ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، اخیرا تصاویری از باغ وحش پاینتون انگلستان منتشر شد که توانست یکی از تصاویر پربازدید اخیر در صفحات مجازی گردد. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نم نمک خواهیم گفت.

جدال گوریل های غول پیکر سر هویج!

در میان حیوانات زنده بر روی کره زمین ، میمون ها یکی از موجوداتی هستند که به انسان های اولیه یعنی نئاندرتال ها شباهت بسیار زیادی در آناتومی ، عواطف و شکل و فرم کلی بدن دارند که با تماشای نحوه زندگی این حیوانات در طی برخی مستندات ، می توانیم این شباهت را متوجه شویم.علاقه عجیب گوریل غول پیکر به هویج! + عکسعلاقه عجیب گوریل غول پیکر به هویج! + عکس

از این رو این حیوانات بسیار باهوش و ماجراجو هستند و شاید گاها به چیزهایی که ما انسان ها به آن علاقه داریم ، علاقه داشته باشند. برای مثال اخیرا تصاویری از باغ وحش پاینتون انگلستان منتشر شد که توانست یکی از تصاویر پربازدید اخیر در صفحات مجازی گردد. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نم نمک خواهیم گفت.

علاقه عجیب گوریل غول پیکر به هویج! + عکس

باغ وحش پاینتون برای اولین بار در سال 1923 میلادی تاسیس شد که این روزها گونه های زیادی از حیوانات برای نمایش در این مکان حاضر هستند و به آنها رسیدگی می شود. از مهم ترین حیوانات این باغ وحش می توان به گوریل های باهوش و دوست داشتنی اشاره نمود که اخیرا توانستند در صفحات مجازی یکی از پر بازدیدترین تصاویر را به خود جلب نمایند!

علاقه عجیب گوریل غول پیکر به هویج! + عکس

همان گونه که در این تصاویر مشاهده می کنید ، دو گوریل غول پیکر در حال بازی کردن و خوردن هویج می باشند که برای هویج بیشتر در حال مبارزه هستند تا بتوانند از یکدیگر هویج را بگیرند که در ادامه هیچ یک از آنها تسلیم نشدند!

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن