشد می کند! + عکسکتاب عجیبی که رشد می کند! + عکس

این تیم هنرمند با رهبری خانم دیانا اسچیرر آلمانی در طی ایده ای جالب تصمیم گرفتند کتابی را ایجاد نمایند که قادر به رشد کردن می باشد و این ایده می تواند یکی از جالب ترین و جذاب ترین پروژه هایی باشد که تا کنون اجرا شده است. از این رو این تیم تصمیم گرفتند تا با استفاده از چمن و ریشه های چمن شروع به ساخت کتابی کنند که دارای 22 صفحه و 10 درس می باشد.

کتاب منحصر بفردی که می تواند رشد کند

با این حال خانم دیانا که این پروژه را از ماه فوریه سال جاری آغاز کرد ، در ابتدا به گفته خودش کمی عجیب بود که بتواند کتابی را طراحی کند که در آن عناصر طبیعت همانند خاک ، آب ، چمن و... وجود دارد که خوشبختانه این پروژه با موفقیت تمام شد و تمام نوشته های این کتاب به سادگی قابل مشاهده هستند و نتیجه نهایی بسیار دلپذیر می باشد.

هر صفحه این کتاب منحصر بفرد دارای 7 الی 50 کلمه می باشد که ساخت آنها با ریشه های چمن کار مشکلی بود و ابعاد هر یک از صفحات به اندازه کاغذ A3 می باشد و کتاب از ارزش بسیار زیادی برخوردار است که از قرار معلوم در نمایشگاه های بزرگ جهان مورد رویت و بازدید قرار خواهد گرفت.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن